2.832 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Virker det hos jer? Plaque Off . Virker det hos jer? Plaque Off .

Min tæve har enormt dårlig ånde, jeg giver hende Plaque Off ,og jeg har gjort det i en længere periode, en gang om dagen, men det hjælper bare ikke. Hun er ikke rød ved tandkødet, så det er ikke fordi at der er betændelse, eller tandsten. Hjælper det hos jer? Hun får royal canian foder.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virker det hos jer? Plaque Off .
  • #1   12. nov 2010 Nej her virker det ik så jeg gider ik gi min hund det mere.

• #2   12. nov 2010 Nope, det virker ikke her...

Det bedste der virker er uden tvivl at børste min hunds tænder!

• #3   12. nov 2010 Virker heller ikke her. Prøvede det på Lilly i nogle måneder uden effekt.

• #4   12. nov 2010 Hos os har det virket fantastisk! De fik renset tænderne inden vi begyndte og Plaque-off'en holder det godt nede. Så hos os får det thumps-up!!!

Desuden kan jeg ikke forstå, at der ikke er tandkødsbetændelse, hvis tandkødet er rødt. Det er jo det normale symptom på gingivitis...

Ellers findes der også Vet Aquadent. Det skule gøre det samme, men det skal bare i drikkevandet i stedet for. Måske det var værd, at prøve??

• #5   12. nov 2010 Det har virket fantastisk hos os!

• #6   12. nov 2010 Vi bruger til vores tre hunde , mening med plaqüe off er at det blødgør tandsten og belægningen eller forbygger.
    Den gør ikke arbejde selv , man skal børste tænder jævnlig , men det bliver nemmere.

• #7   13. nov 2010 Børste tænder? Jeg har overvejet det i håb om at det vil hjælpe, men stritter hunden ikke i mod? Og er det bedst med den tandbørste hvor der er en børste på, eller to børster på?

• #8   13. nov 2010 Hvis du overvejer, at børste tænder på din hund, er det vigtigste, at det er en blød tandbørste. Og jo din hund vil højst sandsynlig sritte imod i starten, men det gælder jo bare langsom tilvænning.
    Det bedste vil være, at børste tænder på den dagligt, så kan du næsten ikke gøre det bedre.
    Du skal bare huske, at du IKKE må bruge tandpasta til mennesker, da hunde ikke tåler flour.
    Man kan sagtens bruge hundetandpasta, men det gør ingenting, andet end hunden måske synes det smager godt.
    Det er den mekaniske del af selve børstningen der gør underværker!!

Held og lykke!

• #9   14. nov 2010 Brug endelig en alm tandbørste, så blød som mulig. Dem med to på er praktisk talt alle rigtig hårde! Desuden har jeg fået fortalt at det den yderste side af tænderne som har mest brug for tandbørstningen. Med tiden skal din hund nok vende sig til det, men det kræver langsom tilvending:)

Kommentér på:
Virker det hos jer? Plaque Off .

Annonce