{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.449 visninger | Oprettet:

Jul for de hjemløses hunde i DK 2010 {{forumTopicSubject}}

I DK findes der 60 herberger - Kun 4 af dem tillader de hjemløses hunde at komme indedøre. Det betyder at mange hjemløse vælger at tilbringe den kolde vinter med deres bedste ven, hunden udenfor.
Der er prøvet at sætte løbegårde op på herbergerne, hundehuse m.m men de hjemløse elsker deres hunde og vil derfor hellere vælge en kold nat, men i selskab med deres hund.
Hundene har ligeledes heller ikke noget valg, og måske ikke alle hjemløse har råd til at klæde deres hund ordentlig på om vinteren.

Med mig som pimus motor og i samarbejde med hundestarv.dk har vi i år valgt at hjælpe de hjemløses hunde. Ideen er at gøre vinteren og julen så rar for hunden som muligt ved at lave juleposer til hundene.

Derfor har vi brug for din hjælp! - Har du nogle tæpper liggende som du ikke benytter (uanset om det er et nyvaskaet BRUGT tæppe eller nyt) poser med hundegodbidder eller legetøj til hunden, så kontakt mig herinde eller skriv til min mail: bootyshake1@hotmail.com
- Så tager jeg gladeligt imod tingene og vil viderebringe juleposerne til hundene de to første weekender i december.
Alt indsamling indtil d. 1 December, hvor efter jeg, samt de frivillig der har lyst hjælper mig med at samle ting i juleposerne...

Vi indsamler kun her på vestsjælland, da jeg er alene om at indsamle, dog vil udleveringen forgår i Vestsjælland den 1. weekenbd og København den 2. weekend - Nærmere tidspunkt og mødested, kommre senere...

På forhånd 1000 tak for hjælpen og Vuf fra de hjemløses hunde smiley

Stephanie Egeriis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jul for de hjemløses hunde i DK 2010
  • #1   11. nov 2010 jeg syntes det er sådan en god ide. og vil super gerne hjælpe her fra odense af hvis jeg kan. gerne til de hunde her i odense.

jeg har selv nogle gamle tæpper og en hel del foder stående som vi ikke bruger.

• #2   11. nov 2010 Super smiley

Har du prøvet at skrive til f.eks jysk sengetøjslager ?

De kunne måske støtte med tæpper eller soveposer, (hvis de ikke gør i forvejen)

Hvad med bestfriends, måske de havde lidt godbidder i overskud smiley

• #3   11. nov 2010 Hvor er det fedt. - Jeg får helt lyst til at begi mig ud i at sy dækner til dem alle!

Til hverdag er jeg tilhænger af at give de hjemløse hunde godbidder med på vejen. - Så er min dag reddet smiley

• #4   11. nov 2010 Måske der kunne startes en indsamling herovre i jyll. også... jeg vil meget gerne bidrage da der også må være hjemløse herovre..... hvis hunde gerne vil ha lidt godt....

• #5   11. nov 2010 Syntes du skal få indsamling af dækkener fremhævet også:o) Jeg har netop afleveret 4 dækkener til hjemløse inde i København, så dem den anden dag, og der lå hundene på den hjemløses tæppe og med et andet over sig, og den hjemløse sad på den kolde jord. Så gik hjem i gemmeren og ind og afleverede dem sammen med en madpakke til ejeren og godbidder og delte en sæk hundefoder imellem dem til vuffen, til meget stor glæde for dem alle...

Fik så også smidt en mundkurv med til den ene, da der ingen tvivl var om at den indeholdte listehunde, og hjalp ham med at komme igang med træningen af den..

Så jeg støtter dit projekt 100 % :o)

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #6   11. nov 2010 Superfedt initiativ! Håber du kan få samlet et stort læs tæpper sammen - især da vinteren efter sigende skulle blive ligeså kold i år som sidste år smiley

Jeg vil da lige tilføje (håber det er OK med trådstarter?), at selvom man ikke nædvendigvist har hele tæpper liggende, men blot diverse stofrester, sytråd eller lign. har man stadig mulighed for at støtte... Grethe på 72 år syr nemlig dækkerner og liggeunderlag til bl.a. de hjemløses hunde og hun efterlyser stofrester her: www.hundenyheder.dk

• #7   11. nov 2010 Super initiativ,bor i Sønderjylland og vil se om der er nogen muligheder for noget indsamling hér.

• #8   11. nov 2010 Hvad med at kontakte Best Friends som Suzy er inde på?

De er virkelig gavmilde, og hvis blot de må offentliggøre det på deres side på FB tror jeg gerne de vil hjælpe.

Olivers er også tit gode til sociale projekter, så pøv måske at kontakte dem, med henblik på lidt foder til hundene?..

• #9   11. nov 2010 * som Rene er inde på smiley Kan lige se at jeg læste lidt skævt..

• #10   11. nov 2010 Er der nogle der ved om det ikke også kan finde sted her på Fyn ?

Ved her også er en del hjemløse med deres hunde.....

Hvis det endelig er så kunne jeg da godt hjælpe til med det, hvis der er nogle der ved hvor jeg skal melde mig så må i gerne skrive.

• #11   11. nov 2010 mosekonen. jeg er også klar på at hjælpe her på fyn.

• #12   11. nov 2010 Hej alle sammen smiley - Som primus motor af dette projekt vil jeg prøve at besvare så mange spørgsmål som muigt - Det kan godt være at jeg roder lidt rundt i det, men sådan er det jo når man har ca. 1ooo bolde i luften lige nu smiley

Jeg har idag været kontakt med rigtig mange virksomheder - Alt fra jysk til foder butikker, til hundeudstyr til presse så vi kan lave noget PR. Rigtig mange vil gerne donere og hvor er jeg dog taknemmlig for at vi kan stå sammen om min startende lille hjertesag smiley

Med hensyn til indsamling på Sjælland, er det nemmest at donationerne går igennem mig.. Da det er mig der skal danne et overblik over hvad vi har til de her juleposer er jeg også nødt til at vide hvad jeg har at smide ned i dem:-D
    Adressen for indlevering er:
    Nordrupvej 46
    4200 Slagelse

Dog må man MEGET gerne kontakte mig hvis man har noget liggende som man gerne vil donere til projektet, så jeg lige kan holde mig opdateret over hvad vi får ind, da jeg ikke holder til på nævnte adresse smiley (Det er blevet MEGET større end jeg har drømt om, hvilket er for SKØNT)

Med hensyn til udleveringer, har jeg brug for hænder! - Den 1. weekend vil forgår (lørdag) i Slagelse og (Søndag) i Holbæk - Den 2. weekend i December vil (Lørdag) forgå i København.. Lokalitet og tidspunkt vil i høre nærmere om...
    Jeg er i kontakt med herberger, som har kendskab til hvor de hjemløse holde til og vil på den måde formidle projektet videre til dem, samt at jeg (Eller hvis der er en der vil hjælpe mig med det!!??) lave et opslag som kan printes ud og hænges op...

Vi har to uger til at indsamle så meget som muligt, da jeg gerne vil bruge et par dage på at ligge ting i poser m.m.

Vi har også fået en underafd. i Jylland som nu indsamler... Mailen står skrevet fra en af bruger (valhalla) længere oppe...

Har man spørgsmål til mig så kontakt mig endelig på s-e_dsign@hotmail,com eller bootyshake1@hotmail.com eller kontakt herinde...

1000 tak frdi i vil hjælpe med at gøre en forskel! smiley

Knus fra Stephanie Egeriis

• #13   11. nov 2010 Ups ups smiley

Ikke at forglemme Fyn, har vi på nuværende tidspunkt ingen der indsamler der...
    Hvis der er nogen der vil stå fordet på Fyn, så skriv til mig... Vi skal have nogle fælles retningslinier for indsamligen og pga diverse love, skal vi også holde os til det smiley

• #14   11. nov 2010 Du har brug for hænder ang. udleveringen af poserne? Hvilken dato er det og i hvilket tidsrum? For der vil jeg muligvis gerne hjælpe..

• #15   11. nov 2010 nogle der samler ind i jylland . sønderjylland og evt fyn ..omkring middelfart

• #16   11. nov 2010 Jeg vil gerne lave et opslag.. Arbejder en del med photoshop..

Uddeling kan jeg hjælpe om søndagen, arbejder Lørdage..

Vil gerne hjælpe med at lave poser, hvis du mangler hjælp til det?

• #18   12. nov 2010 Har sendt dig en pb igår, ved ikke om du ikk har fået den??
    Ville høre om man bare kunne kører ud med tingene på den adresse du har skrevet eller om man skal aftale det med dig først??

• #21   13. nov 2010 Palle har fået svar

Kommentér på:
Jul for de hjemløses hunde i DK 2010

Annonce