896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Arion Arion

Hej HG.
I skal lige være opmærksom på at arions dosering skema er ud efter
(hundens voksen vægt )
Jeg ringede til arion da jeg ikke kunne forstå min lille vuffer ikke tog på. Men det viste sig at maxi zoo tog fejl af skemaet da de sagde til mig at det var hundesn vægt nu man skulle gå ud fra. smiley Håber ikke der er sket hende noget har fodret hende alt for lidt i ca en uge

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arion
  • #1   12. feb 2013 Tror ikke der kan ske det store når det kun er en uge. Og slet ikke hvis hun ellers har været i fin stand, og er frisk.
    Men godt du var opmærksom på din hund.

Jeg har aldrig oplevet et hvalpefoder der tager udgangspunkt i hvalpens nuværende vægt, da hundende vokser forskelligt, og i etaper smiley

• #2   12. feb 2013 Jeg spurgte maxi zoo to gange endda butik chefen . Den fejl kan ha været til skade for andre .. Hvordan skal de andre som har købt det foder få det af vide .. Puhaa smiley

• #3   12. feb 2013 det der står på skemaet skal du give din hund, altså den kategori din hund går ind under, og så give den det der står, altså f.eks. 350 gr. dagligt fordelt ud på 3 fodringer = 117 gr.
    er det ikke også det du mener?

• #4   12. feb 2013 Der står hundens vægt . Derfor spurgte vi maxi zoo da vi købte det de sagde at det var (hundens vægt lige pt) men nææh nej jeg tænkte det kunne ikke passe så jeg ringede til arion da sagde ( hundens voksen vægt )

• #5   12. feb 2013 Det er altid hundens voksenvægt...

Det er da utroligt de ikke ved det der hvor du købte foderet.
    Synes du skal fortælle dem det, så de ikke fortsætter med at give forkert rådgivning

• #6   12. feb 2013 Har ringet til dem butik chefen ville ringe tilbage. Arion ringer også til dem ..

• #7   12. feb 2013 Super smiley

• #8   12. feb 2013 Forvent ikke at Maxizoo giver nogen som helst form for kvalificeret hjælp, det er studerende og ekspedienter uden nogen særlig viden omkring hundeernæring, der står i forretningerne.
    Desværre vil de ikke altid være ved det, og giver så råd, der er helt hen i vejret.
    Jeg har desværre set det i adskillige tilfælde, bl.a. rådede de mig til at give min hund med bugspytkirtelproblemer et foder med højt fedtindhold, det er nærmest dødeligt for en hund med sådanne problemer.
    Min venindes hund med allergiproblemer anbefales de et foder med højt indhold af både korn og farve......
    Jeg ryster bare på hovedet af dem.....

• #9   12. feb 2013 På min Arion pose (hvalpefoder) står der hvor meget hunden skal have i et skema med hundens alder i mdr og hundens vægt?

• #10   12. feb 2013 Camilla... ja.. hundens forventede voksenvægt

• #11   12. feb 2013 Hmm jeg troede bare det var vægten han havde nu, men han er heldigvis bestemt ikke tynd smiley Hvad gør man så hvis man ikke kender den forventede voksenvægt?

• #12   12. feb 2013 tager den forventede vægt Camilla smiley din passer nok til den her 10 - 15 kg
    (link fjernet)

Kommentér på:
Arion

Annonce