{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flytning
  • #1   17. feb 2013 I kan risikere han bliver "hvalp" igen, altså bliver urenlig i en periode,ikke spiser ordentligt eller får alene hjemme problemer. Lad ham ikke være alene den første uges tid og sørg for at være meget "omkring " ham, hvis du forstår:-) Vi er flyttet 2 gange med Sally og 1. gang var svær, 2. gang reagerede hun overhovedet ikke på det, hun faldt bare til fra første dag. Jo og husk at besøge huset og området ofte optil flytningen og gå nogle ture i området.....

  • #2   17. feb 2013 jeg ville gøre som Lotte skriver men jeg ville også prøve at skærme hunden lidt fra det kaos der kan opstå når man flytter,
    Når i så har flytte det meste så sør for at hans vand skål og seng er på plads med det samme så der stadigt er et sted han ved er hans og lugter af ham.
    Der ved kan i være heldige at undgå det værste stress


  • #3   17. feb 2013 Få hunden passet på flyttedagen og tag hende med, når alle møblerne og ting er flyttet, så det virker lidt hjemligt.
    Og så træn alene hjemme forfra, når I er faldet til i huset.


  • #4   17. feb 2013 Okey mange tak.. vi var i sommers i sonmerhus med nogle venner og der var vi en uges tid der var ik noget.. han hyggede sig bar.. så håber han gør det igen:-)

  • #5   17. feb 2013 Jeg har boet 5 steder med min. Der har aldrig været noget. Så hvis han er sådan en 'nå, så er vi her' type hund, så tror jeg ikke, at du skal bekymre dig.

  • #6   17. feb 2013 Det er han;-) han løber bar rundt og skal se alting..

  • #7   17. feb 2013 Jeg skal også til at flytte, benson er vant til at komme med overalt og falder hurtigt til, både hos familie og i sommerhus. Men hvad jeg er mest bange for er selve flytningen - af ting! Han tror han bliver efterladt hvergang jeg pakker en kuffert, så kunne forstille mig han vil blive bims når jeg begynder at pakke alt ned. Så overvejer kraftigt at få en ting at passe ham imens.

  • #8   17. feb 2013 Jeg ville bare sørge for at undgå stressen hvor folk render frem og tilbage og risikere at vælte i hunden også selv om det er en type der er helt cool

Kommentér på:
flytning

Annonce