Gode råd - HOT SPOT. Gode råd - HOT SPOT.
Uha, er lige kommet hjem fra dyrelægen, min dreng har fået HOT SPOT.
Jeg opdagede det i går aftes, troede han bare havede rullet sig i noget, men efter nærmere eftersyn kunne jeg godt se noget var galt.
Han var i nakose, og er blevet baberet i det halve hovede/halsen. Jeg fik salve, smertestillende piller, sæbe til at vaske det i, og pencelin som skal han være på i mindst 10 dage. Jeg er bare så ked af det, er bange for det skal brede sig osv, har hørt det er svært at slippe af med. Skal til dyrelægen igen imorgen, hun vil gerne se det igen der.
Syntes det er utrolig at det kan komme så hurtig, Figo blev 4 år igår og har aldrig fejlet noget.
Nogen af jer der har lidt erfaringer med Hot Spot, vil jeg blive glad for at høre om det, føler mig lige nu lidt "Palle"
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.289
Du er bestemt ikke alene, vores hund får det ofte og det er noget værre skidt ! Hvis den er baberet helt i bund og du smør osv. så burde det være ved at være væk om en uges tid
Men rigtig god bedring med den lille
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 132
Syntes bare det ser vildt ud, og var slet ikke klar over det kunne være så slemt, ja havde faktisk aldrig hørt om det før idag.
Gode råd - HOT SPOT.