1.050 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar

25. apr 2009 Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Jul, Jul, Jul! Der skal lyde et... Jul, Jul, Jul! Der skal lyde et...
...Øske, om en glædelig jul og et godt nytår til jer alle! *<:o)
Håber, at I alle er klar til "den store juleaften" der venter om et øjeblik - Og at I alle er kommet helskindet igennem al den sne der har prydet det ganske land den seneste tid!
Jeg håber 2011 giver en masse anledninger til hunde-træfs, så de kære vovser kan komme ud og strække benene sammen! :o)
Nyd den søde juletiden, for det varer et helt år før den kommer igen.. (HELDIGVIS, vil nogle nok sige! *GG*) ;o)
Glædelig jul og godt nytår!
Julehilsner fra Ann-Sophie, Paya & Shika
0 synes godt om
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.568
Jeg ønsker også at I alle får en skøn og fredfyldt Jul
samt et
Rigtigt Godt Nytår..
OG.. Gid ALLE vores dejlige små og store vapse-børn vil komme upåvirkede gennem alle nytårets brag og "festligheder". :o))
*7-9-13 + Banker under bordet* *Smiler*
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.268
1000 tak og I LIGE MÅDE håber også du og de 2 smukke tøser får en fantastisk jul og et stille nytår....
Drengene og jeg drager Nord på og holder jul d 23 hos min mor sammen med mine søskende og nevø og min mors dejlige hund Ronja som drengene elsker.. Så der skal leges igennem:o)
Den 24 skal vi hjem til min far mine søskende og jeg, og holde en stille og rolig jul det bliver så hyggeligt...
Nytårsaften bliver her i Horsens, det bliver stille og rolig hundenytårsaften med god mad, spil og singstars:o)
Vi ses helt sikkert i 2011:o)
Knus og vuf vuffer fra os alle 3 (vuf vuferne er nok mest fra drengene;o)..)
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Jeg håber sandelig også på et roligt nytår! Vi tager det ihvertfald med absolut maksimalt ro og hygge :o)
Mette - Jamen jeg er på samme vogn som dig kan jeg høre, med 2xjuleaften.
Jeg skal nemlig være værtinde d. 23., hvor jeg skal holde jul med min familie. Så der er endelig købt ind til det hele, og jeg er allerede godt stresset! *LOL* Er første gang det er MIG som holder julen, så det har bare ikke at gå op i hat og briller ;o)
D. 24 skal jeg læne mig tilbage i sofaen og være gæst, ved mine svigerforældre! Hæhæ! Lækkert.
Nytårsaften er vi bare Simon & Jeg, en masse god mad og forhåbentligt 2 afslappede hunde :o)
God fornøjelse med det hele - Der er heldigvis et helt år til vi skal igennem det hele igen! Smil..
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.268
Men kunne da godt forestille mig der er godt med stress på nu du skal stå for det i år, men er sikker på det nok skal gå det hele:o)
Det lyder ihvertfald hyggeligt:o)
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.568
Skønt med en dejlig søn, elleres havde jeg skulle siddder her alene med vovserne som sædvanligt, for min fraseparerede mand gider skutte køre herud "bare fordi det er jul" han er så kedelig..hehehe..
Men jeg håber at I Alle som sagt, får et par Rigtigt dejlige dage i familiens skød.
Og AnnSophie, du skal nok klare dit værtinde "job" ;o)), det er jeg 100% sikker på, og så er det jo skønt "bare" at skulle være gæst dagen efter.
Det kunne jeg godt ha nydt, altså at en anden stod for al julemaden*Smiler* :o))
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 72 Hunde: 3 Emner: 356 Svar: 4.429
Cody og jeg skal holde jul hos min søster d. 24 og hos min far d. 25 - så også 2 juleaftener her
Nytår er ret usikker endnu, men regner med at det bare bliver Cody og jeg hjemme.
Kan I passe på jer selv, hinanden og vovserne
Mit største juleønske er, at der er SÅ MEGET SNESTORM nytårsaften, så folk ikk gider fyre så meget af ;-P
Så må vi se om julemanden synes jeg har været artig i år hehe
Jul, Jul, Jul! Der skal lyde et...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside