775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

dumme ko! dumme ko!

Turen i søndermarken var ikke lige så sjov og hyggelig som den plejer. Vi kommer ind i området hvor hundene må løbe frit og slipper Bertram og Gustav løs. Bertram løber fluks hen og vil lege med nogle andre hunde. Da vi kommer tættere på kommer der en kvinde farende og råber og skriger at vi skal fjerne vores hund fordi den bider hendes hund..... Det eneste hendes hund og Bertram gjorde var at lege! Men k........ råbte og skreg vi skulle fjerne vores hund som om hendes var i livsfare samtidig med hun prøver at mingelere Bertram væk med hendes ben.... Jeg bli'r gal over at hun står der og går i panik over at Bertram vil lege, så får så råbt tilbage i hovedet på hende at hun skal lade min hund være i fred. vi får Bertram væk, siger til hende at hun må slappe af når nu hundene kun leger. hvor hun siger at man ikke må slippe sin hund når man ikke har styr på den. DE LEGEDE KUN!
puha, måtte bare dele det med nogen... det ødelagde lige vores tur i søndermarken den dag..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dumme ko!
Kommentér på:
dumme ko!

Annonce