{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.198 visninger | Oprettet:

positiv oplevelse hos dyrlæge i Vejle {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle, vil lige i denne kolde juletid, komme med en dejlig positiv oplevelse hos en dyrlæge i Vejle.
Jeg har en staffordshire bullterrier der skulle have klippet negle.
Det er bestemt ikke noget hun synes om, derfor valgte jeg at hun skulle have klippet dem hos en dyrlæge.
Jeg valgte bevidst en anden dyrlæge en den vi bruger normalt, såfremt oplevelsen skulle være dårligt for hende, så ville hun ikke forbinde denne episode, med hendes normale dyrlæge.

Jeg ringede først til en klinik i vejle, her fik jeg oplyst en pris på 269 kr. for en negle klipning.
Jeg vil ikke nævne nogle navne, men puha for en pris.

Jeg ringede herefter til Vejle dyrehospital, og fik oplyst prisen på 50kr. for en klipning.

Jeg fik oprettet hunden i deres register, over telefonen, og det var en yderst behagelig samtale.

Vi kom så derop, og da vi trådte ind af døren blev vi næsten overfaldet af en af medarbejderne (dette på en meget positiv måde), hun var meget venlig, og snakkede meget med vores hund.
Da vi så skulle have klippet negle, var vi først to mand til at holde hunden, dette kunne vi ikke, så vi fik tilkaldt en tredje, og herefter en fjerde, men først da vi var 4 mænd og en dyrlæge, kunne vi få klippet neglene.
Hunden opførte sig yderst pænt, (bare svært at holde en 20kg, masse, der bevæger sig som en ål, bare fordi man ikke vil have klippet negle)
Men sikke en behandling, rigtig venligt personale, og de var ville med min hund.

Og prisen for 4 personale der hjalp 50kr inkl alt.

Sikke en super positiv oplevelse, der er bestemt ikke sidste gang jeg kommer derop.

Så indtil videre har Vejle dyrehospital en meget stærk positiv virkning på mig, og jeg vil godt anbefale stedet til andre.

God jul til alle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  positiv oplevelse hos dyrlæge i Vejle
  • #1   22. dec 2010 Jeg har haft dem i 5 1/2år og jeg har ALTID fået den bedste af den bedste behandling:o)

    Jeg har tillid til dem, de kender mig og mine hunde rigtig rigtig godt efterhånden... Har altid fået en godt og prof behandling...

    Ja kort sagt jeg er MEGET glade og tilfredse med dem:o)


  • #2   22. dec 2010 hehe godt så.. så er jeg den eneste med dårlig erfaring derfra.. ;P hehe
    sætter aldrig mine ben der igen.. og omtaler det som et DYR hospital haha..

    må jeg få en pb om hvem den dyyyre dyrlæge var?? :O)


  • #3   22. dec 2010 Der er mange som er glade for Vejle dyrehospital.
    Min far har arbejdet der, og han fortæller at man får svært ved at gå ud af deres dør uden et smil på læben, både for personale og patientens ejere smiley



  • #4   22. dec 2010 Ja jeg kan så kun være rasmus modsat her, og jeg mener helt klart at vejle dyre hospital burde brænde op....

    Je undskyld min sure kommentar, men de har været medskyldig i en meget slem ulykke, hvor en 4 af min venindes ildere døde. To KUN og ALENE pga vejle dyre hospital.
    Faktisk nægtede de behandling, men vi fik dem overtalt, hvor den behandling de gav de elskede ildere var helt hen i vejret, og det var grunden til den ene døde. Den anden døde fordi han nægtede at tage dem ind til behandling, fordi klokken var gået over lukketid.

    Vejle dyrehospital valgte til og med at melde os til politiet, fordi han mente vi havde misrøgtet dyrene, som kom ud til en parkerings plads hvor vi blev tilbageholdt, mens 3 af en anden venindes dyr døde, pga ingen behandling fordi vi blev tilbageholdt.

    Jeg vil aldrig nogen sinde og komme aldrig nogen sinde til at bruge vejle dyre hospital.....


  • #5   23. dec 2010 pb med det sted du skulle betale så meget ved

  • #6   23. dec 2010 Jeg kunne ikke drømme om at sætte mine ben ved Vejle dyrehospital. Min veninde mistede 4 ildere, fordi de nægtede at behandle dem. De beskyldte hende og nogle andre veninder, der var med i bilen og truede med at melde dem til politiet for misrøgt, hvilket er helt hen i vejret og fuldstændig uacceptabelt. Her kan man også se på det politi der dukkede op, at de har del i skylden, da de ikke ville lade mine veninder køre inden de slappede lidt af. Hvor nemt er det at slappe af, når du står med 7 dyr der er ved at dø af kulilteforgiftning og du bliver tilbageholdt og endda bliver beskyldt for misrøgt?!?!?!?! Tragisk, virkelig virkelig tragisk. Jeg håber aldrig at skulle med på sådan en tur igen, for det var ret voldsomt - selv for os der 'fulgtes' med dem i en anden bil..

  • #7   23. dec 2010 GUD - KITT?!
    Hold da op.. Tænk at skulle finde hinanden her på hg i sådan en tråd..


  • #8   23. dec 2010 gud ja det er lidt mærkeligt smiley Men sød hund du har dig smiley

  • #9   23. dec 2010 Det kan man da når de nægter den behandling som de skulle ha for at overleve

  • #10   23. dec 2010 Så jeg vil heller aldrig tage mine ildere eller hunde med derhen

  • #11   23. dec 2010 der var noget dårligt med vejle dyrehospital i operation x på tv2 engang .. derfor benytter vi kun dyrlægen ved vejlestadion

  • #12   23. dec 2010 Ja det klip fra vejle dyrehospital vil jeg da gerne se, det har jeg virkelig aldrig set, i hvilken forbindelse var det??

  • #13   23. dec 2010 "Sys ikk man kan give Vejle dyrehospital skylden for a de døde.. Sys da faktisk det er rart a de gør noget ved sagen når de ser et dyr som de mener er mishandlet.."

    De var da bestemt ikke mishandlet - det var et forfærdeligt tragisk uheld!! Dyrene havde været i transportkasser bag i bilen. Vi holdte ind et par gange for at trække luft og se til dyrene. Fra Århus til Vejle holdt vi i kø, hvilket forsinkede os, så vi måtte droppe rygepauserne og bare køre. Da bilen med dyrene holdte ind ca. 50 min efter vi sidst havde kigget til dem i Århus, kunne pigerne godt se at den var helt gal, og de skyndte sig til dyrehospitalet. Dyrene var blevet kulilteforgiftet fordi ventilationen bag i bilen ikke var god nok. Da det var varmt den dag, var vinduerne også rullet ned, men dette var åbenbart heller ikke nok.. Flere af dyrene stod til at redde, og ville have overlevet - HVIS ikke det havde været for Vejle dyrehospital, som nægtede at give behandling. Fortæl mig igen om dette er noget man med vilje udsætter sine dyr for?


  • #14   23. dec 2010 Undskyld min hårde tone. Det er bare... jeg ved hvor meget disse dyr betød for mine veninder, og de var sønderknuste, så når folk begynder at hentyde at det var deres egen skyld, så bliver jeg sur og ked af det.

  • #15   24. dec 2010 Christina K - det var da en ualmindelig dum kommentar.
    Fakta er jo, som julie skriver, at dyrene ikke blev misrøgtet.

    men at vejle dyre hospital gav en skide indsprøjtning, fordi de mente der var tale om overophedning, hvor fakta var at der var tale om kulilteforgiftet.

    total idiotisk dyrelæge! sætter ALDRIG mine ben der.


  • #16   24. dec 2010 Sætter heller ikke mine ben der. Djaxa (min kat) blev steriliseret og øretatoveret der og mage til kold og upersonlig behandl. skal man kigge længe efter ...

    Jeg brugte i 15 år Centrum Dyreklinkken og har altid fået den bedste behandl. der. Mine dyr har elsket at komme der ..
    Han er ikke så god til mennesker men pragtfuld til dyr :o)
    Grunden til jeg ikke brugte ham til sterilisation etc. var at han havde ferie ...

    I dag har jeg også en meget god dyrlæge i Givskud (skiftede kun fra Centrum fordi jeg fraflyttede Vejle).


  • #17   24. jan 2011 Pernille,

    Det link til Vejle dyrehospital hvor de var med i opration X, gider du finde det?


  • #18   24. jan 2011 Det eneste Operation X jeg kan finde med kæledyrs dyrelæger er om
    dyrlæge Jens Breth Hansens.
    Skal ikke gøre mig klog men tror da ikke han havde noget med Vejle dyrehospital at gøre


  • #19   24. jan 2011 Jens Breth har intet med Vejle dyrehospital at gøre, det er ham der har haft alle de "lavpris" dyrelæger rundt omkring i DK:o/......

    Men synes bare det er grove beskyldninger, hvis det ikke passer, så vil meget gerne have Pernille finder det link, hun må jo ha set det, siden hun siger det, så det vil jeg ihvertfald meget gerne se:o)


  • #20   24. jan 2011 jeg ved ikke om der findes et link, jeg så det i tv for 2 år siden

  • #21   24. jan 2011 Oki, hvad blev de kritiseret for??

    Per Nyvang har været inde og fortælle om dyrlæger der har frit spil i sagen om Breth, det var Basta, kan det være det??

    Men det var ikke noget negativt, han fortalte om hvor hensynsløst det var at arbejde under de forhold han gjorde??


Kommentér på:
positiv oplevelse hos dyrlæge i Vejle

Annonce