{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

For tynd hvalp?? (amstaff) {{forumTopicSubject}}

Jeg har den seneste tid hørt mange kommentarer fra venner familie m.m om min staffordshire tiámo ser tynd ud?( Se profil) Hun får hvad hun skal have i foder, og jeg synes da ikke hun ser for tynd ud. Hun er nu 15 uger og vejer de 10 kg. HUn har dog problemer med at spise, og nogle dage kan hendes mad fra morgenen stå en hel dag uden hun rører det. Kan det passe, og hvad kan man give hende ekstra?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For tynd hvalp?? (amstaff)
  • #1   11. maj 2006 Synes det er svært at se på dine billeder om hun er for tynd - ik rigtig nogle full body pics... !!

Men hvis hun har problemer med at spise - så prøv at hælde olie eller tun ud over maden - det kan være at det motivere hende til at spise lidt mere -

Hvad fodrer du hende med... ?! ?!

Syns ik altid vejledningerne passer - kan jo variere lidt fra hund til hund - smiler...
    Men hvis hun alliegevel ik rigtig spiser det du giver hende - ville jeg prøve med nyt foder eler tilskud til foderet -

Thor herhjemme kan også være lidt svær at få mad i - men lidt tilsat - så æder han rup og stub... !!

• #2   11. maj 2006 Det skal da nok være fordi de er vant til at se overvægtige hunde.
    Mht spisning er det ikke ualmideligt at de ikke altid spiser op. Til gengæld er det mere hensigtsmæssigt for hende at maden ikke står fremme i mere end 20 minutter ad gangen. På den måde sikrer du at maden ikke fordærver (hvalpe er meget følsomme), hun lærer også at hun skal spise når det står fremme samt du kan bedre forudse hvornår hun skal *lave*.

• #3   11. maj 2006 Det har jeg prøvet.. hun får raps-olie hver morgen i hendes mad, men det er grundet hun har tør hud. Hun får også noget kosttilskud fra dyrelægen, men hun lader det bare stå... jeg ved ikke om det bare en periode hun ikke vil spise, men synes da det virker mærkeligt for hvalpe plejer da at spise godt. Ville bare oprette dette enme, da vi efterhånden får den mange gange" Er hun ikke lidt for tynd"

• #4   11. maj 2006 Jeg synes heller ikke hun ser tynd ud - ligner en typisk amstaff for alderen..

• #5   11. maj 2006 Iron Bull .

Ja, det er faktisk det bedste. Virker i hvertfald på min hvalp.

• #6   11. maj 2006 jeg får osse altid at vide at Vodka ser så tynd ud, dyrlægen har sagt i dag at han ser ud som en 8 mdr border collie skal se ud, han er perfekt, slank og smuk!

så jeg tror osse bare folk er vant til at se overvægtige hunde, havde samme problem med katten, alle mente han var tynd, min dyrlæge mente han var perfekt i stand så....

• #7   11. maj 2006 tak for alle jeres bud, jeg vil prøve det med at blande lidt tun i:-)

• #8   11. maj 2006 den alder hun har er det meget normalt de ser "tynde ud" de vokser ulige i kroppen og kan godt se "mystiske" ud i nogle mådner, det skal nok komme. og hun skal nok spise når hun er sulten, vores amstaff er delt op den ene halvdel sluger deres mad mens de andre ikke rigtig gider spise. så tror det er meget normalt det med ikke at gide og spise, vi putter kun olie på hvergang og en gang i mellem får de tun- torskerogn eller ligende. men ikke hverdag, da de så helt sikkert ikke vil spise maden uden noget på.

• #9   11. maj 2006 det med olien er noget min dyrelæge siger jeg skal i et stykke tid, da hun har MEGET tør hud smiley
    men jeg prøver med tunen:-)

• #10   11. maj 2006 vores får olie hver dag i maden, de får en rigtig pæn pels af det. held og lykke med hende :o)

• #11   11. maj 2006 Nu er der så mange der siger i skal bruge tun. Jeg har faktsik fået fortalt fra vores dyrelæge, at tun ikke er godt for hunde generlt specielt hunde med sarte maver, og hvalpe bør ikke få tun. Chiwa har også haft mange mave problemer dengáng hun fik tun i olie.

• #12   11. maj 2006 Christina.
    Kunne det ikke i teorien skyldes at det var tun i olie i stedet for tun i vand?

• #13   11. maj 2006 min hunde træner siger at bedre at de er lidt tynde end de er for tykke... for når de er små vokser de utrolig meget og det er svært for dem at følge med... vores spiser utrolig meget og han ser stadig tynd ud.. det skal nok komme det hele skal bare lige følge med.. vores er 5 måneder og vejer 20 - 21 kg.... altså der sker ikke så meget ved at sætte mængden op i foder men man skal også passe på.. så mit råd er bare at det skal nok komme stile og roligt....
    vores hunde kan også have at de spiser meget men så kan der også være nogle dage hvor de ikke rigtig spiser det styre de selv...
    vi har lige en periode nu hvor vi kommer leverpostej i deres mad for at kobe vil spise det...

Kommentér på:
For tynd hvalp?? (amstaff)

Annonce