809 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Gode råd - HOT SPOT. Gode råd - HOT SPOT.

Uha, er lige kommet hjem fra dyrelægen, min dreng har fået HOT SPOT.

Jeg opdagede det i går aftes, troede han bare havede rullet sig i noget, men efter nærmere eftersyn kunne jeg godt se noget var galt.

Han var i nakose, og er blevet baberet i det halve hovede/halsen. Jeg fik salve, smertestillende piller, sæbe til at vaske det i, og pencelin som skal han være på i mindst 10 dage. Jeg er bare så ked af det, er bange for det skal brede sig osv, har hørt det er svært at slippe af med. Skal til dyrelægen igen imorgen, hun vil gerne se det igen der.
Syntes det er utrolig at det kan komme så hurtig, Figo blev 4 år igår og har aldrig fejlet noget.

Nogen af jer der har lidt erfaringer med Hot Spot, vil jeg blive glad for at høre om det, føler mig lige nu lidt "Palle"

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd - HOT SPOT.
  • #1   7. dec 2010 Charlotte smiley

Du er bestemt ikke alene, vores hund får det ofte og det er noget værre skidt ! Hvis den er baberet helt i bund og du smør osv. så burde det være ved at være væk om en uges tid smiley Uden behandling bliver det værre, ikke hvis du behandler det smiley

Men rigtig god bedring med den lille smiley

• #2   7. dec 2010 Lille - My : Tak for dit råd, og ja jeg vil pleje ham som et lille barn, har fået et helt apotek med hjem:)

Syntes bare det ser vildt ud, og var slet ikke klar over det kunne være så slemt, ja havde faktisk aldrig hørt om det før idag.

Kommentér på:
Gode råd - HOT SPOT.

Annonce