596 visninger
|
Oprettet:
Super flot Katrine {{forumTopicSubject}}
Så var jeg lige så "dum" at se min hunds minde film og self knækker man jo sammen ved det.. syntes sku godt nok det stadige er ligeså hårdt at komme videre efter hans død. Nogen siger man klare det bedre hvis man får en ny hund og kan give den det den anden skulle have haft. det kan bare ik lade sig gøre for mig at få en ny lige for tiden rigtig øv da..
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 156
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 455
maj 2007
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.069
Forstår dig godt,vi måtte aflive Draco for 1 år siden og det er først nu de nyeste billeder er kommet op, det var for hårdt for os at kigge på dem før,nu går det lidt bedre, vi skal bare ikke snakke om ham eller se film med ham endnu..
Jeg troede ikke det ville tage så hårdt på mig, jeg elskede vores Draco dreng over alt på denne jord, og det fandt jeg ud af den dag og den dag i dag, det er sgu hårdt at miste sit kæreste eje.. Men vil sige at det bliver bedre med tiden, vi har også snakket om en anden dober og den kommer også på et tidspunkt, vi skulle bare føle os klar da vi var bange for at sammenligne den med Draco..
maj 2007
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.921
Det er over et halvt år siden, at jeg mistede min prinsesse, og jeg kan stadig hverken snakke om hende, tænke på hende eller se billeder af hende uden at tude... Jeg synes på ingen måde det er blevet nemmere, så jeg forsøger at tænke på noget andet.. For 3 uger siden fik jeg langt om længe en ny vaps - det er skønt at have en at give kærlighed :O))
Super flot Katrine