Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arion
  • #3   5. dec 2010 Jeg kan også varmt anbefale Arion lam og ris. Jeg har også prøvet laks og ris, men den var Bella ikke så vild med. Bella er generelt ret glad for foder med lammesmag. Pt. fodre vi med Acana Grassland, som også er med lam. Den er også rigtig god.

• #5   5. dec 2010 Tak for svarene. Det lader til Sally vælger laks og ris, har lige givet hende smagsprøver smiley
    Gad vide om man kan veksle mellem de 2 varianter?

• #6   5. dec 2010 Lotte - det burde du sagtens kunne smiley

• #7   5. dec 2010 jeg har osse særdeles godt erfaring med Arion har brugt det i 6 år nu og ja lam og ris har osse indvirkning på kløe det er in erfaring.

• #8   5. dec 2010 Lone og m

Okay hun sagde bare i butikken at det var godt til sart hud og pels på grund af fiskeolien, men det kan da godt være vi skal tage lam, hvis det er det der virker bedst mod kløe

• #9   5. dec 2010 En ven af familien, som nu er hundeavler (der vi har vores bullie) fra, og før havde haft dyrbutik i omkring 20 år, har frabedt os at fodre med Arion, fordi foderet var utroværdigt, og ikke havde en beviselig god effekt..

• #10   5. dec 2010 Vi bruger Arion laks og ris og er meget glade for det! Vovsens hud og pels er blevet så fin, han kløede sig meget på albuerne og halsen, men det stoppede han med allerede 1 uge efter vi startede på Arion laks og ris
    Han havde også ofte tynd mave, det har han heller ikke haft siden!
    Jeg kan varmt anbefale det!

• #11   5. dec 2010 Tak for alle jeres svar smiley

Arion er udelukkende valgt fordi jeg gennem systematisk afprøvning har fundet ud af det er det eneste hun vil spise.
    Øv, har kælderen fuld af wolfsblut(3 varianter), profine. eukanuba, RC, ziwi peak og noget fra dyrlægen jeg ikke kan huske navnet på, så jeg står mellem en hund, der ikke spiser eller Arion med laks, så jeg håber ikke jeg ødelægger hende ved at fodre med det.....

• #12   6. dec 2010 Prøv at blande lidt af det andet foder sammen med Arion- det gjorde jeg med ALLLLLLLLT det jeg havde stående, efter utallige forsøg på at finde noget han gad at spise... så slipper du for at smide det hele ud...!

• #14   7. dec 2010 Det var da en rigtig god ide at donere det til pensioner, ved vi har en her i omrüdet under dzrenes beskyttelse, har da ogsü mange andre ting jeg ikke selv har brug for mere....

Kommentér på:
Arion

Annonce