{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Therese H
Therese H
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 16

Flytning {{forumTopicSubject}}

Jeg står foran at skulle flytte fra kæresten og er i den forbindelse meget i tvivl om hvad der vil være bedst for vores fælles hund.

Da jeg ikke lige umiddelbart kan finde en lejlighed hvor jeg må have hund og som jeg også har råd til (er studerende), er jeg blevet tilbudt at flytte hjem til min far. Jeg er dog meget i tvivl om hvorvidt det vil være for stor en stressfaktor for hunden at skulle flytte derhjem, for at flytte igen når jeg engang finder en lejlighed? Dertil kommer at min far har en hund og alt andet lige vil han (min hund) jo nå at vænne sig til at have en anden hund omkring sig - vil det påvirke ham for meget at skulle skilles fra den igen?

Jeg vil for alt i verden ikke af med min dejlige hund, han betyder alt for mig, men det skal ikke være unødigt stressende for ham at vi går fra hinanden. Jeg ved derfor ikke om det vil være bedre at finde en ny familie til ham - ovenstående taget i betragtning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytning
  • #1   25. jan 2011 Nu kender jeg jo ikke din hund, men med mine egne to, ville jeg ikke have nogen skrupler ved at flytte hjem og så flytte igen.

De er glade og tilfredse bare de har deres moar;o)

Ang den anden hund, så ville jeg ikke se det som et problem, hvis din hund allerede er god til at være alene osv.

• Therese H
    Therese H Tilmeldt:
    maj 2010

#2   25. jan 2011 Min plejer nu også at være godt tilfreds sålænge jeg er der - han er en værre lille mor-hund smiley Selvfølgelig skal han lige se nye steder an, men han er jo heller ikke så gammel endnu. Heldigvis har han jo også været hos min far før så helt nyt vil det ikke blive for ham..

Han har på nuværende tidspunkt ingen problemer med at være alene og er vant til at være alene 4-5 timer om dagen

• #3   25. jan 2011 Jeg ville heller ikke have nogen problemer med det, jeg boede i sommers i næsten 4 uger hos min mor fordi der var alt for varmt her hjemme til Gizmo kunne holde ud at være her med sit dårlige hjerte.. Og selvom min mor også har hund så tog mine det fint også da vi flyttede hjem igen.

• #4   25. jan 2011 Du er jo med ham så det vil nok ikke volde problemer. Det ville jeg gøre hvis det var mig.

• Therese H
    Therese H Tilmeldt:
    maj 2010

#5   25. jan 2011 Det er klart også det jeg helst vil, kan slet ikke forestille mig at skulle undvære ham.

Ville bare være 100% sikker på at han ikke ville lide under det smiley

• #6   25. jan 2011 Vil sige at så længe den som hunden er tryk ved er ved den, er det helt fint med flytning, men det er self ikke noget man bare gør hele tiden, men i en kortere perriode, hvor du skal finde ud af om du skal bo for dig selv eller med kæresten, så er det helt okey .

• #7   26. jan 2011 Mine ville heller ikke have skrubler
    De vil være hvor jeg er

Kommentér på:
Flytning

Annonce