996 visninger
|
Oprettet:
DUMME HUND!!!!! #!@$£%! {{forumTopicSubject}}
Jeg er så træt af Kato !!!
Vi var lige væk fra ham 45 min, og når man så kommer ind er alle de 17 julekort man har brugt timer på at lave bidt i stykker, PLUS min telefon ligger spredt ud over det hele.. Der havde jeg fået nok, så der kunne jeg ikke lade være med at tude...
Jeg er så træt af ham !!!!!
SÅ igang igen med flere timers arbejde på julekort, plus at skal have købt en ny telefon. og den jeg havde var jeg så glad for. Passede virklig på den...
¤!#%$€@%¤#¤ !!!!!!!!!!
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 499
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 144 Svar: 783
Det lyder som om det ikke er første gang noget i den retning sker?
Har du overhoved lært ham, at være alene hjemme?
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
For længe siden var jeg igang med en enormt god bog, og den var på over 1000 sider, og jeg havde virkelig kæmpet mig halvvejs igennem den ... den lå på mit natbord.
Pludselig var der ALT for stille når man har Molly i huset, så jeg ledte efter hende, og der lå hun inde i sengen med bogen der var splittet i 10000000 stykker, jeg var hidsig og grædefærdig og alt muligt andet.
Så fra nu af ligger mine ynglingsbøger IKKE fremme, selvom hun ikke laver så meget ballade mere
aug 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 396
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 36 Svar: 290
Man kan ikke gøre andet end at bide det i sig.
Selvom man måske mere har lyst til at skælde den huden fuld.
jul 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 35
Forstår ikke hvorfor I alle skriver at det virker som om hunden IKKE kan lide at være alene hjemme??? Hvis der ligger noget fremme og hunden keder sig i bare 10 minutter, så er det da oplagt at den begynder at lave ballade... For mig er det da helt naturligt. Især hvis den ikke er særlig gammel...
Det handler bare om at huske at lægge alt væk som ikke må gå i stykker
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.489
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Jeg ville nok vælge det første - nemlig at fjerne hvad ikke må ødelægges og så ellers forsyne hunden med rigeligt den kan lege med og tygge i.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
45.000 kr. senere er hun endelig holdt op med at ødelægge noget.
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.392
telefoner, laderen til min bærbar computer, sko, bøger og alt andet inden for deres rækkevide..
sidst var det dog linoleumsgulvet i gangen der var spist og lidt tapet... men nu æder de ikke mere... HELDIGVIS
jan 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 69 Svar: 998
Håber ikke du straffede din hund for det ødelagte....
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Anyway, Som de andre siger -Det er din egen fejl, Og vi har næsten allesammen lavet den
Jeg kan lade ALT ligge fremme, undtager poser - hvis der er åbent til poseskuffen så er der ødelagt pose plastik over alt
hvor længe har du trænet alene hjemme træning ?
Er det første gang det sker ?
Hvor lang tid går du med hunden før alene hjemme tid ?
Hvilke mentale aktivering får den ?
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 1.387
Fat i dyrlægen, holde øje med en hund der bare er VILDT oppustet og har ondt i maven og så hælde brækmidel i den, ikke sjovt.
Jeg har lærtlektien, det tror jeg så også at hun gjorde hun har ikke taget noget fra bordet siden.
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 610
Held og lykke med det :)!
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 202
Ja, r*v irriterende at hunden har tisset i sengen, men så må man skifte sengetøj og lære at lukke døren til soveværelset ..
Det kan aldrig være hundens skyld når den stresser eller er bange ..
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 229
ork ja har kan godt være alene, men det er sikkert for at få opmærksomhed, for de sidste par dage har vi haft prøver her nede, og vi har ikke været hos han lige så meget som vi plejer.
Til at starte med da vi fik ham bed han selvfølgelig i ting, men så var han holdt op igen, da han lærte det var forkert, så derfor overresker det mig at han gør det igen.
Vi har trænet ham det lige fra da han var lille, fordi han er en cirkus hund, så han skal lære at være alene, og vi kender nogle som træner politihunde bl.a og dem har vi fået nogle råd af.
Nej han har bidt andre ting i stykker osse alle mine 17 julekort jeg har brugt timer på, som jeg skrev, høretelefoner, min computermus, og andet, men han graver det som regl frem. vi gemmer noget af det under dynen og på køkkenbordet, men på en eller anden måde finder han det.
Det kommer an på hvor lang tid vi skal være væk hvor lang turene er vi giver ham, nogle gange kan vi gå i timer med ham, og andre gange går vi lige ud i skoven og laver ham snuse lidt også tilbage igen, men han har sådan en terning (aktiveringbold) med guffer i, plus hans bold, og hans tykkeben..
mar 2008
Tror helt klart det er for, at aktivere sig selv.
Ét er, at bide i en ting der er lige foran en, noget andet er altså, når hunden klatrer rundt og SÅ finder noget spændende. Jeg ser i hvert fald forskel!
Meeeeen. Når jeg sidder på gulvet foran brændeovnen og min hund liiigeså forsigtigt lusker rundt bag mig, tættere og tættere, stikker snuden indunder min arm og logrer med halen - Ja så tror jeg sku at hun vil have lidt opmærksomhed!
mar 2008
Så er vi vel enige?
Eller?
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 229
men nu har vi ikke så meget plads da det er campingvogn, som sagt er han cirkus hund, dvs vi arbejder i cirkus, og det kræver en vogn. Men nogle ting kan ikke lægges langt nok væk, også får han fat i dem alligevel.
DUMME HUND!!!!! #!@$£%!