{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Robot støvsuger
  • #1   9. maj 2015 Jeg er glade for Irobot Roomba'erne. Har haft to forskellige smiley

Den jeg har nu er uden timer (så er den billigere). Skal alligevel ikke bruge timer, da den ikke skal starte når hundene er alene hjemme smiley

• #2   9. maj 2015 Jeg har både haft en billig harald nyborg model og en dyr roomba, meen begge er døde pga. Mine lange hår. De ødelægger simpelthen maskinen i den fordi de sætter sig alle steder. Selvom de bliver renset ud, så holdt de ikke længe.
    Har købt en rigtig støvsuger igen i stedet for..

• #3   9. maj 2015 Mommy, havde du købt en tillægsforsikring til din Irobot, så havde du fået den lavet. smiley

• #4   9. maj 2015 Mommy... Jeg har en rigtig god støvsuger, og den kan jeg slet ikke undvære, men det ville være dejligt, at have en robotstøvsuger til stuen og køkkenet smiley

• #5   10. maj 2015 Robot støvsuger ikke mig. smiley

• #6   10. maj 2015 vi har haft en, men som andre fortæller bliver den slidt op af mine og border colliens hår, selvom det er en udgave som er lavet til dyre hår...jeg er mega skuffet og det var enda en dyr roomba

• #7   10. maj 2015 Jeg må indrømme at jeg ikke forstår den der med at støvsugeren bliver slidt op af hundehår;) jeg har en Roomba, jeg har haft den i 3 år, den kører stort set dagligt og jeg har 2-3 hunde alle med langt hår;) det er vigtigt at rense børsterne og tømme maskinen efter hver kørsel men det tager kun et par minutter smiley jeg er super glad for min og anbefaler den gerne

• #8   10. maj 2015 Min blev renset hver gang. Det samme gør min fars, hver gang jeg har været der laver den bøvl. Jeg fælder som en hund og har langt tykt hår ??

• #9   11. maj 2015 rensede min hver eneste gang. havde inden for garantien fået skiftet indmaden 3 gange smiley den kan bare ikke trække lange menneske hår med rundt. og ja vores kørte også dagligt

Kommentér på:
Robot støvsuger

Annonce