{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Flytning og ny hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej, nu har jeg lige endnu et spørgsmål smiley

Vi skal flytte i hus midt i januar og vi får vores hvalp i februar..

Er det bedst at hente hvalpen, når jeg kan mærke at mine to katte er faldet til, og føler sig hjemme?
Eller har de måske nemmere ved at acceptere hvalpen, hvis de ikke har fået territorium følelse for det nye hus?

Knus Sabina M

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytning og ny hvalp
  • #1   18. dec 2010 Jeg ville gøre det som det passer bedst med hvalpens alder og muligheden for at holde ferie. Det andet ville jeg ikke bekymre mig så meget over.

Hvis dine katte aldrig har mødt en hund og du er i tvivl om, hvordan de vil reagere, kunne du måske starte nu med at få besøg af nogle hunde, så det ikke er helt fremmed for dem og du får mulighed for at se, hvordan de opfører sig overfor sådan en starut

• #2   18. dec 2010 Tine
    Ja, det fremgik ikke lige af mit indlæg, men jeg tænkte på at få besøg af hvalpe, ikke voksne hunde. Som sagt i den anden tråd har jeg aldrig oplevet problemer med hvalp/killing og voksen kat/hund, men hvis begge er voksne kan det være lidt mere tricky

• #3   18. dec 2010 Jeg tror nu godt, det kan gavne, hvis de aldrig før har mødt en hund, at de lige har stiftet bekendtskab med sådan en i forvejen. Jeg kan da se på mine hunde, der er vant til katte, at de godt ved, hvordan man omgåes dem også selvom de er nogle, de ikke har mødt før.

Kommentér på:
Flytning og ny hvalp

Annonce