Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klorofyl piller mod løbetid?
  • #1   18. nov 2010 Min dyrlæge plejer at sige " hvis du tror på det,,, så gør jeg også "

• #2   18. nov 2010 min dyrlægen siger også at han aldrig har hørt nogen det har virkede for.

men jeg har bare fået det anbefalet så af så mange, som kender nogen der har prøvet det.
    har ikke hørt fra nogen som faktisk selv har prøvet det

• #3   18. nov 2010 hvad skulle de virke imod ??

• #4   18. nov 2010 På nogle hunde HAR det virkning så de lugter mindre interessant for hannerne, men bestemt ikke på alle.

• #5   18. nov 2010 ikke "imod" løbetid, men til at tage noget af duften. Og man skal give tæven rigtig mange af dem. og gerne starte i god tid.

Det virker her... det tager ikke alt duften, men det tager toppen, så hannerne kan holde ud at være til i løbetidsperioder...

PÅ verdenshundeudstillingen købte jeg noget "BITCH" spray (ja det hedder det ) og det kan godt nok give ro i lejren, er et naturmiddel man sprayer løbetidstæven med og det gav øjeblikketligt ro. man skal selvfølgelig ikke lade dem gå sammen, men så slap vi da for piveriet.

• #6   18. nov 2010 Jeg er ikke stødt på nogen der har brugt det -men nu spørger jeg nok lidt dumt: hvad skulle formålet være?
    Tæven skal jo aligevel holdes fra hannerne... måske hun kommer til at befinde sig på samme træningsplads som nogen hanhunde, men de skal jo alligevel lære at arbejde uanset løbske tæver, og hvis ikke på træningspladsen, hvor så?

Så ja, jeg kan ikke lige regne formålet ud?

• #7   18. nov 2010 Jeg brugte dem på Kaido inden hun blev steriliseret.

Vi gik til klikkertræning og her var en MEGET viril hanhund. Hvis Kaido "generede" træningen var jeg meget velkommen men uden hund. Forståeligt nok.

Så jeg gav hende Klorofyl og hanhundenvar noget så fløjtende ligeglad med hende. Og ja, klart at de var i snor og ikke blev sluppet, men man står ind imellem ret tæt på disse klikkerhold.

• #8   18. nov 2010 Mette -ved os skal man blot vise lidt hensyn -ikke lige slæbe sin højløbske tæve tæt forbi hanhundene og sådan, men ellers er de velkommen.
    Og faktisk giver det sjældent problemer, andet end når en hanhund i teenagealderen lige skal have lært at nok lugter det dejligt, men det er ikke der hans fokus skal være lige nu.

Jeg har så de gange Gaia har været i løb, blot gået en smule udenfor "kredsen" når vi har stået samlet, været sidst i feltet, sidst i sporet osv, men ellers trænet som sædvanligt

Herhjemme kunne det da måske have været en fordel, men Reiki er jo kun interesseret når hun er højløbsk, så han hyler ikke, og sendes så på ferie den uges tid det er et problem.

• #9   19. nov 2010 tak for jeres svar alle sammen. det er fordi cuba lige er gået i løb igår, og vi skal på udstilling på lørdag. så derfor fik jeg det anbefalet, men har ikke hørt fra nogen som faktisk havde brugt det selv.

men det lyder som om virkningen ikke kan nå at komme inden i morgen?

for så er der jo ingen grund til det.

• #10   19. nov 2010 Michelle - der er forskel på hvor "godt" tæver dufter, jeg har 4 tæver og kun den ene driver hannerne til vanvid..... Ikke nok med hun dufter enormt meget, men hun er samtidig meget viril og indbydene - ja, hun stikker nærmest "dåsen" ud til hannerne fra hundegården.... Når ikke hun skal parres bliver hun stopfodret med klorofyl og nu også sprayet med bitch spray..

Hun har fået sit sidste kuld i foråret og bliver derfor steriliseret efter nytår, så vi slipper for alt hendes virak omkring løbetiderne..

Derfor begyndte jeg at bruge dem

På udstillingerne synes jeg ikke det er et problem, tværtimod elsker jeg at vise hanner med løbetidstæver i nærheden, de stiller sig noget nemmere smiley

Træningsmæssigt - så kan man lære hannerne at træne med løbetidstæver, jeg personligt har intet imod de stiller på holdene - og jeg træner selv han. (og har gjort det i rigtig mange år)

• #11   19. nov 2010 Det er meget forskelligt fra hund til hund om de virker. Min trænes hund har det virket udmærket på.
    Doseringen står på pakken (Íhvertfald hvis man køber det som er "beregnet" til hunde)

• #12   19. nov 2010 ok. tak skal i have. hun er også først lige startet i løbetid i går, og det er hendes første løbetid. de hanner vi mødte igår viste ingen interesse i hende. så tror bare jeg lader vær og så lader det gå soom det nu må gå på udstillingen i morgen.:)

Kommentér på:
klorofyl piller mod løbetid?

Annonce