912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Skånekost, hvordan? Skånekost, hvordan?

Hej alle sammen ....

Min Amstaff har døjet med dårlig mave et par dage nu, så vil gerne vide hvor meget ris osv man skal give af gangen?

Han bliver BARF'et til daglig, og plejer ikke at have problemer med det, og det er bevidst at han bliver råfodret, da han har tendens til blød mave på tørkost.

Mistænker hans nye godbidder, til at have oprørt hans mave, så nu bliver han fastet hvert fald til sen eftermiddag.
Han har fået Zoolac og får en gang HUSK i afkogt vand, når vandet er afkølet. Ligeledes bliver alt hans drikkevand kogt og afkølet.

Hvis ikke hans mave bliver bedre i løbet af imorgen eller mandag, står dr. dyr på programmet!

Har tænkt mig evt at give ham udkogt grødris senere idag, da hans appetit intet fejler, og han ellers er ved godt mod.

Kan jeg evt give ham noget af hans kød sammen med risene? Og hvor mange gr. ris til hvor meget vand?
Har en pakke fjerkræ, som jeg havde i tankerne at give til risene også, samt Zoolac og evt mere HUSK?

Han er god til at drikke vand og kommer fint af med vand og stort, som dog er at sammenligne med en kokasse.
Og virker ellers glad, men er selvfølgelig lidt mere træt end sædvanligt.

På forhånd tak (:
Hilsen Camilla og Tenka.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skånekost, hvordan?
Kommentér på:
Skånekost, hvordan?

Annonce