792 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Kulde chok Kulde chok
Kan hunde godt for sådan et kulde chok? Har en chihuahua på 1,5kg og de sidste par dage har hun opføret sig virkelig mærkelig hver gang vi er kommet ind efter at havet været ude i ca max 10 min, så tager hun halen mellem benene og ligger i sin kurve resten af dagen og ryster lidt og ville ikke rigtig lege...
0 synes godt om
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1326 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.466
Kuldechok er vidst noget andet
Har i en fodkold lejlighed?
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.949
Så vidt jeg husker er kulde chok hos mennesker hvis de er nedkølet og så bliver opvarmet for hurtigt. Blodkarrene trækker sig sammen i kulden og ved mødet med varmen åbner de sig og lukker derved op for blodcirkulationen. Hvis blodet så ikke har nået at blive varmet lidt op bliver en masse koldt blod pumpet forbi hjertet, og det er det man dør af…
Kan du ikke give hende noget mere tøj på?
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.826
VI går ture på hundenes præmisser i disse dage
maj 2008
Følger: 29 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 53 Svar: 1.070
Trine: min svigerfars chi's, ryster også når de kommer ind, men de er hurtig oppe og drøne rundt igen.., de har varm frakke på når de er ude.., om det er fordi de stadig er hvalpe, at der er så meget krudt i dem, skal jeg ikk ku sige
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 28
nej der er ret varmt hjemme hos os.. og det hjælper kun på hende at komme med mig i seng og ligge og putte i et par timer..
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.949
Min veninde har stort set opgivet at gå rigtig tur med hendes chi. Den står bare og ryster når hun sætter den ned. Den kan lige overleve at tusse rundt på græsplænen udenfor hendes opgang, så nu bærer hun den rundt fra sted til sted
Kulde chok