{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øhh, Houston we have a problem....
  • #1   1. jan 2011 Kan hun en tissekommando ?
    Tænker, Hvis i virkelig bliver bemkymrede for om at det bliver usundt for hende ikke at komme af med det, Kan i evt lægge aviser ud og pege "Tis tis" ?
    Det ville virke med Zoe smiley Meeen, Det er ikke alle der har den mærkelige kommando smiley

• #4   1. jan 2011 Kør langt ud i skoven, langt fra krudt og kugler og bliv der til hunden har besørget. Dette er selvf. nemmere om dagen :o)

Min hund er ikke bange for krudt og kugler men lufter hende stadigvæk kun laaangt væk fra krudt og kugler når jeg kan komme til det. Håber at undgå at hun BLIVER bange eller kommer til skade (min mor fik brændt en del af sit hår af bare ved at se på at der blev fyret af i går så tænker på hvad en vov kan komme ud for bare ved at være til stede puh) ...

Hvis ikke I kan komme væk fra krudt og kugler ja så brug avismetoden.

• #5   1. jan 2011 Vi har desværre ikke mulighed for at køre nogen steder fordi bilen er noget nær totalskadet, grundet møde med vejværn...... God ide ellers.

Jeg har lagt aviser ude i gangen og så prøver vi at lufte hende nogle gange i aften.

• #7   1. jan 2011 Up-date :Asta har nu været ude og tisse. *g* tror mulighvis det er det korteste tur vi har gået nogen siden *g*

Kommentér på:
Øhh, Houston we have a problem....

Annonce