{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.747 visninger | Oprettet:

Er min nye hist god??(ikke færdig) {{forumTopicSubject}}

Kapitel 1.
En ny fyr.


Jeg sad og kiggede ud på bøjlerne med min hund, Freja liggende ved siden af mig og min kat, Milo på skødet, vi ventede på solen vil gå helt ned, vi så den gå ned hver dag. Da den var gået ned gik vi altid et lille smut ned i vandet, men det var altid hunde koldt så det var bare lige hurtigt ud og ind igen. Jeg gik ind til min far, han stod og levede mad, jeg håbede lidt på han havde dækkede bord, så jeg smuttede ud i køkkenet og kiggede, det havde han, så jeg gik ind på mit værelse og tog noget nat tøj og satte håret op i en klod. Da jeg kom ud igen, gav jeg Freja og Milo noget mad og gik ind til min store bror, han var faldet i søvn så jeg lukkede stille døren igen og gik ud i køkkenet, jeg satte mig ned ved spisebordet, min far kom hen med maden, vi skulle have flæskesteg, brun kartofler, almindelige kartofler, brunsovs og franske kartofler. Da han satte sig kiggede han over på den tomme plads ved siden af mig.
”Hvor er Justin?”
”Han sover, jeg går ind med mad til ham efter vi har spist.”
Han lavet et nik med hovedet og begyndte at skærer kødet, mens tog jeg nogen kartofler, han gav mig noget kød, jeg tog noget sovs og hældte der over det hele.
Da vi var færdig med at spise lavede jeg en telærken til Justin. Jeg gik ind med den og satte den på hans bord og gik hen og vækkede ham.
”Justin der er mad.”Hviskede jeg i hans øre.
”Okay, tak.” Han satte sig op i sengen.
Vi kiggede på hinanden. Det var ikke længe siden vores mor død i en bilulykke.
”Du savner hende ikke?” Spurgte han mig om.
Jeg nikkede og rejste mig. ”Maden står på dit bord.” Jeg gik ud af hans værelse og ud i køkkenet.
Min far havde ryddet op, jeg gik ind på mit værelse, Freja og Milo gik efter mig. Jeg gik hen til computeren og tændte den, mens den startede op tog jeg min ipod og satte den i højtalerne, jeg satte Cheryl Cole – Fight for this love på, jeg begyndte at danse, jeg dansede og dansede og glemte alt om computeren, end til der var en der skrev på msn.
”Hej søde, laver du?” Det var min bedste veninde, Sara.
”Hej søde, jeg danser. Du?”
”Hygge, jeg skriver bare lidt her. Ved du om vi har nogen lektier for til i morgen?”
”Okay, hygge. Ja, vi skal lave den der matematik opgave.”
”Gud ja, har du lavet den?”
”Ja, lavede den for 3 dage siden.”
”Nårh okay, men må smutte tror lige jeg må lave den.”
”Ja vil nok være en god idé.”
”Vi ses i morgen.”
”Jep.”
”Skal vi følges i morgen?”
”Kan ikke Justin kører, men vi kan da lige samle dig op.”
”Ja gerne.”
”Okay, 5 i 8 er vi der.”
”Okay, tak.”
”Så lidt da.”
”Nårh må smutte.”
”Okay.”
Hun loggede af og jeg rejste mig op og begyndte at danse igen. Pludselig kom min far ind, han klappede af mig da jeg var færdig. Jeg vendte mig hurtigt om og kiggede på ham, han smilede til mig.
”Der er dessert.”
Han gik ud i køkkenet og jeg fulgte efter. Han åbnede fryseren og tog 3 is ud, jeg tog den ene, Justin tog den anden og min far beholdte den tredje. Vi gik alle ind i stuen og så alarm 112, da vi havde set det var klokken blevet mange, jeg kunne mærke jeg var blevet træt.
”Jeg smutter i seng.” Jeg rejste mig og gik ud på badeværelset, jeg tog min tandbørste og begyndte at børste tænder. Da jeg var færdig fjernede jeg mit make up og til sidst smurte jeg creami hovedet. Jeg gik ind på mit værelse og lag mit i sengen, jeg satte mit vækkeur til halv 7 og så lag jeg mig til at sove.
Dagen efter vågnede jeg af mit vækkeur, jeg slukkede det og hoppede ud af sengen. Jeg tog noget tøj og gik ud på badeværelset. Jeg gik hurtigt i bad og tog mit tøj på, jeg tørte håret og glattede det og til sidst lag make up på, efter gik jeg ud og spiste morgenmad, mens jeg sad og spiste kom Justin ud i køkkenet, han havde også lige været i bad. Han tog Cornflakes pakken og mælken og så hængte han det op i en skål. Han satte sig ved siden af mig og begyndte at spise.
”Du kører mig i dag ikke?” Jeg kiggede på ham.
”Jo.”
”Kan vi ikke også lige samle Sara op på vejen?”
Han nikkede og spiste vider. Jeg rejste mig og staldte min telærken ned i opvaskemaskinen. Så gik jeg ud på badeværelset og børstede tænder. Jeg gik ind på mit værelse og tog min taske og lag den ude i gangen, jeg tog sko på og gik en tur med Freja og Milo gik med. Da vi kom tilbage gav jeg dem mad og så var vi klar til at gå, vi gik ud til bilen og kørte ned og hentede Sara. Da vi kom ned på skolen vinkede jeg til Justin og så gik vi op i klassen, jeg satte mig på min plads og Sara satte sig ved siden af mig. Da den første time gik i gang sad Sara og jeg og snakkede, det gjord vi tit. Pludselig kom vores lærer hen til os, vi kiggede op på hende.
”Hører i efter?”
Sara og jeg kiggede på hinanden og så op på læreren igen.
”Nej, undskyld.” Sagde Sara.
”Når men så kan i hente vores nye elev nede på kontoret og vise ham rundt.”
Vi kiggede på hinanden og så kiggede vi på hinanden. Vi rejste os og gik ud af klassen, da vi kom ud af klassen satte vi i løb, men vi nåede ikke langt før vi blev stoppede af en lærer.
”Hvor skal i hen?”
”Ned og hente en ny elev.” Sagde jeg.
”Okay, men husk ikke løbe.”
Vi nikkede og gik hurtigt ned på kontoret. Da vi kom der ned så jeg en smuk fyr, vi gik hen til ham.
”Hej, du må ham vi skal hente.”
Han rejste sig op og kiggede på os. ”Ja, jeg er Robert.” Han gav os hånden.
”Jeg er Sara.”
”Og jeg er Julie.”
”Hyggeligt at møde jer.”
”I lige måde. Skal vi gå ned i klassen?”
Han nikkede og tog sin taske. Vi vendte os om og gik ned mod klassen. Jeg snakkede med Robert på vej der ned, da vi kom ind i klassen gik Sara og jeg ned på vores plads. Robert præsenteret sig og så satte han sig på pladsen ved over for mig, han vendte sig om og kiggede på mig.
”Vil du spise forkost sammen?” Spurgte han.
Jeg nikkede og smilede til ham.
Han vendte sig om og så kiggede jeg på Sara.
”Han er vild med dig.” Hviskede hun til mig.
Jeg smilede til hende og begyndte at følge med i undervisningen, da vi havde forkort pause gik Robert og jeg ned i kantinen, Sara gik sammen med de andre i klassen. Jeg tog noget mad på barken og det samme gjord han. Vi gik hen til et bord og begyndte at spise.
”Hvorfor flyttede i her til?”
”Min fars firma er blevet rykkede til denne by.”
”Hvad laver du i din fritid?”
”Ikke rigtig noget, spiller noget musik.”
”Er det rigtig spiller du musik?”
”Jep.”
”Hvad spiller du?”
”Klaver og guitar. Men hvad laver du i din fritid?”
”Jeg går til tearter og dans.”
”Fedt, jeg kan også godt li' tearter.”
”Seriøst?”
Han nikkede og smilede et sødt.
”Skal du noget i dag?” Jeg kiggede ikke på ham.
”Nææ, hvorfor?”
”Vil du med hjem til mig?”
”Ja, hvorfor ikke.”
Jeg kiggede op på ham og smilede, han smilede tilbage. Da vi var færdig med at spise gik vi en tur ude i skolegården.
”Har du nogen dyr?” Spurgte han og kiggede på mig.
”Du er ikke allergisk vel?” Jeg begyndte at blive bange.
”Nej nej.” Grinte han.
Jeg begyndte også selv at grine lidt. ”Jeg har en hun og en kat.”
”Hvad hedder de?”
”Min hund hedder Freja og min kat hedder Milo.”
”Jeg glæder mig til at hilse på dem og din familie.”
”Der er noget du skal vide.”
”Hvad er det?” Han stoppede på og kiggede på mig.
”Min mor er død, det er bare så du ikke regner med hun er der.”
”Det er jeg ked af at hører, hvor længe er det siden? Hvis du ikke vil snakke om det er det okay.”
”Det er et halvt år siden, hun døde i en bilulykke på vej hjem fra arbejde.”
”Det gør mig ondt, er der noget jeg kan gøre?”
”Det er fint, jeg er begyndt langsomt at vænne mig til det.”
”Okay, men ellers må du sige til.”
Jeg nikkede og smilede til ham.
Pludselig ringede klokken, vi gik hen mod klassen. Da vi kom der ind kiggede Sara på mig, jeg satte mig på min plads og Robert satte sig foran mig. Jeg kiggede på Sara og smilede til hende.
”Han skal med hjem i dag.”
”Uhh, så skal i rigtig hygge var.”
”Vi er kun venner.”
”Julie han er jo vild med dig.”
”Sara vi er bare venner.”
”Ja ja, jeg glæder mig til se jer hånd i hånd i morgen.” Hun begyndte at grine.
Jeg rystede og kiggede vores lærer. Han forklaret om kroppen, jeg begyndte at tegne et hjerte på et papir der lå foran mig. Jeg tænkte ikke over hvad jeg lavede jeg tegnede bare. Da timen var færdig kiggede jeg på den, så hørte jeg Sara grinte. Jeg krøllede tegningen sammen og kiggede på hende.
”Det var ikke min skyld, jeg tænkte ikke over hvad jeg tegnede.”
”Ja ja så siger vi det.” Grinte hun.
Jeg rejste mig og tog min jakke på, så tog jeg min taske og så gik Sara, Robert og jeg ud af klassen, da vi kom hen til Saras cykel sagde vi farvel til hende og så gik Robert og jeg hen til mig, da vi kom hjem til mig kom Freja og Milo ud i gang, Robert hilste på dem. Min far kom ud i gangen og så Robert, de hilse på hinanden.
”Har du fået en kæreste Julie?” Hørte jeg Justin spørger om.
”Nej, han er bare en ven.” Jeg kiggede på Robert som kiggede på mig. ”Robert der er har min bror Justin, Justin det er min ven Robert.”
”Hej Robert, hyggeligt af møde dig.”
”Hej, ja det er også hyggeligt at møde jer.”
”Robert er lige flyttede til, han startede i klassen i dag.”
”Nårh, men velkommen til byen.” Sagde min far.
”Tak.”
Vi gik alle ind i stuen, Robert så vores udsigt ud til vandet.
”I har en smuk udsigt.”
Jeg nikkede og hev ham med over i sofaen.
Han kiggede på mig og smilede. Justin og min far kiggede på os, jeg kiggede over på min far, han smilede til mig.
”Skal vi gå ned på stranden?”
”Ja, det lyder dejligt.”
”Okay.”
Vi rejste os og gik ud på stranden. Vi gik ned til vores liggestole vi havde der nede, der satte vi os og snakkede. Lidt efter gik jeg indenfor og tog min bikini på og tog et par af Justins badebukser med ud til Robert. Da jeg kom ned til Robert kiggede han på mig, han løb op på badeværelset og skiftede og så kom han ned igen. Han havde en smuk krop, jeg lag mig op liggestolen og lå og tog sol og Robert lå på den anden.
Lidt efter satte jeg mig op og kiggede på ham. Han satte sig op og kiggede på mig.
”Må jeg spørger om noget?” Jeg tøvede lidt.
Han nikkede.
”Sara sagde du var vild med mig, er du det?”
Han begyndte at små grine. ”Du er sød og smuk.”
”Men.”
”Der er ikke noget 'men'.”
”Du vil ikke sige, men det går for hurtigt eller men det er ikke sådan jeg følger?”
”Nej, fordi jeg kan godt li' dig, jeg vil bare ikke gøre noget før jeg var helt sikker på dine følelser for mig.”
”Hvor er du sød.”
Han begyndte at grine igen. ”Må jeg prøve noget?”
Jeg nikkede.
”Du skal ligge dig ned og lukke øjne.
Det gjord jeg og pludselig kunne jeg mærke hans læber på mine, jeg kyssede ham igen, jeg lod hånden glide op i hans hår, han tog hovedet væk og kiggede på mig.
”Betyder det du vil?”
Jeg nikkede og kyssede ham igen. ”Øv Sara havde ret.”
”Ret i hvad?”
”Hun sagde at hun vil væde med at vi kom i skole i morgen og holdte i hånden.”
Han begyndte at grine og så hev han mig op og stå, vi gik ud i vandet og svømmede rundt der. Vi svømmede hen til hinanden og kiggede hinanden i øjne.
”Vil du sove her?”
”Ja, hvis jeg må.”
”Ja selvfølgelig, men jeg skal til dans i aften, vil du med?”
Han nikkede og smilede til mig, jeg lag armene om halsen på ham og hans hænder var på mine hofter. Vi var i vandet længe.
”Julie du skal lige ud med Freja.”
Jeg kiggede op på min far og nikkede.
”Vil du med eller bliver du her?”
”Jeg tager med.”
”Okay.”
Vi svømmede ind mod stranden, da vi kom hen til vores dør fik i et håndklæde, vi tørte os og gik hen og ud i gangen.
”Vil du skifte?” Spurgte jeg.
”Nej, det er jo dejligt vejr.”
Jeg nikkede og så tog jeg Frejas snor.
”Kom Freja ud og gå tur.”
Hun kom ud i gang, jeg åbnede døren og så gik vi ud, Milo gik også med. Vi gik en dejlige lang tur, da vi kom tilbage var der aftensmad.
”Far er det okay Robert sover her?”
Min far smilede til mig og nikkede.
”Hvad er klokken?”
”Halv 18.”
”Hvad?”
”Ja, i har jo været i vandet og så gik i tur i 2 timer.”
”2 timer?”
Han nikkede og begyndte at grine.
Vi spiste i badetøj efter gik vi en tur med dyrene igen, men bare lige for at tag hjem til Robert og hente hans tøj. Da vi kom hjem til ham, hev ham mig med ind i deres stue.
”Hej Robert, hvem er det du har med hjem?” Spurgte hans mor sødt om.
”Det er Julie, hun er min kæreste.”
”Har du allerede fået en kæreste?”
Jeg smilede til dem og lænede mig ind mod Robert. Han lag armen om mig og agede mig på overarmen.
”Jeg sover hos Julie, hvis det er okay?” Spurgte han sine forældre om.
”Ja selvfølgelig, hyg jer.”
”Tak.”
”Hyggeligt at møde dig.” Sagde han mor.
”I lige måde.”
Vi vendte os om og gik hen til hans værelse, han tog en taske og tag noget tøj ned i, så gik han ud på badeværelset og tog sin tandbørste.
Da vi gik hjem af løb vi, Freja kom hjem før os, hun var jo også en hund. Da vi kom hjem nåede vi lige at få tøj på og så skulle jeg til dans, da jeg kom hilse alle på Robert, mens vi klædte om snakkede de alle om hvor lækker Robert var, jeg blev ved med at sige at han var min. Da vi havde klædt om gik vi ind på danse gulvet, Robert stod over i hjørnet og kiggede op, når vi drejede rundt kunne jeg se han smilede, jeg begyndte også at smilede. Vi skulle alle lave vores egen dans til en sang vi godt kunne li' og jeg havde valgt, Cheryl Cole-Fight for this love. Da det var min tur, blev jeg nevøs, men da musikken blev startede begyndte jeg at danse og det gik bedre end jeg havde regnede med. Da jeg var færdig klappede alle af mig.
”Den var god Julie, hvad med du lære os den?” Spurgte en jeg dansede med, Laura.
”Ja, du var super.” Sagde de andre.
Jeg begyndte at smilede, det var første gang jeg skulle stå foran og lære de andre at danse. Da de havde lært dansen var vi færdige for i dag.
Da vi kom hjem til mig igen, gik jeg hurtigt i bad og efter gik Robert i bad. Mens han var i bad tog jeg nat tøj på, mit nat tøj bestod at, en top og lårkorte shorts, da Robert kom ind til mig kiggede han på mig og jeg kiggede på ham, han havde kun underbukser på.
”Vil du med ud og se solen gå ned?”
Han nikkede og tog nogen bukser på. Vi gik ind i stuen og kiggede på min far, han smilede til mig og jeg smilede tilbage. Vi gik hen til døren ud til stranden og gik ud og satte os og kiggede ud på solen, da var næsten nede.
”Vi må være lidt hurtigere næste gang.” Grinte jeg.
Han lag armen om mig og hovedet på mit. Da skolen gik ned kyssede han mig på kinden, jeg kiggede på ham og lag mig ned, han lag sig ned ved siden af mig. Vi lå og kiggede op på stjernerne. Jeg begyndte at tænke på min mor, vi lå altid og kiggede på stjernerne sammen. Jeg lukkede øjne for at holde tårne tilbage. Robert agede mig på kinden, jeg åbnede øjne og kiggede op på ham.
”Er du træt?” Spurgte han hviskende.
Jeg smilede et lille falsk smil. ”Ja, undskyld.”
”Hvad undskylder du for?
”Jeg er træt første dag vi er sammen.”
”Det er helt okay.”
Mit flaske smil blev ægte, jeg satte mig op og kiggede på ham, han rejste sig op og hev mig med.
”Kom, du skal ind og sove.”
Jeg kiggede op på ham og så gik vi ind, da vi kom ind kiggede min far på mig, jeg gik hen til ham og krammede ham god nat, så gik jeg hen til Robert. Robert gik ud på badeværelset og børstede tænder og jeg gik ind på Justins værelse. Da jeg kom ind kiggede han på mig, jeg gik over og krammede ham, jeg begyndte at græde.
”Jeg savner hende så meget.”
”Det gør jeg også.” Hviskede han i mit øre.
Jeg kiggede på ham og tørte tårne væk. Jeg vinskede til ham og gik ud på badeværelset, jeg børstede tænder og gik ind på mit værelse hvor Robert var. Han lå i min dobbeltseng, jeg lag mig op ved siden af ham. Jeg faldt hurtigt i søvn.


Kapitel 2.
Som dagene gik.


Da jeg vågnede dagen efter var Robert allerede vågn, jeg satte mig op og kiggede på ham. Han smilede til mig og hev mig ned at ligge igen.
”De har ringede rundt, vi skal først møde halv 11.”
”Hvad, hvorfor?”
”Der var nogen lærer der skulle på kursus.”
”Hmm, okay, men jeg må lige ud med dyrene.”
Han nikkede og rejste sig. Jeg rejste mig og gik hen til mit spejl, jeg begyndte at små danse foran det mens jeg børstede hår, jeg stod i mine egne tanker. Da jeg lag børsten fra mig kom jeg i tanke om at Robert var inde på mit værelse, jeg vente mig om og kiggede på ham.
”Undskyld, jeg stod i mine egne tanker.”
”Det er okay, du skal ikke undskylde, du er super god.”
Jeg smilede til ham. ”Tak.”
”Så lidt. Skal vi gå med dyrene?”
Jeg nikkede og så gik vi ud i gangen, min far kom ud i gangen.
”Godmorgen far.”
”Godmorgen min pige.”
”Vi skal først møde halv 11, men vi går lige med dyrene.”
Han nikkede. ”Skal jeg lave noget morgenmad til jer, til i kommer tilbage?”
”Ja, gerne.”
”Hvad vil i have.”
”Jeg vil gerne have 2 rundstykker.”
”Jeg tager 3.”
”Okay.”
Vi gik ud af døren og ned til skoven. Da vi kom hjem igen, var der mad, vi spiste og så tog jeg noget tøj på, Robert sad inde i stuen og snakkede med min far og Justin. Da jeg havde klædt om, gik jeg hen til et billede, hvor min mor, far, Justin og jeg var på, det var vores sidste ferie med vores mor, vi var på Rhodos, der fik jeg også en god veninde. Jeg satte mig på min seng og kiggede på billede.
”Julie, er der noget jeg kan gøre?” Hørte jeg en stemme sige.
Jeg kiggede op og så det var Robert, jeg rystede på hovedet og kiggede ned på billedet igen og så lag jeg det fra mig.
”Du skal bare sige til, jeg er der for dig.”
Jeg rejste mig og gik hen og krammede ham. ”Tak, du er fantastisk.”
Han holdte mig helt tæt ind til sig.”Det er du også.”
Jeg kiggede op på ham, så tog jeg hans hånd og hev ham med over i sengen, jeg lag mig ned og han lag sig oven på mig. ”Må jeg sove hos dig i nat?” Spurgte jeg.
”Ja.”
”Gør det noget jeg skal til tearter efter skole?”
”Nej slet ikke, jeg går bare hjem og gør det hele klar til i aften og så ringer du bare når du vil komme.”
Jeg nikkede og smilede til ham. Han begyndte at kysse mig på halsen og langsomt op til øret.
”Vi skal i skole.”
Han rejste sig op og efter rejste jeg mig, vi gik ud i gangen. Mens vi var i gang med at tag sko og jakke på kom Justin ud i gangen.
”Skal jeg kører?” Spurgte jeg.
”Ja gerne.” Svarede jeg.
Vi gik alle ud til Justins bil, vi hoppede ind bilen og så kørte vi ned på skolen, da vi hoppede ud af bilen og så gik vi ind i klassen, da vi kom der ind, hånd i hånd kiggede alle på os, vi gik ne på vores plads. Da jeg satte mig ned siden at Sara kiggede hun på mig.
”Hvad sagde jeg.”
”Jeg ved det.”
Hun begyndte at grine. Jeg prikkede Robert på skulderen, han vendte sig om og kiggede på mig. Jeg lænede hen til ham og han vippede hen til mig. Så kyssede jeg ham og han kyssede mig igen. Da han vendte sig om og kiggede op mod tavlen hviskede Sara til mig.
”Har i, du ved nok?”
”Sara vi er først lige blevet kærester, så nej.. Hvis vi havde skulle du heller ikke blande dig i det, det er vores privat liv.”
”Ja ja, men kommer du til tearter i dag?”
”Ja selvfølgelig.”
”Super.”



Kapitel 3.
En romantisk aften med Robert.


1 måned efter. Fredag d. 3/8
Jeg vågnede om morgen, jeg satte mig op og kiggede på mit ur, klokken var snart halv 8. Jeg havde sovet over mig, jeg hoppede ud af sengen og tog en nederdel og en top på, så børstede jeg mit hår og lag make up på, efter løb jeg ud på badeværelset og børstede tænder, jeg gik ind i stuen hvor Justin lå, jeg gik hen og vækkede ham.
”Julie, er du stadig hjemme.”
”Ja, jeg sov over mig, kan jeg få dig til at gå med dyrene?”
”Ja, det skal jeg nok. Skal jeg kører dig?”
”Ja hvis du vil.”
”Okay gå ud i bilen, så kommer jeg om lidt.”
”Okay.”
Jeg løb ud i bilen, lidt efter kom Justin, han startede bilen og kørte mig hurtigt i skole, jeg kom kun 10min. For sent. Jeg bankede på døren og gik ind.
”Undskyld jeg kommer for sent, jeg gik lidt for sent i seng i går, så sov over mig.”
”Det er okay, sæt dig ned på din plads.”
Jeg gik ned på min plads og smilede til Robert på vej der ned og han blinkede til mig. Mens jeg gik fordi ham lod jeg mit hånd glide i gennem hans hår.
Da vi havde forkost pause spiste Robert, Sara og jeg sammen. Da Sara gik op for at hente noget mere mad, satte jeg mig tætter hen mod Robert.
”Skal vi sove hos mig i weekenden?” Spurgte han og kyssede mig på panden.
”Ja.” Jeg kiggede ned i bordet.
”Hvad vil du spørger om?”
Jeg kiggede op på ham. ”Hvordan ved du jeg vil spørger om noget?”
”Jeg kender dig. Sig nu hvad du vil.”
”Jeg tænkte på..” Mere nået jeg ikke at sige før Sara kom.
”Hvad snakker du om?” Spurgte hun.
”Ikke noget.” Jeg kiggede ned i bordet igen.
Jeg kunne mærke en hånd på mit lå, jeg lag hovedet på Robert overarm.
”om du vil i aften?” Hviskede jeg i hans øre
Han kiggede på mig og hviskede. ”Vil hvad?”
”Du ved det godt.”
”Nej, jeg er helt blank.”
”Så må du vente og se til i aften.”
”Okay.”

Til tearter.
Da jeg kom ind af døren til den store sal, kiggede jeg rundt. Alle stod og kiggede på mig, jeg stoppede op og kiggede på dem. Sara kom løbene hen til mig.
”Hvorfor kigger de alle på mig?”
”Vi skal lave et stykke med Romeo og Julie.”
”Ja og?”
”Vi vil have du skal få Robert med i stykkede.”
”Hvorfor?”
”Fordi du skal spille Julie og vi vil have Robert til at spille Romeo.”
”Hmm, jeg vil ikke tvinge ham, han skal selv have lyst.”
”Ej, pleas. I er så søde sammen.”
Jeg begyndte at grine. Så tog jeg min mobil frem og ringede til ham.
”Hej søde.” Sagde han i den ene ende af røret.
”Hej selv søde.”
”Hvad ville du?”
”Hmm, jo. Vi skal lave et stykke, Romeo og Julie i tearter. De vil gerne have jeg skal spille Julie.”
”Det er da fedt.”
”Ja, men de vil gerne have du skal spille Romeo, vil du det?”
”Ja, men ikke i dag.”
”Hvorfor?”
”Jeg skal gøre klar til i aften.”
”Okay, på tirsdag så?”
”Ja, jeg vil elske at kysse dig foran alle de andre.”
Jeg begyndte at grine. ”Hvad tid skal jeg komme?”
”Du skal skrive når du er ved at være klar så kommer jeg og henter dig.”
”Okay.”
Jeg lag så og så gik jeg ind til de andre.
”Han kan først på tirsdag.”
”Ej, hvorfor?” Spurgte Sara.
”Han skal gøre klar til jeg kommer i aften.”
”Ej, hvor er han sød.” Sagde de alle i kor.
Jeg nikkede og smilede. ”Men vi kan jo bare give roller og øve replikker.”
”JA!” Råbte alle og så kom vores lærer med rollerne på en liste, da alle have skrevet sig på en rolle fik vi vores replikker og så satte vi os rundt omkring og øvede. Da vi havde øvet alene begyndte vi at øve sammen. Da vi øve gik det rigtig godt, det gik så godt at tiden løb fra os, da jeg kiggede på min mobil var klokken halv 6.
”Sorry folkens, jeg må gå, jeg har jo en aftale.”
”Det er okay. Vi ses.”
”Jep.” Jeg tog mine ting og løb hjem, da jeg kom hjem, gik jeg hurtigt i bad, da jeg kom ud af badet tog jeg et håndklæde om mig og gik ud af døren. Da jeg kom ud i gange, kom ud af stuen og ud i gangen.
”Hvorfor har du så travlt?”
”Jeg har en aftale med Robert, jeg sover hos ham.”
”Nårh, okay.”
Jeg gik ind på mit værelse og tog tøj på, da jeg havde fået tøj på lag jeg mage up på, nu var det tid til at ringe til Robert. Jeg tog min mobil og ringede.
”Hej søde.”
”Jeg er snart færdig, bare kom.”
”Okay.”
”Undskyld det tog så lang tid, tiden løb fra os da vi øvede.”
”Det skal du ikke tænke på, jeg har jo gjord klar til vores hygge weekend.”
”Okay, vi ses snart.”
”Jep.”
Jeg lag på og skulle til at gå med Freja og Milo, men min far stoppede mig.
”Jeg skal nok gå med dem.”
”Okay, tak.”
”Det var da så lidt min pige. Hvornår kommer du hjem?”
”Søndag eller mandag.”
”Okay, må jeg spørger om noget?”
Jeg nikkede.
”Hvad vil du sige til hvis jeg begyndte at date igen?”
”Far, jeg skal ikke bestemme over dig, men jeg vil bare ikke have nogen der skal erstatte mor.”
”Det har jeg fuldt forståelse for, jeg vil bare høre inde jeg gjord noget.”
”Du må godt, men jeg vil aldrig nogensinde, kalde hende mere end hendes navn.”
”Julie, jeg skal nok lade vær.”
”Følger du dig ensom?”
”En gang i mellem, som i dag, hvor du og Justin ikke er hjemme.”
”Skal Justin være hos Maria?”
”Ja, kan kommer først hjem i morgen.”
”Jeg kan godt blive hjemme.”
”Nej tag hjem og have det hyggeligt med Robert, tænk ikke på din gamle far.”
”Er du sikker?”
”Ja.”
”Hmm, okay.”
Jeg satte mig i sofaen med siden af ham. Pludselig ringede det på døren og jeg gik ud og åbnede.
”Hej søde.” Sagde Robert lige da jeg åbnede, han krammede og kyssede mig svagt på munden.
”Hej, hvor er du fin i tøjet.”
”Ja, det er for din skyld.”
”Men så må jeg lige klæde om for din skyld.”
”Nej, du ser dejlig ud.”
”Hmm, okay.” Jeg kiggede ned min mine lå korte shorts. ”Farvel far, vi går.”
”Ja, vi ses min pige.”
Vi gik ud af døren og hjem til Robert, da vi kom tætter på hans hus, kunne jeg se der stod små lyserøde lys på trappen.
”Ej, det har du ikke gjord.”
”Jo jeg har.” Han smilede bare, uden at kigge på mig.
Da vi kom ind i huset, så der roser, blomster blade over alt, der har helt mørke, udover nogen små lys lidt forskellige steder.
”Ej, Robert. Det..”
”Er flot ikke?”
”Jo, men du skulle ikke, vi skulle bare have en normal weekend.”
”Ja ja.”
Han tog min hånd og hev mig med ind i på sit værelse. Hvor der også var lys, roser og blomster blade. Han skubbede mig ned i sin seng og tog skjorte af. Jeg kiggede på hans smukke krop og så tog jeg min top af, han lag sig oven på mig.
”Du vidste godt hvad jeg ville spørger om i skolen.”
Han nikkede og kyssede mig på halsen. Jeg lukkede øjne og nød hans læber på min hals, de var dejlige bløde. Pludselig kunne jeg mærke satte satte sig op, jeg åbnede øjne og kiggede op på ham. Han knappede sine bukser op, jeg begyndte at blive nervøs. Jeg lukkede øjne og så knappede jeg min shorts op, han rejste sig og tog bukserne af og så hev han min af. Da han lag sig ned var det ikke på mig, men ved siden af mig.
”Du er ikke klar.” Hviskede han i mit øre.
Jeg åbnede øjne og kiggede på ham, jeg vendte mig om så jeg lå med ryggen til ham, jeg kiggede på en af lysene. Han lag armene om mig og holdte mig tæt ind til sig.
”Det er okay, det skal du ikke være ked af.”
”Du har jo gjord det så hyggeligt og romantisk og så ødelægger jeg det bare.”
”Du ødelægger ikke noget.”
”Jo.”
”Julie, kig lige på mig.”
Jeg vendte mig om og kiggede på ham.
”Det er dig jeg elsker, bare fordi du ikke er klar så skal det da ikke holde os fra hinanden.”
”Jeg er 17år, jeg bør være klar.”
”Der er ingen der er ens, vi er alle forskelligt.”
Jeg nikkede og kyssede ham og han kyssede mig igen.


Kapitel 4.


Da jeg vågnede dagen efter lå jeg oven på Robert. Jeg satte mig op og kiggede på ham, han sov stadig, så rejste jeg mig og gik hen og tog min top på. Jeg gik ud i gangen, da jeg nærmede mig badeværelset kunne jeg hører der var en i bad, jeg gik hen til døren og bankede på, vandet blev slukket for vandet. Nu blev jeg nervøs, jeg vendte mig om og skulle til at gå, men lige inden jeg fik taget det første skridt blev døren åbnede, jeg vendte mig om og så det var en fyr, jeg havde aldrig set ham før, hvem kunne det være?
”Undskyld jeg bankede på.” Sagde jeg genert.
”Nej det er okay, du er?”
”Julie.”
”Jeg er Roberts bror, Tom.”
”Okay, men jeg gå bare ind til Robert igen, så kan du komme i bad igen.”
”Jeg var færdig. Vi kan da gå ind i stuen og snakke hvis det er?”
Jeg kiggede ned. ”Jeg tror bare jeg så in til Robert, hvis det er okay?”
”Ja det er fint, vi ses vel til morgenmaden.”
Jeg nikkede og gik ind til Robert, da jeg kom ind kiggede jeg ned i gulvet, jeg opdagede jeg ikke havde bukser på. Jeg lag mig ned under dynen igen og lag mig ind til Robert for at få varmen. Da jeg lå der faldt jeg i søvn igen. Da jeg vågnede igen lå Robert og nussede mig hår, jeg kiggede på ham.
”Godmorgen smukke.”
Jeg smilede til ham og kyssede ham på munden og han kyssede mig igen, han lag sig oven på mig mens vi kyssede. Lidt efter satte han sig op, han hev min top lidt om og lag hænderne på min mave.
”Jeg vidste ikke du havde en bror.”
Han kiggede underligt på mig. ”Jo, men hvordan ved du?”
”Jeg vågnede tidligere og han var i bad, da jeg ville ud på toilettet .”
Han underligt kiggede på mig.
”Nej nej ikke på den måde, jeg bankede på døren og så åbnede han op.”
Nu kiggede han endnu mærkeligere.”
”Han havde håndklæde om.”
”Okay, men du kan ikke stole på ham.”
”Hvorfor?”
”Jeg havde huset hele weekenden og nu er han bare kommet.”
”Det gør ikke noget, vi kan stadig have det hyggeligt.”
”Jeg vil være med han vil prøve at tag dig fra mig.”
”Robert, jeg vil aldrig.”
”Det håber jeg heller ikke.”
”Det vil jeg ikke, du kan stole på mig.”
”Det gør jeg også.”
”Det lyder ikke sådan.”
”Det gør jeg, jeg er bare sur over han er kommet.”
”Robert, tænk på noget andet. Vi kan tag på stranden, Tivoli eller hvad du nu vil.”
”Hmm, vi kunne tag i Tivoli i dag og på stranden i morgen?”
Jeg nikkede og smilede til ham. Han rejste sig op og tog shorts og en undertrøje på. Jeg rejste mig også og tog mine shorts på. Sammen gik vi ind i stuen hvor Tom sad, Robert kiggede på ham, men Tom kiggede bare på mig og mine ben. Jeg tog Robert hånd, han kiggede ned på mig og jeg kiggede over på Tom.
”Tom, hvis du rør hende så er du så færdig.”
”Har i være i seng sammen?”
”Nej, vi er ikke ligesom dig.”
”Hmm, hvad med jeg så viser tøsen hvad hun er fået glip af?”
Nu begyndte jeg at blive bange, jeg slap Robert hånd og gik hurtigt ind på hans værelse, jeg lukkede døren og gik hen til hans seng. Jeg lag mig under dynen og hev den over hovedet. Da Robert kom ind kom han hen til mig, jeg hev ikke dynen væk fra hovedet. Jeg lå bare helt stille, jeg lå og tænkte på om Tom kunne finde på at voldtag mig, hvorfor var han sådan. Pludselig kunne jeg mærke en der hev i dynen, jeg holdte bare sat men så blev der hevet til, dynen røg væk fra mit ansigt, jeg vendte mig om og så det var Tom, han sad og kiggede på mig. Jeg satte mig op og kravlede helt hen til væggen, han kom tætter på mig. Pludselig hev han fat i mine ben, så jeg lå ned, han lag sig oven på mig, han begyndte at kysse mig på halsen. Jeg begyndte at skrige og Robert kom løbene ind, han så lå på mig, han gik hen og rav ham væk, Tom begyndte bare at grine, jeg satte mig op af væggen igen og så begyndte jeg at græde. Robert kom hen og krammede mig.
”Jeg skal nok så ham til at forsvinde.” Hviskede han i mit øre.
Jeg nikkede bare på hovedet. Robert tog sin mobil op af lommen og så ringede han en op.
”Hej det er Robert Pattinson.”, ”Jeg vil gerne have i kommer og henter Tom Pattinson nu, han har lige prøve et voldtag min kæreste.”, ”Okay, han er i huset.”, ”Ja vi ses om lidt.” Han lag på og kiggede på mig og jeg græd stadig.
”Politiet kommer og henter ham nu, det skal nok gå.”
Jeg kiggede op på ham. ”Politiet?”
”Ja, han er prøve løsladt.”
”Hvad har lavet siden han kom ind og sidde?”
”Voldtægt og røveri. Det er ikke noget du skal tænke på.”
”Men hvad med dig hvordan har du det med det?”
”Jeg har min lillesøster.”
”Lillesøster?”
Han smilede til mig og tørte mine tåre væk, nu græd jeg ikke mere.
”Jeg har en lillesøster på 15, hun har værelse oven på, hun har værelse oven på.”
”Hvad hedder hun?”
”Katrine.”
”Hvordan har hun det med Tom?”
”Han gør hende ikke noget, men hun er aldrig alene med ham.”
”Hvis det ikke gør noget vil jeg gerne på stranden i dag og så Tivoli i morgen?”
”Det er helt okay.”
Pludselig ringede det på døren, Robert og jeg rejste os. Tom kom ud i gangen, han kiggede bare på mig, jeg kiggede bange på ham. Så tog han fat i min arm, jeg begyndte at skrig, døren blev sparkede op og politiet kom ind. Tom slap mig og jeg løb hurtigt over til Robert, jeg græd igen.
”Tom du skal med os.” Sagde en politimand.
Der var en anden politimand der kom hen til mig.
”Han får ikke lov til at gør dig noget igen.” Sagde politimanden til mig.
Jeg krammede bare Robert og græd ind i ham. Da politiet var kørt væk med Tom, bar Robert mig ind i sin seng, der lå jeg længe, jeg var chokkede over Tom. Mens jeg lå der lå Robert ved siden af mig med armene om mig, pludselig gik døren til hans værelse op, jeg vendte mig hurtigt om så det var en ung pige og Roberts mor. Jeg lag mig ned igen og kiggede ind i Robert øjne, han smilede til mig kyssede mig svagt på munden.
”Er du okay, Julie?” Spurgte Roberts mor mig om.
Jeg lag hovedet ind mod Robert bryst.
”Mor, jeg tror ikke vi skal tale om det.”
”Okay, men Julie du kan altid komme til os.”
Jeg sagde ikke noget, jeg tog bare fat i Roberts undertrøje. Jeg hørte døren blev lukkede og så kiggede jeg op på Robert, ham smilede til mig.
”Jeg troede?”
”Jeg tænke vi kunne slå et telt op ude i haven, hvad siger du til det?”
”Ja, det vil være hyggeligt.”
”Ja det tænkte jeg, derfor har jeg fået min mor og far til at købe alt muligt guf og gril mad, så vi skal alle grille i dag.”
”Ej, hvor hyggeligt.”
”Ja og jeg har inviteret din far og Justin.”
”Hvor er du bare sød.” Jeg kyssede ham på munden og han kyssede mig igen.
”Det er jeg ikke ene om.” Han smilede et sødt smil.
Så rejste han sig op og rakte hånde hen til mig.
”Skulle vi tag på stranden?”
”Ja.”
Jeg rejste mig og så gik vi ud gangen, da vi kom der ud kom en unge pige ned af trappen.
”Robert, vil du lige hjælpe mig med nogen plakater, de skal op i loftet?”
”Katrine, kan jeg ikke gøre det når Julie ikke er her?”
”Jo, men jeg vil bare gerne have dem op.”
”Robert, det er okay. Du må godt hænge dem op.” Sagde jeg.
”Okay, men hurtigt.”
Hun nikkede og så gik vi op på hendes værelse, lige da jeg trådte ind tænkte jeg, jeg er i plakatland. Der var med, vampyrer, varulve, Taylor Swift og The Dreams. Jeg kiggede rundt i hendes være og gik hen til en vampyr plakat, jeg kiggede længe på den.
”Kan du li' vampyrer?” Spurgte Katrine.
”Jeg har ingen plakater med dem, men har læst en masse bøger om dem.”
”Men behøver heller ikke have plakater med dem for at kunne li' dem.”
Jeg smilede til hende. Da Robert havde hængt plakaterne op gik vi på stranden. Da vi kom der ned var der en helt masse mennesker der nede, vi lag vores håndklæder og jeg tog min top og shorts af så jeg kun havde bikini på. Robert smed undertøjene og så løb vi ud i vandet. Jeg hoppede op på hans ryg og så gik han rundt med mig på ryggen. Da vi kom hen til vores håndklæde, lag vi os ned og tog noget sol.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min nye hist god??(ikke færdig)
Kommentér på:
Er min nye hist god??(ikke færdig)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce