{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

alt for voldsom!!! hjælp! {{forumTopicSubject}}

Passer min svigermors dansk svensk gårdhund (han er lidt større end normalt) har mine to små gravhunde med herude... det andet sted han var før fik han absolut ingen opdragelse... han er meget livlig og vil gerne lege med min tæve, men han er ALT for voldsom og han tonser rundt og ovenpå hende, kun når de er ude... jeg griber selvfølgelig ind og stopper det. Men hvad kan jeg gøre? Skal passe ham 2 uger endnu :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alt for voldsom!!! hjælp!
  • #1   30. jul 2013 Hvis jeg stod i din situation ville jeg give det et par dage og følte jeg ikke at det blev bedre, så ville jeg melde tilbage til ejeren af hunden jeg passede at det simpelthen ikke gik og at de var nødt til at hente deres hund eller at jeg ville sende den i pension på DERES regning. Svigermor eller ej smiley

    Det skal ikke, i mine øjne, gå ud over ens egen hund på en negativ måde, fordi at man har meldt sig som hundepasser.


  • #3   30. jul 2013 Hvis problemet kun er der når de er ude, kan de så ikke bare komme ud hver for sig?

  • #5   31. jul 2013 Luft dem hver for sig, sørg for at de bliver stimuleret nok, fx ved at få foderet spredt ud på plænen

Kommentér på:
alt for voldsom!!! hjælp!

Annonce