{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Tynd chihuahua {{forumTopicSubject}}

Heej allesammen smiley

Jeg har en chihuahua/dværgpincher blanding, Lasse.
Han har altid været et lille nips, men jeg syntes altså at han ser lidt for tynd ud. Dyrelægen siger også at han er en slank hund men at man kan se at det er fordi han får det motion han skal ha og er en aktiv hund.

Han får royal canin chihuahua foder´. Han er ikke den hund i verden med størst appetit når det kommer til tørfoder. Han spiser det han skal nogle dage og andre dage lader han noget ligge.

Det ikke fordi han skal tage synderligt meget på, jeg kunne bare godt tænke mig at der kom lidt mere fedt på hans lille krop smiley mange kommentere det også når de ser ham første gang. Når man kæler ham mærker man tydeligt hans ribben nemlig.

Ville bare høre om der er nogen der har nogle tips og tricks til hvordan han kan tage lidt på?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tynd chihuahua
  • #1   24. nov 2010 Hvis dyrlægen ikke synes, han er for tynd, så ville jeg ikke begynde at lege med det. Han er den størrelse, som han skal have. De små led har det bedst med ikke at slæbe på for meget vægt

  • #3   24. nov 2010 du siger noget der smiley tak for svaret. Havde slet ikke lige tænkt i de baner smiley

  • #4   24. nov 2010 krumme og shaker - jamen som du forklare det så lyder det faktisk som om han er helt fin smiley
    Tak for svaret. Så er jeg mindre bekymret.

    Tænkte bare der måtte være noget galt når alle syntes han så, så tynd ud. Men han ser ud som du beskriver. Så det jo super smiley


  • #6   24. nov 2010 NMin louie er også på den meget slanke side, og jeg troede også, at jeg skulle til at fodre ham op, men dyrlægen sagde, at han var perfekt især da han har patella 2 og 1. Hvilket vi aldrig mærker til, og det tror jeg har noget at gøre med vægten

  • #7   24. nov 2010 så er han jo bare perfekt smiley dejligt at høre. Så gør jeg jo det rigtige ihvertfald.
    Det rigtigt nok det i siger med at deres små ben kan jo ikke bære al den vægt. Havde ik lige tænkt i så logiske baner smiley Så godt i lige kom på banen.



  • #8   24. nov 2010 Jeg har en chihuahua der lyder helt som din Lasse! :o)
    Hvis det stod til mig, vejede hun 300-400 gram mere end hun gør nu (en lille topmave ville klæde hende synes jeg *SS*), men nææ nej.. Det står IKKE til mig! :'o)
    Hun ér og bliver et lille nips, og dyrlægen synes hun ser rigtig fin ud. Det passer til hendes bygning at være så slank..
    Jeg så dog alligevel gerne, at hun var noget tykkere :o)
    Men men men, så længe dyrlægen ikke er urolig, er det hele nok som det skal være.


  • #9   24. nov 2010 ann- sophie - Hehe smiley det er nemlig ligepræcis sådan jeg har det! smiley han måtte gerne liiige ha en ekstra delle eller 2. Især nu når det blir koldt. Men må indse at Lasse er på den slanke side ;p Men dejligt at høre at jeg ikke er alene om det smiley Så det ikke kun min hundi der er sådan.
    Ligepræcis, når dyrelægen ikke syntes det er alarmerende så må jeg stole på det smiley


  • #10   24. nov 2010 At folk har travlt med, at han er for tynd, er nok fordi der generelt er alt for mange overvægtige hunde smiley

Kommentér på:
Tynd chihuahua

Annonce