{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klippe en Pomeranian?
  • #2   19. dec 2010 jeg ville nu vælge at bruge filer saksen til ørerne --

  • #3   31. dec 2010 Jeg har lavet det indlæg i canis-minor.dk, og har haft racen siden 1985.
    Retningslinierne for klipning er generel, men man lære ikke at klippe en Pomeranian de første mange år man har racen, fordi hver enkelt hund skal have en individuel klipning, for at fremhæve de gode sider og skjule de mindre gode sider. Det lærer man ikke på et klippekursus, man skal øve sig mange gange for at få et tilfredstillende resultat. Jeg har set adskellige dårlige klipninger rundt om på udstillingerne, fordi ejeren af misforstået godhed har ladet deres hund klippe hos en hundefrisør, hvilket har bevirket et meget dårligt resultat, netop fordi hver hund skal have sin egen klipning, og det kan en hundefrisør ikke opnå.
    Jeg har tilgengæld også set flotte klipninger - især af de udenlandske udstillere.


  • #4   1. jan 2011 en hundefrisør er nok også det sidste sted jeg ville gå hen med en pomser. de fleste aner ikke hvordan de skal klippe..


    men hvordan man klipper den er en smagsans. jeg er nok lidt mere ti det naturlige look andre er til de super trimmede.. har også set både gode og dårlige klipninger blandt pomserne både fra folk i ind og udland.


Kommentér på:
Klippe en Pomeranian?

Annonce