792 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kulde chok Kulde chok

Kan hunde godt for sådan et kulde chok? Har en chihuahua på 1,5kg og de sidste par dage har hun opføret sig virkelig mærkelig hver gang vi er kommet ind efter at havet været ude i ca max 10 min, så tager hun halen mellem benene og ligger i sin kurve resten af dagen og ryster lidt og ville ikke rigtig lege...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kulde chok
  • #1   2. dec 2010 Det kan være hun har lidt svært ved at få varmen..

Kuldechok er vidst noget andet smiley

Har i en fodkold lejlighed?

• #2   2. dec 2010 Det ved jeg faktisk ikke... Men det vil jeg næsten tro....
    Så vidt jeg husker er kulde chok hos mennesker hvis de er nedkølet og så bliver opvarmet for hurtigt. Blodkarrene trækker sig sammen i kulden og ved mødet med varmen åbner de sig og lukker derved op for blodcirkulationen. Hvis blodet så ikke har nået at blive varmet lidt op bliver en masse koldt blod pumpet forbi hjertet, og det er det man dør af…
    Kan du ikke give hende noget mere tøj på?

• #3   2. dec 2010 De kan jo godt reagere på kulden, min den ene kunne ikek rigtig finde ro den anden aften, halen hang lidt, så tror hun havde fået en water tail - men det var ovre om morgenen igen.
    VI går ture på hundenes præmisser i disse dage

• #4   2. dec 2010 Aaaarrrggg, går aldrig ud i kulden igen da!!! Anja, sårn noget må du ikke sige smiley

Trine: min svigerfars chi's, ryster også når de kommer ind, men de er hurtig oppe og drøne rundt igen.., de har varm frakke på når de er ude.., om det er fordi de stadig er hvalpe, at der er så meget krudt i dem, skal jeg ikk ku sige smiley

• #5   2. dec 2010 Ved godt hun ikke rigtig kan få et kulde chok. men det er lige som om hun får en chok når hun kommer ind. hun har lige fået nyt dækken som skal holde hende varm..

nej der er ret varmt hjemme hos os.. og det hjælper kun på hende at komme med mig i seng og ligge og putte i et par timer..

• #6   3. dec 2010 Det er svært at sige. Chien er jo kendt for at være kuldskær…
    Min veninde har stort set opgivet at gå rigtig tur med hendes chi. Den står bare og ryster når hun sætter den ned. Den kan lige overleve at tusse rundt på græsplænen udenfor hendes opgang, så nu bærer hun den rundt fra sted til sted smiley Sætter den ned og lader den snuse, og gøre det den skal, og så bærer hun den videre…

Kommentér på:
Kulde chok

Annonce