{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Super flot Katrine {{forumTopicSubject}}

Så var jeg lige så "dum" at se min hunds minde film og self knækker man jo sammen ved det.. syntes sku godt nok det stadige er ligeså hårdt at komme videre efter hans død. Nogen siger man klare det bedre hvis man får en ny hund og kan give den det den anden skulle have haft. det kan bare ik lade sig gøre for mig at få en ny lige for tiden rigtig øv da..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super flot Katrine
  • #1   13. nov 2010 Hvis man mister sit kæreste eje, tror jeg aldrig man kommer over det, men det bliver nok nemmere med tiden og mange gange tror jeg det vil hjælpe med en ny hund, men man vil aldrig kunne samligne den med ens gamle hund. Kan godt forstå at du ikke føler dig klar til en ny hund, men det bliver du nok en dag smiley En gang hund, altid hund.

• #2   13. nov 2010 Jeg er klar til en ny.. men min boligforhold er ikke..:(

• #4   13. nov 2010 Ja men venter på den helt rette hund også.. vil ik bare tage en der bare er der.. men en jeg jeg befinder mig godt med.. men håber da mine boligforhold snart bliver bedre for så har jeg da en hund i mine tanker

• #5   13. nov 2010 Katrine O
    Forstår dig godt,vi måtte aflive Draco for 1 år siden og det er først nu de nyeste billeder er kommet op, det var for hårdt for os at kigge på dem før,nu går det lidt bedre, vi skal bare ikke snakke om ham eller se film med ham endnu..

Jeg troede ikke det ville tage så hårdt på mig, jeg elskede vores Draco dreng over alt på denne jord, og det fandt jeg ud af den dag og den dag i dag, det er sgu hårdt at miste sit kæreste eje.. Men vil sige at det bliver bedre med tiden, vi har også snakket om en anden dober og den kommer også på et tidspunkt, vi skulle bare føle os klar da vi var bange for at sammenligne den med Draco..

• #6   13. nov 2010 ja han var sku også smuk.. men han havde nu også nogen gode gener..:)

• #8   13. nov 2010 Åh hvor kan jeg bare føle hvad du mener... Håber for dig at dine boligforhold snart er til at du kan få en ny hund - det hjælper uden tvivl at have en ny at give sin kærlighed, og en ny der optager ens tanker :O)

Det er over et halvt år siden, at jeg mistede min prinsesse, og jeg kan stadig hverken snakke om hende, tænke på hende eller se billeder af hende uden at tude... Jeg synes på ingen måde det er blevet nemmere, så jeg forsøger at tænke på noget andet.. For 3 uger siden fik jeg langt om længe en ny vaps - det er skønt at have en at give kærlighed :O))

Kommentér på:
Super flot Katrine

Annonce