{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Hjælp, alt for glad for gæster {{forumTopicSubject}}

Vi har det problem at Kenzo elsker gæster, han er nedsten 1 år nu så han er ved at være en stor hund, han fare rundt om benene på folk og hvis de ignorere ham hopper han op af dem
Jeg har prøvet at få ham til at sidde med godbidder det hjælper lige til vi stopper
Jeg har også prøvet at sende ham i et andet rum til han er faldet til ro men så snart han ser gæsterne er han lige så glad igen

De mennesker der kommer her tit kan han godt hilse mer roligt på men de hilser på ham først
er det forkert læste en artikel om at hvis en hund bliver så glad er det fordi den ser sig selv som højst i famillien ??? jeg syntes enlig ikke han er dominant ellers???
hvad gør i andre og ja hvad mener i??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, alt for glad for gæster
  • #1   15. nov 2010 Hos os får gæster at vide at de bare skal vene hundene ryggen og ikke må hilse på dem FØR hundene er faldet til ro. og det virker lidt bedre for hver gang der kommer nogen

  • #2   15. nov 2010 Ja det gør vi også men det er som om han bare prøver at blive set endnu mer jo mer de ignore ham
    så det ender som regl med at man må tage ham i et andet rum lidt og så starter det forfra når han kommer ind igen


  • #3   15. nov 2010 Lyder belastende....
    Her siger gæsterne NEJ og vender ryggen til hundene og i starten kunne det godt tage LANG tid... men stille og roligt gik det fremad..... og nu er det måske 2 min.


  • #4   15. nov 2010 Det er det også
    Her kommer en del med små børn og jeg er selv gravid så han måtte meget gerne blive lidt mindre glad hvis det bare er min man eller jeg der kommer gider han ikke rejse sig min ligge glad på gulvet så det er da heldigvis kun når det er folk der ikke kommer her tit


  • #5   15. nov 2010 Det skal blive værre før det bliver godt, han vil jo prøve mere ihærdigt og få opmærksomhed. Så bare bliv ved med at de ignorere ham. De kan evt smide en godbid lidt hen af gulvet, så han får fokus på noget andet smiley

  • #6   15. nov 2010 :0) ja det har du nok rat i
    hans alder spilder nok også lidt ind, jeg finder noget mer tonmodighed frem og så fortsætter vi


  • #7   15. nov 2010 Jeg har et stykke "gæste legetøj" der ligger ved døren.
    så jeg giver Ganga hendes legetøj i munden inden døren bliver åbnet.
    Det resultere så i at hun har mere travlt med at vise hvor heldig hun er med hendes legetøj end at lave "ballade" smiley


Kommentér på:
Hjælp, alt for glad for gæster

Annonce