{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Røre i andedammen! {{forumTopicSubject}}

he.. ja jeg mener det faktisk hel bogstaveligt.

Igår tog jeg ud i doktorparken med min moster og min lille niece på 1 ½ år... og så self. shorty.
Det var første gang shorty var med derinde og jeg var meget spændt på at se hans reaktion på alle disse dyr.
Først gik vi rundt og kigge fugle i de forskellige bure hvor Shorty gik pænt ved siden af os og stoppede og satte sig hver gang vi kom til et nyt bur, han var faktisk meget sød... sad bare stille og rolig og kiggede på de forskellige fugle med et let underende udryk i hovedet.
Nå... så skulle vi ned til andedammen for at fodre disse fugle og i starten var jeg meget obs på shorty for at se hvordan han ville reagere men der var heller ikke noget.
MEN MEN MEN self. i samme øjeblik som jeg slapper af sætter shorty i et spring for at eftersætte en af ænderne og hopper direkte ud i dammen.. det skal lige siges at der ligger så meget andemos i kanten af dammen at shorty ikke havde opdaget det var vand!!
Han løb direktei vandet for derefter at forsvinde under overfladen og 2. sekunder efter kommer der et hoved op som er fuldstændig overdækket af andemos!!! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL hvor vi grinede af ham!!
Bagefter synes han ikke at rap ænderne var så interresante og fandt en pind han kunne maltraktere i stedet for.....
Jeg er virkelig ked af at jeg ikke fik taget et billede af ham inden jeg vaskede ham for han lignede en grøn lille rummand *ggggg*

...og til alle jer der bor i randers og omegn... tag at tage jeres hund med i dr. parken.. jeg ved i hvert fald at Shorty nød det i fulde drag og at alle de nye lyde/dyr m.m. gav han en rigtig god oplevelse og fik ham kørt træt... behøver jeg at sige at han stadig sover?!??... *sss*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røre i andedammen!
Kommentér på:
Røre i andedammen!

Annonce