{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Westie trimmes nu?? {{forumTopicSubject}}

Hej
Mille er en westie blanding, og trænger så småt noget til at blive trimmet igen, men er det en god ide når nu det er så koldt med frostgrader hele dagen?? Vi har ca 40 cm sne i vores have og nabolag, så hun er jo også jævnligt i sne helt til hagen, så tænker hun kommer til at fryse hvis vi trimmer hende nu?
Hvad gør i andre med den slags hunde?
Håber på nogle gode råd :o) på forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Westie trimmes nu??
  • #1   28. nov 2010 Hvor lang er hendes pels?

• #2   28. nov 2010 den er ret lang, hun blev trimmet først på sommeren, så dvs ca 5 mnd siden

• #3   28. nov 2010 ja Mille er også fyldt med sne når hun kommer ind.. ;o) Det sidder bl.a fast i hendes skæg.
    Jeg synes jeg har hørt det íkke er godt for pelsen at blive klippet? At det skal plukkes ud istedet? Hvad er dine erfaringer med det?

• #4   28. nov 2010 Rollo - Hvorfor klipper du dine hunde ? smiley

Britta - Malou skal trimmes her i starten af december. Som Rollo, har jeg tænkt mig at give hende dækken på - Hvis hun altså fryser smiley

• #5   28. nov 2010 Jeg har klippet min cairn under maven, og på benene.. Så kan han stadig holde varmen, og han slæber ikk hele haven med ind smiley

• #6   28. nov 2010 ud fra billederne så kan hun TRIMMES - og jo de fryser bagefter, men så giv hende da et dækken på.. de gror jo helt til i sne for tiden... smiley

Mine elsker sneen indtil de er blevet til små snemænd og skal til optøning på brændeovnene (eller nedenunder)

• #7   28. nov 2010 Rollo - Ødelægger det ikke pelsen ? Forstå mig ret smiley

Jeg ville da helt klart fortrække at klippe Malou istedet for at trimme hende.. Det er begyndt at gøre ondt helt ind i hjertet på mig, at aflevere hende, selvom vores trimmer er sød.

• #8   28. nov 2010 Tak for svarene, må da have fat i sådan et dækken så, kan I anbefale nogen?

Jo hendes pels er til at trimme, det er den blevet en gang før, var ved hundefrisør med hende, og hun viste os hvordan vi gjorde det selv. Mille nød det helt, hun lå bare og gassede sig imens min kæreste rykkede hår ud af hende.. :O)

Kommentér på:
Westie trimmes nu??

Annonce