{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Skaber sig ved gæster. {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind når vi får gæster.. For hundene SKABER sig bare helt vildt..

Selvom gæsterne ignorerer dem, så blir de ved med at gø, hoppe op, pive.. og ja bare skabe sig..

Hvis gæsterne hilser på dem så skaber de sig stadig..

Hvis jeg holder dem... ja så skaber de sig stadig og det er ikke til at føre en samtale med gæsterne..

Hvad foreslår i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skaber sig ved gæster.
  • #1   30. dec 2010 Hvad hvis ALLE står helt stille og du har et rigtig lækkert kødben ?

• #2   30. dec 2010 Freja - De er bedøvende ligeglade.

HB - En samojede er en hund der lystrer når den har lyst, og det har den ski ikke når der er gæster ;D

• #3   30. dec 2010 Følger lige med..

Kom til at tænke på noget, lovre de med halen samtidig, for vores gør også af gæster, men de lovre samtidig. Vores dyrelæge siger det er fordi de er forvirret og ikke ved hvad der sker, og ikke fordi de er ondskabsfulde.

• #4   30. dec 2010 Mine er skam ikke ondskabsfulde overhovedet.. De vil bare hilse og kæles og generelt bare have opmærksomhed smiley

• #5   30. dec 2010 Vores er lige nøjagtig på samme måde.. og har været det i 5 år.
    Vi ignorerer så godt som muligt (meget svært med en lalleglad hund)
    og efter 5 min er hun rolig igen..

Vi har prøvet alt, men intet har hjulpet.
    Og nu er det bare sådan.. hun elsker alle vores gæster. Alle simpelthen

• #6   30. dec 2010 Vores gør dog ikke, men henter sko, tlf, smøger og alt mulig andet til gæsterne ;0)

• #7   30. dec 2010 MN - Ja hvis så bare mine stoppede efter 5 min... men det gør de ikke.. de bliver ved indtil gæsterne er gået..

• #8   30. dec 2010 Ja det er skisme træls... og opslidende..
    Kan desværre ikke råde dig.
    Andet end at sige at dine gæster skal ignorere hunden. Fuldstændigt.
    Det har hjulpet her en del, men det tager tid.

prøv evt : Lad gæster komme ind.. lig nogle guffer rundt om som skal søges efter.
    Når hunden er optaget af at finde noget virkeligt lækkert "glemmer" den som reget + den bliver mere træt i hovedet.

Måske et forsøg værd ??

• #9   30. dec 2010 Hej Natascha - vi har også spidshunde, og jeg ved godt at mad IKKE hjælper i den situation. Gæster = opmærksomhed, og det er det, som hunden vil have.

Jeg finder mig i, at vores den ældste bare flipper ud, når der kommer gæster, for hun slapper af efter et øjeblik. Hvis det er børn som kommer, så får barnet hundens legetøj i hånden, og i stedet for at hoppe op af barnet, leger de sammen med legetøjet fem-ti minutter og så har de hilst på den måde.

Jeg lukker aldrig hundene i et andet rum, så ville de bare kradse døren op eller det, der er værre.
    Så mit råd er, føj hunden og lad den hilse, og få den derefter ned i gear. Hvis den flipper ud i flere timer, så giv den sele og snor på og sæt den ved siden af dig, eller mellem dig og en gæst. Det har jeg også brugt med vores tæve.
    Håber det er brugbart smiley

• #10   30. dec 2010 hvad gør I og hundene når det kun er jer selv der kommer hjem?
    Vores den ene var også total overgearet når der kom gæster, skulle helst være oppe i hovedet på dem konstant. Intet hjælp, lækre ben osv virkede først efter gæsterne havde været her et stykke tid.
    Fandt så ud af at kæresten får samme reaktion når han kommer hjem, og snakker/nusser dem indtil de falder ned. Efter han stoppede med det, og først snakkede med dem når de var faldet ned, så er de blevet meget nemmere når der er gæster. De får et griseøre, når gæsterne er i indkørslen, går med ud og tager imod, men løber hurtigt ind for at spise, derefter hilser de kort på alt og alle og så er det det.

Kommentér på:
Skaber sig ved gæster.

Annonce