{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi skal flytte ..
  • #1   12. nov 2010 hahaha smiley

    Ja det bliver såååå dejligt for ham smiley

    Men synes bare jeg har hørt at hunde bliver utrygge og "skøre" heh `?


  • #2   12. nov 2010 at hele haven skal sikres- hegnes ind så hunden ikke på nogen måde kan gå udenfor jeres grund uden jer med den...

    At der godt kan gå lidt tid med alene hjemmetræning i et nyt hjem..
    Snakke om, om den må skide osv i haven eller skal gøre det på ture osv, så i har det på plads fra dag et..

    At sætte et skilt op med at i har hund specielt så posten ved det..

    det er vist de ting jeg lige kan komme i tanke om smiley



  • #3   12. nov 2010 Jeg ville nok købe nogle D.A.P og sætte i stikkontakten.. Det har jeg fine erfaringer med da jeg flyttede!
    Det er mest for at være på den sikre side, da man ike rigtig kan forudse hvordan ens hund reagere på en flytning. Jeg blev ihvertfald meget overrasket da jeg flyttede.

    http://www.dyrlaegevagten.dk/shopframe.cfm?id=417&sprog=1&item=yes
    (link fjernet)


  • #4   12. nov 2010 jeg har flyttet 3 gange med willum, dog mellem de 2 samme huse. det sidste jeg flyttede var hans kurv, og den var det første der blev sat op... det har han taget super... der hvor hans kurv er, ja der ved han vi bor

  • #5   12. nov 2010 vi skal også snart flytte fra lejlighed til hus. Jeg tror ikke der bliver nogle problemer med vores hunde.. De er ligelgade hvor de er, bare vi også er der.

  • #6   12. nov 2010 Det har aldrig været nødvendigt for os, at tage nogle specielle hensyn når vi er flyttet. Hunden er faldet til igen næsten med det samme - når bare vi også er der.

  • #7   12. nov 2010 Michelle - Det skal du ikke være sikker på. Jeg havde slet ikke regnet med en reaktion fra mine, men de udviklede nærmest seperationsangst! :o(
    De var helt trygge når jeg var der, slet ingen problemer. MEN, når jeg ikke var der gøede de, hylede som ulve, utrygge og var stressede!
    Jeg optager dem stadig HVER dag, og nu går det perfekt. Men de (og jeg) har sandelig haft en svær tid, og dér hjalp D.A.P og Zylkene rigtig meget!
    Man kan ikke altid regne med at det går problemfrit - Så hvorfor ikke hellere være et skridt foran?
    Jeg ville aldrig flytte igen, uden minimum at have D.A.P til et par stikkontakter!


  • #8   12. nov 2010 Ann-Sophie: Fordi uanset hvor vi har været henne. Sommerhus 1 uge. de har været passet ved min far 14 dage. nede ved mine svigerforældre osv. Har der aldrig været det mindste. Og jeg har meget dårlige erfaringer med D.A.P Så derfor vil jeg ikke bruge dem eller anbefale dem til andre...

    Selvfølgelig skal en hund der er vant til at gå i en lille lejlighed ikke pludselig være alene hjemme på 110 km2. Men måske være i stuen, baggangen, køkkenet eller andet. Så de ikke har mere plads end de er vant til.


  • #9   12. nov 2010 Jamen mine har altid været præcis på samme måde - De har været alene hjemme flere forskellige steder, uden problemer.
    Men det var åbenbart noget helt andet når man flytter fra lejlighed til hus - Lydene er helt anderledes pludselig. Samtidig med dét, var alle møbler nye, så det tog tid før det hele duftede trygt.
    Dét reagerede mine ihvertfald voldsomt på, hvilket jeg ikke vil risikere igen.
    Og D.A.P + Zylkene har sandelig hjulpet kanon herhjemme, så dét tør jeg anbefale til enhver!

    Hvordan kan man ligefrem have MEGET dårlige erfaringer med D.A.P? Det er jo ikke fordi det kan forværre en situation?
    Nogle hunde hjælper det dog ikke på, men det er jo ikke noget der kan gøre noget dårligt - Så man ligefrem har MEGeT dårlige erfaringer. Så det forstår jeg ikke lige helt?


  • #10   12. nov 2010 når havde ellers skrevet et langt indlæg, og så loggede internettet af lige som jeg trykkede opret indlæg..

    Men Jo hende jeg brugte DAP på fik det rigtig dårligt. Hun kastede op, fik dårlig mave og var rigtig skidt. Vi var endda ved dyrlægen, og han sagde ogås det kun kunne være det, for der var ikke noget andet galt med hende.. da jeg fjernede den og et par dage med udluftning var der intet galt med hende.... Så JO det kan være skidt, men det er nok de færreste der reagerer sådan...


  • #11   12. nov 2010 Og det var D.A.P til stikkontakten?
    Har godt nok aldrig hørt om dét.. Men én ud af en million skal der da nok være :o)
    Jeg anbefaler det ihvertfald gerne!


  • #13   12. nov 2010 Det er da dejligt MMJ! :oD

  • #15   12. nov 2010 ja det var DAP til stikkontakten.. havde også det der halsbånd til hende.. men begge dele reagerede hun kraftigt på..

  • #16   12. nov 2010 MMJ - Årh, lyder lige som noget for mig! :o))
    Men jeg er nu ret glad for Vallensbæk Strand.. Smil.. Selvom her ingen marker er! *GG*


  • #18   12. nov 2010 *LOL* Tror min kæreste ville få et føl... Men JEG er frisk ;oP
    Århh.. Giv dem lige nogle ekstra møs fra mig, iihh de er sku for skønne! :o) Håber der er en fin tøs til dig iblandt :o)


  • #19   12. nov 2010 Jeg vil sige at den ene af vores hunde overtog vi først for 2,5 år siden, og på det tidspunkt var han 2 år gammel. og vi er hans 5 hjem (Forfærdeligt - ja !! ) men han kommer heller aldrig nogensinde andre steder hen igen, han får lov at blive hos os til han ikke kan mere.
    Men ham er der ALDRIG nogle problemer med, mit bedste råd er nok bare at i skal huske at være jer selv, gør de ting i altid gør (med hunden) og lad som om intet er sket smiley
    evt. tag ham med derud et par gange inden i sover der smiley


Kommentér på:
Vi skal flytte ..

Annonce