{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  robot støvsuger
  • #1   22. dec 2010 Tilslutter mig Maria...;0) Men sørg for, at få en fra Pet-serien. De andre er ikke stærke nok...

Jeg har set den på tilbud i Elgiganten til 2500,- i denne uge...

• #2   22. dec 2010 Vi har også en, og jeg eeeeelsker den. Han hedder robert og et højt værdsat medlem af familien :o) Det kan varmt anbefales, vores hunde fælder en del, så han køre hver dag og så støvsuger vi selv en gang i ugen

• #5   22. dec 2010 Ved I om dem som ikke er tilfredse har en af de modeller, som er beregnet til hjem med dyr?

• #6   22. dec 2010 åh jeg ønsker mig inderlidt sådan en....
    Det er ikke dagligt at jeg orker støvsuge.. Men det er dagligt jeg ser nullermænder af hundehår... Gad så godt at have sådan en til at tage det værste..

• #7   22. dec 2010 jeg har selv en dyson allergy, men jeg har skred i ryggen og en gammel rygskade, så må ikke støvsuge og hvis det kunne mindskes til 1 gang om ugen at der skulle støvsuges ville det være fint. jeg har 3 hunde og 2 katte og kattene fælder meget.

• #8   22. dec 2010 Chine: Hmm...mærkeligt! Herhjemme fungerer det upåklageligt, hvis vi lader den køre hver dag. Også da vi havde 4 hunde...;0)

• #9   22. dec 2010 vores dyson er ret så dårlig . mystisk . den er dog også 5 år . men skal konstant rense filtret og tømme den hele tiden .. overvejer en billig en . er så træt af min dyson

• #10   22. dec 2010 Kunne ikke tænke mig en robot, så skal man gå og snuple over den ;o))
    Nej jeg elsker min Dyson, den er 6 år gl.
    Fungere upåklageligt, tømmer nemt lige beholderen for støv og hår, banker den et par gange mod kanten af skralle stativet , nemt.
    Filteret renses max 2 x om året ved at skylle det under vandhanen og tørre det på radiatoren..

En robot skal vel også tømmes, og oftere en dysonen kan jeg tænke mig..

• #11   22. dec 2010 Anne: Man behøver ikke snuble over den...;0) Herhjemme sætter vi den igang, når vi går tur med hundebasserne...

• #12   22. dec 2010 Der er to jeg gerne vil have - enten Samsungs Navibot (som i test er væsentligt bedre end Roomba, men desværre også væsentligt dyrere), eller Neato, som desværre ikke er kommet til EU endnu. Sidsnævnte bruger laserscanning til at mappe lokalet og kan godt komme helt ind i hjørnerne....

*savle*

Den jeg har lige nu er Electrolux' Trilobyte 2, mig bekendt den eneste der rent faktisk støvsuger, hvor de andre er fejemaskiner (er ikke stensikker). Det er en gammel børge, så den kommer ikke ind i hjørnerne, og den har den der tåbelige pathfinding algoritme som Roomba også bruger, hvor de kører i en lige linie indtil de finder noget, vender lidt og kører lige ud igen - har man indrettet sig heldigt nok gør den kun rent i den ene ende af lokalet... De to jeg nævnte før er langt mere systematiske - den ene bruger kamera til at scanne loftet, så den kan tage lokalet i parallele linjer, den anden bruger layzors!

Jeg vil bare så gerne have flere ting med laser i mit hjem... smiley

Nå ja, og hunden har ikke det store problem med den. Han hader til gengæld støvsugeren...?

• #14   22. dec 2010 MEN - almindeligt håndkraft er stadig bedst

Se testen her:
    http://www.youtube.com/watch?v=XovXXfeiA1g

• #15   22. dec 2010 Jeg vil bare sige brug dem ikke sammen med hundene når de er alene hjemme...!!!

Har en bekendt, hvis hund havde fået dårlig mave, og han ny poleret gulve af den klamme slags. Resten kan i selv tænke jer til....

FØJ!!!

• #16   22. dec 2010 Søster McFluff, den vidio sger jo det hele, nu gider jeg da slet ikke at have en robot støvsuger, 45 min og så er det halve gulv jo slet ikke støvsuget.
    Næ det tager mig ca 20 min at støvsuge hele huset, og så er her virkeligt hår støv og fnug frit, det ved jeg fordi jeg vasker gulv bagefter.

• #17   22. dec 2010 Anne

Den er fin nok til hverdagsbrug, for den holder det værste væk, men man slipper ikke for den ugentlige rengøring.

• #18   23. dec 2010 vi har en roomba pet og den er super til daglig brug. havde en alm roomba før. de er stort set ens bortset fra at magasinet er større i Pet'en så den skal ikke tømmes så tit :o)) Kan kun anbefale den - ellers skulle jeg støvsuge hver dag og det gider jeg sgu ikke!!! :O)) Nu kan jeg nøjes med en enkelt eller to gange om ugen med den almindelige.
    vores er købt hos wupti.

• #19   23. dec 2010 Eller når man bare er doven, som mig. smiley

• #20   25. dec 2010 er der iøvrigt nogen, som har erfaring med Roomba, der kan vaske gulvet????? Sådan én kunne jeg nemlig godt tænke mig ;o))
    undskyld jeg bruger din tråd - håber det er ok smiley

• #21   25. dec 2010 Åh sådan en til at vaske gulv drømmer jeg om, tror det bliver vores næste investering :o)

• #22   12. jan 2011 har købt roomba 581 og er meget fornøyd med den...

er nakkeskadet og har prolaps i ryggen , så det er dejligt med lidt hjælp med støvsugingen...

efter jeg fikk den hjem har jeg blevet dygtigere med at ikke smide ting på gulvet og rydde vækk trænings udstyr efter jeg har brugt det så det er klart til at støvsuge..

selfølgelig bruger den længre tid enn hva jeg ville ha gjort hvis jeg støvsuger , men da kan den støvsuge et rom , mens jeg gør andet husarbeid ...

jeg slipper nu at støvsuge hver dag , og de dager smærtene er så ille at det eneste jeg klarer at gøre om dagen er at gå med hundene , så slipper jeg at tænke på at det er hundehår over alt smiley roomba klarer arbeidet fint , mens jeg ligger i sengen... trykker bare på fjærnbetjeningen så går den igang smiley

ryggen min er glad for at jeg købte den smiley

Kommentér på:
robot støvsuger

Annonce