{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastrering af hund i svendborg
  • #1   7. dec 2010 Jamen ville lige høre det inden vi siger ja til at komme ud og kigger på den hund vi måske vil købe, for hvis det er alt for dyrt, så vil vi hellere finde en der er kastreret smiley

  • #2   7. dec 2010 Jeg vil anbefale Årslev dyrehospital. Ingen af svendborg dyrelægerne får lov at røre mine hunde. Ham der måtte er flyttet. Men Jesper på årslev har stået med walles liv i hånden og jeg vil ALDRIG tvivle på hans kompetancer.

  • #3   7. dec 2010 Tak for gode svar, men søgte nu mere en ca. pris for kastrering smiley

  • #5   7. dec 2010 På Svendborg dyrehospital er min dyrlæge blevet ansat for ganske nylig. Hun er virkelig virkelig dygtig og hende vil jeg anbefale på det varmeste. Hun hedder Martine Voigt.
    De andre dyrlæger på stedet har jeg ikke så stort et kendskab til, at jeg sige noget om dem.

    Prisen i på Svendborg Dyrehospital er nok desværre den dyreste i nærområdet.


  • #6   8. dec 2010 Min svigerinder har lige fået kastereret sin hund i hesselager, hun skulle vist give 1700

  • #7   8. dec 2010 Fordi vi han skal gå sammen med en tæve, så det er derfor smiley
    Ellers ville vi heller ikke have kastreret ham smiley


  • #8   8. dec 2010 Det kan godt være værd at overveje, at skille hundene ad i den tid hunden er i løb som alternativ.
    Det er ikke altid uden konsekvenser for hanhunden at blive kastreret.

    Som Sunshine skriver, så er det ikke et lille indgreb mentalt.


Kommentér på:
Kastrering af hund i svendborg

Annonce