{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

gør i haven!!! {{forumTopicSubject}}

Haii jeg Har en sød Rottweiler på et halvt år og vi er lige flyttet i række hus med lille have og han elsker sin lille have, men så meget at han gør af ALT!!! hvis der ikke er noget at gø af gør han af naboer han kan se inde i nabohusene hvilket er ret træls... jeg har prøvet tage ham i det og skælde ham ud og gå uden om huset og forskrækket ham mens han gøede og skælde ud men intet virker:(
håber i kan hjælpe...
på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gør i haven!!!
  • #1   5. dec 2010 det er lidt svært siden mine såkaldte venner ikk gider og besøge mig for de mener jeg bor på lars tyndskids mark... og jeg har en vindus kigger som kommer nærmest fast hver aften som politiet ikk gider gøre noget ved... så tænkte på om der er noget jeg selv kunne gøre??

  • #2   5. dec 2010 Cecilia S : ja det havde jeg også hørt og har også lært Simba at gø på komando, men nu gør han så endnu mere :S

  • #3   5. dec 2010 tro da pokker hunden gøer når der er nogle der lusker rundt.

  • #4   5. dec 2010 louise J : ja det er træls... Polititet her været her en 3 eller 4 gange men manden når jo at se politibilen før de komme ud og så er han jo gået... og nu mener politiet det er fis og har sagt gør jeg samme nummer igen er det bøde... som jeg så selv mener er noget svineri og har mest lyst til at sætte mig med en hardball og vente på den klamme gamle stoder kommer igen... vil skyde på han er mellem 55 og 65 år...

  • #5   5. dec 2010 *jeg undskylder mit sprog men syns altså det både er klamt og creepy og spooky og sygt og SÅ forkert på ALLE måde med ham der kigger ind og nu har jeg levet med ham i over en måned.... nu holder han godt nok ''pause'' da der er kommet sne og har kigget efter spor i sneen men desværre uden held... og Simba kan jo bestemt heller ikk li ham og kan jo mærke på mig at jeg er utryg ved ham, og må indrømme har taget Simbas kvælerhalsbånd på med store led så det var meningen at han skulle kunne se halsbåndet og få Simba til at se bare lidt farlig ud og gået ud med ham og fået Simba til at gå efter ham når jeg har fået nok... Manden behøver jo ikk vide at min hund er verdens største piv skid når det kommer til stykket..

  • #6   5. dec 2010 *der skulle stå: og gået ud med ham og fået Simba til at gø efter ham når jeg har fået nok...

  • #7   5. dec 2010 har du mulighed for at gøre hegnet så ham ikke kan se ud ?

    det hjalp på min tæve , da hun stresset helt vildt af alt som skjedde udenfor hegnet... ( nu har også den siden hvor det er helt lukket en anden betydning også , da det er der solen står på om sommeren så de altid har skygge , de har udsigt til skoven , men ikke vejen/ gårdspladsen )


Kommentér på:
gør i haven!!!

Annonce