{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

DUMME HUND!!!!! #!@$£%! {{forumTopicSubject}}

Jeg er så træt af Kato !!!

Vi var lige væk fra ham 45 min, og når man så kommer ind er alle de 17 julekort man har brugt timer på at lave bidt i stykker, PLUS min telefon ligger spredt ud over det hele.. Der havde jeg fået nok, så der kunne jeg ikke lade være med at tude...
Jeg er så træt af ham !!!!!

SÅ igang igen med flere timers arbejde på julekort, plus at skal have købt en ny telefon. og den jeg havde var jeg så glad for. Passede virklig på den...

¤!#%$€@%¤#¤ !!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DUMME HUND!!!!! #!@$£%!
  • #1   21. nov 2010 det er vel lidt din egen skyld. dumt at ligge noget fremme som hunden kan få fat i.. min hvalp har også bidt 2 par af mine sko i stykker, men det er min egen fejl da jeg bare kunne smide dem ind i skabet..

• #2   21. nov 2010 Ååååårh, hvor er det ærgeligt! smiley
    Det lyder som om det ikke er første gang noget i den retning sker?
    Har du overhoved lært ham, at være alene hjemme?

• #3   21. nov 2010 Jeg forstår godt at du er sur, det kan satme være frusterende en gang imellem.

For længe siden var jeg igang med en enormt god bog, og den var på over 1000 sider, og jeg havde virkelig kæmpet mig halvvejs igennem den ... den lå på mit natbord.
    Pludselig var der ALT for stille når man har Molly i huset, så jeg ledte efter hende, og der lå hun inde i sengen med bogen der var splittet i 10000000 stykker, jeg var hidsig og grædefærdig og alt muligt andet.
    Så fra nu af ligger mine ynglingsbøger IKKE fremme, selvom hun ikke laver så meget ballade mere smiley

• #4   21. nov 2010 uha kender det så godt, det er rigtig rigtig træls smiley Chili har haft en mani med at bide tapet af og ødelægge døren smiley det er heldigvis ovre nu smiley

• #5   21. nov 2010 Eijh... Det er så surt. Jeg har også mistet flere dyre støvler, dørkarmene og en telefon til mine hunde..
    Man kan ikke gøre andet end at bide det i sig.
    Selvom man måske mere har lyst til at skælde den huden fuld.

• #6   21. nov 2010 Jeg kan fandme godt forstå du er rassende... det kan være SÅ frustrerende.... men men men, husk din hund ikke har gjort det for at genere dig smiley

Forstår ikke hvorfor I alle skriver at det virker som om hunden IKKE kan lide at være alene hjemme??? Hvis der ligger noget fremme og hunden keder sig i bare 10 minutter, så er det da oplagt at den begynder at lave ballade... For mig er det da helt naturligt. Især hvis den ikke er særlig gammel...
    Det handler bare om at huske at lægge alt væk som ikke må gå i stykker smiley

• #7   21. nov 2010 Se det som en lærestreg....du husker nok efter dette, at lægge tingene væk næste gang smiley

• #8   21. nov 2010 Jamen, er det stadig en hvalp, så er du selv ude om det. Kan se den er fra 2010 så derfor bare en stor hvalp. Dvs. man må lære at pakke det væk man ikke vil have at den ødelægger eller acceptere at ting bliver ødelagt.
    Jeg ville nok vælge det første - nemlig at fjerne hvad ikke må ødelægges og så ellers forsyne hunden med rigeligt den kan lege med og tygge i.

• #9   21. nov 2010 Uhh kender det. Måtte igennem 6 telefoner før Kia lærte mig at ligge dem uden for hendes rækkevidde. Det samme med telefonopladere og alt andet der ikke var boltet fast ...

45.000 kr. senere er hun endelig holdt op med at ødelægge noget.

• #10   21. nov 2010 samme her..
    telefoner, laderen til min bærbar computer, sko, bøger og alt andet inden for deres rækkevide..

sidst var det dog linoleumsgulvet i gangen der var spist og lidt tapet... men nu æder de ikke mere... HELDIGVIS

• #11   21. nov 2010 En lærer streg til at du femover ikke lader noget ligge i hunde højde.
    Håber ikke du straffede din hund for det ødelagte....

• #12   21. nov 2010 Din hund har sikkert hygget sig, Kan være den ikke lige blev træt efter morgen turen ? eller den var lidt stresset pga at være alene hjemme ? who knows ..

Anyway, Som de andre siger -Det er din egen fejl, Og vi har næsten allesammen lavet den smiley
    Jeg kan lade ALT ligge fremme, undtager poser - hvis der er åbent til poseskuffen så er der ødelagt pose plastik over alt smiley Så det er Zoe´s svaghed -- det lære man

hvor længe har du trænet alene hjemme træning ?
    Er det første gang det sker ?
    Hvor lang tid går du med hunden før alene hjemme tid ?
    Hvilke mentale aktivering får den ?

• #13   21. nov 2010 Uha kender det, det kan være dyrt at have en hvalp i huset indtil man lære at lægge tingene væk. Det værste jeg har prøvet kostede så ikke det store, men var ved at bage indbagte pølser og tænkte at de kunne hæve i mens jeg hentede knægten, lukkede døren ud til køkkenet og 20 min senere kom jeg hjem og der manglede ca 12 stk ubagte.

Fat i dyrlægen, holde øje med en hund der bare er VILDT oppustet og har ondt i maven og så hælde brækmidel i den, ikke sjovt.

Jeg har lærtlektien, det tror jeg så også at hun gjorde hun har ikke taget noget fra bordet siden.

• #14   21. nov 2010 Har haft det samme problem med Robin. Selv når jeg går i bad, eller hvis jeg sidder og spiser bliver han frustreret over at mor ikke kan putte eller lege smiley Har købt en masse sjovt aktivering legetøj. Man kan få så mange sjove ting til aktivering, som er kanon motiverende for hunden og sjovt for ejeren at kigge på smiley Hop du ind til den nærmeste dyrehandel og køb en masse sjovt, man kan os lave en masse selv af flasker, papkasser og diverse. Google er din ven smiley

Held og lykke med det :)!

• #15   21. nov 2010 Bella var alene hjemme en dag det begyndte at tordne .. Hun har ellers ikke lavet unoder og er god til at være alene, men den stakkels vaps var blevet så frustreret og bange at hun havde hoppet op i sengen, hævet dynerne på gulvet og tisset midt på madrassen ..

Ja, r*v irriterende at hunden har tisset i sengen, men så må man skifte sengetøj og lære at lukke døren til soveværelset ..

Det kan aldrig være hundens skyld når den stresser eller er bange ..

• #16   21. nov 2010 Det lå nemlig ikke fremme. Han er hoppet op i sengen og kravlet op på hylden for at nå den..
    ork ja har kan godt være alene, men det er sikkert for at få opmærksomhed, for de sidste par dage har vi haft prøver her nede, og vi har ikke været hos han lige så meget som vi plejer.

Til at starte med da vi fik ham bed han selvfølgelig i ting, men så var han holdt op igen, da han lærte det var forkert, så derfor overresker det mig at han gør det igen.

Vi har trænet ham det lige fra da han var lille, fordi han er en cirkus hund, så han skal lære at være alene, og vi kender nogle som træner politihunde bl.a og dem har vi fået nogle råd af.

Nej han har bidt andre ting i stykker osse alle mine 17 julekort jeg har brugt timer på, som jeg skrev, høretelefoner, min computermus, og andet, men han graver det som regl frem. vi gemmer noget af det under dynen og på køkkenbordet, men på en eller anden måde finder han det.

Det kommer an på hvor lang tid vi skal være væk hvor lang turene er vi giver ham, nogle gange kan vi gå i timer med ham, og andre gange går vi lige ud i skoven og laver ham snuse lidt også tilbage igen, men han har sådan en terning (aktiveringbold) med guffer i, plus hans bold, og hans tykkeben..

• #17   22. nov 2010 *Monica* - Er enig i, at Kato ikke gør det her for opmærksomhed.
    Tror helt klart det er for, at aktivere sig selv.
    Ét er, at bide i en ting der er lige foran en, noget andet er altså, når hunden klatrer rundt og SÅ finder noget spændende. Jeg ser i hvert fald forskel!

Meeeeen. Når jeg sidder på gulvet foran brændeovnen og min hund liiigeså forsigtigt lusker rundt bag mig, tættere og tættere, stikker snuden indunder min arm og logrer med halen - Ja så tror jeg sku at hun vil have lidt opmærksomhed! smiley Men det er så også mig, der vist har vist hende, at man kan få det på den måde, smil! smiley

• #18   22. nov 2010 Det lyder som om du beskriver det samme som jeg lige har gjort?
    Så er vi vel enige?
    Eller?

• #19   22. nov 2010 Suzy - ja han tisser også når vi går med ham, men han laver kun stort morgen og aften.

men nu har vi ikke så meget plads da det er campingvogn, som sagt er han cirkus hund, dvs vi arbejder i cirkus, og det kræver en vogn. Men nogle ting kan ikke lægges langt nok væk, også får han fat i dem alligevel.

Kommentér på:
DUMME HUND!!!!! #!@$£%!

Annonce