{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Flytning {{forumTopicSubject}}

Jeg har endelig fået en bolig tættere på mit studie, fik nøglen i fredags og har fået flyttet stort set alle mine ting og næsten kommet helt på plads, og idag flytter vi så ind - fra idag har jeg nemlig ferie frem til d. 2 april så for at hunden ikke bare skulle "kastes" ud i at skulle være alene et helt nyt sted har jeg derfor valgt først at flytte rigtigt ind idag. Hun har ikke været derude endnu, det bliver første gang her i eftermiddag.

Men jeg vil høre, jer der har flyttet med jeres hunde - hvordan tog de det? Har i nogle gode råd til hvordan jeg kan gøre flytningen nemmest for hende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning
  • #2   22. mar 2013 Jeg har bare taget dem med. Det gør jeg jo også, hvis vi fx. skal på besøg og overnatte hos venner, eller har dem med i sommerhus. De får deres kurve/tæpper/dyner eller hvad de nu har med, og så flytter vi bare ind smiley

  • #3   22. mar 2013 Nå okay. Tak for svar. Har også hørt at så længe de bare kan genkende tingene fra den gamle lejlighed så skulle de gerne kunne falde til. Mange af mine ting er bare nye - vi har sofaen og selvfølgelig hendes hundekurv (som hun bliver brugt til opbevaring af hendes legetøj - hun gider nemlig ikke ligge i den) og så har vi selvfølgelig en masse småting med som vi også havde i den gamle men ellers er det meste nyt. Håber hun falder godt til smiley

  • #4   22. mar 2013 Mine har det fint, bare de har deres egne sovepladser og er sammen med mig. Når de er med i sommerhus er alt andet jo nyt og ukendt.

  • #5   22. mar 2013 Ja det rigtigt. Og der plejer der ikke at være noget med min når vi har hende med sådan nogle steder - bare vi også er der så er hun glad, Så kan da håbe det også vil være sådan det nye sted smiley

  • #6   22. mar 2013 Vores hunde går bare ind - og så bor de der. Slædehunde er tilpas hvor flokken er smiley

  • #7   22. mar 2013 Da jeg flyttede i lejlighed, var Bine med derovre et par gange, mens jeg gik og gjorde klar.
    Da jeg var flyttede ind, lod jeg hende være alene først en halv time, og det var uden problemer. Så en time og derefter 3 - Ingen problemer!
    Så startede jeg arbejde (Efter en uges tid), og 4 uger senere, lå der en klage i min postkasse, over at hun hylede og gøede når hun var alene smiley

    Jeg tog hende så med på arbejde i ca. en måned tid, ind jeg havde juleferie og startede så forfra med alene-hjemme-træningen igen, og efter en uge kørte det bare.

    Tror problemet var, at hun ikke rigtig var faldet til, da jeg startede arbejde igen.

    Men det er jo forskelligt fra hund til hund, hvor hurtigt de falder til nye steder smiley


Kommentér på:
Flytning

Annonce