{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Nu kan jeg sove trygt og roligt...... {{forumTopicSubject}}

for Bertil har nemlig i takt med hans modning udviklet et helt fantastisk beskyttergen overfor mig.

Dette gen aktiveres kun inde i soveværelset og kun når han kan høre på mit åndedræt at jeg sover.

Der vækkes hans gen og han frygter ingen eller noget når han vogter.
Ved mindste liv ( læs min mand på 124 kg og 196 cm høj ) kommer ind i soveværelset farer Bertil frem imod ham med rejste børster og blottet tænder.

Forleden gik Bertil dog over den usynlige grænse og bed efter min mand.

Genet slukkes dog hurtigt ved en meget myndig tone fra min mands side og Bertil kryber atter ind under dynen til mig som en slagen hund.

Så nu tænker jeg , at det Bertil ønsker sig allermest i julegave må være et billede af ham selv ved siden af hans far , så han kan forstå størrelsesforskellen og fremover vælge sine modstander , hvor han har størrer odds for at vinde slaget.

Ps. måske han slet slet ikke ved , at jeg ikke længere er jomfru og derfor ikke behøver vogte min dyd i soverværelset smiley

Han er sgu en fin fyr , ham Bertil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu kan jeg sove trygt og roligt......
  • #1   18. dec 2010 Jeg ELSKER ELSKER ELSKER din måde at skrive på.. :o) Man kan ikke lade være med at smile.. smiley

  • #2   18. dec 2010 Ååååh din humor, hvor er den bare skøn! :o)

  • #3   18. dec 2010 Takker for jeres fine ord og kigger rødmende ned i tastaturet smiley

  • #4   18. dec 2010 Det er altid dejligt at være tryg, ingen tvivl om det:-)

    Men det bekymrer mig, at jeres hund er så beskyttende, at den rejser børster og blotter tænder, samt bider ud efter din mand, som hunden vel også kender.

    Hvor gammel er Bertil?


  • #5   20. dec 2010 Kaospiloterne Rex & Robert2

    Bertil er 8 mdr. gammel og det vil sige , lige i den alder hvor hele verdenen kommer ind til ham og ikke længere bare det nærmeste.
    Så jeg ser det som et helt normalt udviklingstrin , som han bare skal igennem.
    Og med tiden vil han lære , at det ikke er alt der er farligt.
    Sådan var min Simmer også på et tidspunkt og det gik stille og roligt over i takt med hans forståelse for mørket og troen på at jeg nok selv kan passe på.

    Og som jeg skriver , slukkes genet lyn hurtigt ved betsemt tone oervfor ham.

    Han er bare en lille usikker fyr , der prøver at blive voksen smiley


  • #6   20. dec 2010 Christina K

    Tusind tak for dine fine ord.

    Næ , jeg har såmændt ikke tænkt over at skrive en bog , men jeg kan da sige så meget , at jeg elsker at lege med ord.
    Ved hver eneste lille lejlighed der byder sig , holder jeg tale , laver jokes specielt practicals jokes elsker jeg højt.
    Jeg finder ofte på små lege i løbet af dagen som jeg så prøver at pådutte min omgangskreds.

    Sidste gang havde jeg min usynlige ven Magnus med på arbejde og det kom deer en del sjov ud af.
    Ofte når jeg talepjatter eller laver jokes bliver det i samme ånd som Nynne.

    Men ligesom med Nynne , ja så er det altså min hjerne der tænker sådan.
    Det er ikke fine sætninger jeg sidder og pusler med , for at få dem til at lyde sjove , men bare helt almindelige tanker der bliver skrevet ned.
    Min hjerne arbejder meget på det humoristiske plan og det falder mig svært at holde humoren væk , uanset hvilken samtale det drejer sig om.

    Men endnu engang tak for jeres fine ord til mig smiley



Kommentér på:
Nu kan jeg sove trygt og roligt......

Annonce