{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tholo foder
  • #2   8. dec 2010 Hmm det er nemlig bl.a. grundet skæl, at vi vil skifte foder...

• #4   8. dec 2010 jeg har brugt det i et år nu.
    mine hundes pels kræver at der tilsættes noget olie, men ellers ser de ud til at trives på det.
    jeg bruger både det med fisk og det med kylling

• #6   8. dec 2010 Mine nægter at æde det, de kigger på det ligesom Nettos billige foder, "som jeg måtte ty til en uges tid her i Nov.da petfood stjal mine penge og IKKE kom med det bestilte Wolfblut"
    Syntes også selv at det lugter af ingeneting og ser dødkedeligt ud.
    Har så lige købt Taste Of The Wild m/Bison gennem FoderExpressen.dk da den WB variant jeg plejer at købe var udsolgt, og den=TOTW syntes både jeg og hundene dufter godt, den ser heller ikke så "tør" ud som Tholo`s.
    Men som de andre også skriver så er vores hunde forskellige, det der virker for mine hunde, er måske ikke det bedste for din/e.
    Men held og Lykke i foder-junglen. ;o))

• #7   8. dec 2010 Jeg er helt med på, at der er forskel på hunde. Men jeg kunne ikke drømme om at prøve et foder, hvis alle har negative erfaringer med det.

Mange tak for alle svarene.. Umiddelbart bliver det ikke det foder.

• #8   8. dec 2010 Jeg bestilte fra FoderExpressen.dk i lørdags og det blev leveret ved døren kl.9 mandag morgen, så bestiller du idag, så vil du få det på Torsdag, jeg så de leverede i Kbh. de 2 dage. ;o))

• #9   11. dec 2010 Vi bruger det og er rigtig glade for det!

• #10   13. dec 2010 Jeg bestilte prøver i sidste uge, og mine hunde gad dårligt nok lugte til det... Så det er desværre strøget af listen.
    Tak for alle jeres svar.

Kommentér på:
Tholo foder

Annonce