{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.153 visninger | Oprettet:

Pris for en mops?? {{forumTopicSubject}}

Hej,
jeg vil gerne lige finde ud af om 4500kr er meget eller lidt for en hvalp der er en blanding af en mops og en pekingeser på 8 uger.. Tænker at det er billigt og man skal jo passe på, da det er nogle racer folk nemt kan tjene penge på..
Og om der er nogen der har erfaringer med den blanding... Håber I kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris for en mops??
  • #1   16. dec 2010 Det er meget for en blanding!

  • #2   16. dec 2010 Ville bestemt heller ikke turde købe sådan en blanding, ikke engang om den kun kostede 10 kr.. du kan risikere 3 gange så meget på dyrlæge regninger..

    Køb en renracet tavle hund af en af de to racer istedet, feks ved DKK hvor du har en god klub med garantier i ryggen


  • #3   16. dec 2010 Er SÅ enig med alle de andre !!

  • #4   17. dec 2010 Tusind tak for alle jeres svar. Spørger egentlig fra en veninde, jeg har allerede min egen søde lille mops smiley
    Men tusind tak, jeg vil give det videre til hende..


  • #5   17. dec 2010 Har snakket lidt med nogle andre også, og tænker lidt, at hvis hvalpen er chippet, vaccineret, fået ormekur osv, så syntes jeg da ikke prisen er vanvittig??? eller hvad? Man kan vel altid være uheldig...

  • #6   17. dec 2010 Ligegyldigt om hvalpen er vaccineret og orme/loppefri, det er ikke det der koster og ang chippen, så må den ikke sælges uden, det er lovpligtigt.
    Jeg ville ikke veje pengene op på den måde og som de andre skriver ville jeg gøre op med mig selv om jeg ville støtte den form for hovedløs avl.


  • #7   17. dec 2010 Jeg ville købe den, hvis jeg mente det var den rigtige hvalp for mig..

  • #8   17. dec 2010 Vil ikke turde og købe sådan en hund som de andre også skriver den er ikke tjekket for noget som helst, så din veninde kan være meget uheldig med og skulle bruge 3 gange så meget på en dyrelæge....
    Vi har et vennepar der lige er kommet af med deres 2 mops blanding, de har brugt MANGE tusind kr på dyrelæge, men der sq helle 2 gange til før de har lært det. Så håber din veninde er kloger første gang.... Og ikke begiver sig ud i sådan en handel....


  • #9   17. dec 2010 Jeg har også sagt til hende at hun skal få tjekket begge forældre inden.
    Parringen var en ups'er-- Hun hunden var løbet sig en lille tur væk hjemmefra og havde mødt en mops..
    Men ja, man skal passe på hvad man køber, men det skal man vel altid.. Tak for de gode råd.. smiley


  • #10   18. dec 2010 jeg har en blanding af en mops og pekingeser, hun kostede 3500 kr smiley

Kommentér på:
Pris for en mops??

Annonce