Flytning {{forumTopicSubject}}
Jeg står foran at skulle flytte fra kæresten og er i den forbindelse meget i tvivl om hvad der vil være bedst for vores fælles hund.
Da jeg ikke lige umiddelbart kan finde en lejlighed hvor jeg må have hund og som jeg også har råd til (er studerende), er jeg blevet tilbudt at flytte hjem til min far. Jeg er dog meget i tvivl om hvorvidt det vil være for stor en stressfaktor for hunden at skulle flytte derhjem, for at flytte igen når jeg engang finder en lejlighed? Dertil kommer at min far har en hund og alt andet lige vil han (min hund) jo nå at vænne sig til at have en anden hund omkring sig - vil det påvirke ham for meget at skulle skilles fra den igen?
Jeg vil for alt i verden ikke af med min dejlige hund, han betyder alt for mig, men det skal ikke være unødigt stressende for ham at vi går fra hinanden. Jeg ved derfor ikke om det vil være bedre at finde en ny familie til ham - ovenstående taget i betragtning?
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
De er glade og tilfredse bare de har deres moar;o)
Ang den anden hund, så ville jeg ikke se det som et problem, hvis din hund allerede er god til at være alene osv.
maj 2010
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 16
Han har på nuværende tidspunkt ingen problemer med at være alene og er vant til at være alene 4-5 timer om dagen
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
maj 2010
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 16
Ville bare være 100% sikker på at han ikke ville lide under det
okt 2010
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 56 Svar: 564
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.613
De vil være hvor jeg er