klorofyl piller mod løbetid? klorofyl piller mod løbetid?
er der nogen der har prøvet det? både nogen der har prøvet det virker og nogen der har prøvet at det ikke gør?
og nogen der ved hvilken mængde de skal have?
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.063
men jeg har bare fået det anbefalet så af så mange, som kender nogen der har prøvet det.
har ikke hørt fra nogen som faktisk selv har prøvet det
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 1.372
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 30 Hunde: 15 Emner: 96 Svar: 1.542
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
Det virker her... det tager ikke alt duften, men det tager toppen, så hannerne kan holde ud at være til i løbetidsperioder...
PÅ verdenshundeudstillingen købte jeg noget "BITCH" spray (ja det hedder det ) og det kan godt nok give ro i lejren, er et naturmiddel man sprayer løbetidstæven med og det gav øjeblikketligt ro. man skal selvfølgelig ikke lade dem gå sammen, men så slap vi da for piveriet.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.951
Tæven skal jo aligevel holdes fra hannerne... måske hun kommer til at befinde sig på samme træningsplads som nogen hanhunde, men de skal jo alligevel lære at arbejde uanset løbske tæver, og hvis ikke på træningspladsen, hvor så?
Så ja, jeg kan ikke lige regne formålet ud?
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.483
Vi gik til klikkertræning og her var en MEGET viril hanhund. Hvis Kaido "generede" træningen var jeg meget velkommen men uden hund. Forståeligt nok.
Så jeg gav hende Klorofyl og hanhundenvar noget så fløjtende ligeglad med hende. Og ja, klart at de var i snor og ikke blev sluppet, men man står ind imellem ret tæt på disse klikkerhold.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.951
Og faktisk giver det sjældent problemer, andet end når en hanhund i teenagealderen lige skal have lært at nok lugter det dejligt, men det er ikke der hans fokus skal være lige nu.
Jeg har så de gange Gaia har været i løb, blot gået en smule udenfor "kredsen" når vi har stået samlet, været sidst i feltet, sidst i sporet osv, men ellers trænet som sædvanligt
Herhjemme kunne det da måske have været en fordel, men Reiki er jo kun interesseret når hun er højløbsk, så han hyler ikke, og sendes så på ferie den uges tid det er et problem.
jan 2010
men det lyder som om virkningen ikke kan nå at komme inden i morgen?
for så er der jo ingen grund til det.
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
Hun har fået sit sidste kuld i foråret og bliver derfor steriliseret efter nytår, så vi slipper for alt hendes virak omkring løbetiderne..
Derfor begyndte jeg at bruge dem
På udstillingerne synes jeg ikke det er et problem, tværtimod elsker jeg at vise hanner med løbetidstæver i nærheden, de stiller sig noget nemmere
Træningsmæssigt - så kan man lære hannerne at træne med løbetidstæver, jeg personligt har intet imod de stiller på holdene - og jeg træner selv han. (og har gjort det i rigtig mange år)
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
Doseringen står på pakken (Íhvertfald hvis man køber det som er "beregnet" til hunde)
jan 2010
klorofyl piller mod løbetid?