{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.617 visninger | Oprettet:

Anti-gø halsbånd {{forumTopicSubject}}

Godaften

Jeg ved ikke om dette emne har været oppe for nylig, but here it goes:

Jeg sad og søgte lidt om hundeadfærd på Google, hvor denne reklame kommer frem en del gange;

http://pettown.dk/antig%C3%B8-halsb%C3%A5nd-p-101.html?gclid=COvrwfSUnKYCFUVB3godnzJ4ng

Jeg må faktisk indrømme at jeg troede de var udgået, jeg har set sådan et halsbånd en enkelt gang for nogle år siden på et marked, og har ikke set sådan nogle siden. Måske er jeg bare blind smiley

Men hvad mener i omkring brugen af sådan et halsbånd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anti-gø halsbånd
  • #1   2. jan 2011 Måske skal jeg lige tilføje, så der ikke kommer misforståelser, jeg er ikke interesseret i at købe halsbåndet, men jeg er interesseret i en debat smiley

• #2   2. jan 2011 Hvis det virker ser jeg ingen problemer med det.

• #3   2. jan 2011 Et halsbånd som dette synes jeg ikke er slemt.... Men jeg er stærk modstander af dem der giver stød... Ved ikke om de eksisterer mere, men ahr hørt om dem engang... Men når man har en hund som vores som bare ikke kan trænes til at stoppe med at gø så ville sådan et halsbånd være en ide.. Jeg ville nu aldrig selv bruge det.. jeg vidste at racen gøede meget da jeg fik den så det var jo mit eget valg og jeg må derfor også leve med at den gør meget.... Ellers skulle jeg have valgt en anden hund jo....
    Men i langt de fleste tilfælde kan gøen jo trænes væk med den rette træning...

• #4   2. jan 2011 Kender ikke til det, men har så heller ikke haft problemer med gøende hunde.

Kan heller ikke umiddelbart se problemet i det, udover at det jo ikke fjerner årsagen til, at hunden gøer.

• #6   2. jan 2011 Jeg tror heller ikke på at dette halsbånd kan give resultater på længere sigt. Men jeg ser det nu heller ikke som dyremishandling, mere dovenskab smiley

• #7   2. jan 2011 <i>Jeg bryder mig ikke om det.. det er en hunds natur at gø, det er en del af dens måde at udtrykke sig på.. At forsvare sig selv og sin familie..</i>

Vi bor i et villakvarter - har 4 maller og 1 cane corso ... synes du virkelig at det ville være rimeligt, hvis de alle 5 stod og gøede for at "forsvare sig selv og deres familie" ?

• #8   2. jan 2011 Synes nu også at man burde gå ind og gøre noget ved problemet, man kan vel træne med den? smiley Der findes vel tonsvis af råd.
    Vores gøede af frygt, og det tog tid, men nu er vi fri for aftener med gøen smiley

• #9   2. jan 2011 Pernille - Selvom det er naturligt så kan man vel begrænse det ?
    Det ligger bl.a. til min race at gø meget - Men jeg tillader det ikke uhæmmet !
    Hun må godt give lyd fra sig - Men efter 1.2 "vov" så siger jeg "dyyyygtig" også ved hun at hun har "gjord sit arbejde" / "alameret" mig også er det det smiley

• #10   2. jan 2011 Freja og Rullepølsen
    Det prøvede vi læææænge med vores, uden held..
    Men er det fordi din hund vil have at du skal være opmærksom på lyden ell lign?.
    Vores gøede jo fordi hun var bange smiley

• #11   2. jan 2011 Kan man få halsbånd med sprøjt i? Hvordan fungere det lige så? smiley

Min den store hund gøer også riiiiigtiiiiig meget. Men jeg har læst at det ligger til racen (schæferen) at 'snakke' meget. Vi er dog begyndt at træne med at hver gang jeg siger "SSCHH", så skal han altså holde kæft smiley

Men du har fat i noget der Rollo - at man ikke altid kan være der med dét samme, når hunde gøer smiley

• #13   2. jan 2011 <i>Og så er der for øvrigt noget om at man maks må have 4 voksne hunde over xx antal uger hvis man har under xx antal meter til nærmeste nabo ;o)</i>

Jamen så meld os, Maiken ... hvis du får det bedre på den måde ...

• #14   2. jan 2011 Rikke S - Yes - er meget sikker på at Zoe gør for at gøre mig opmærksom på lyden - Og selvfølgelig derfor det virker at rose hende for det også give en godbid - Så har hun gjord hendes "job" smiley

De er jo vagthunde Mopserne - observante vagtehunde så at sige smiley

• #16   3. jan 2011 Et halsbånd der giver sprøjt, er kun symtom behandling, og går ikke ind og hjælper på den egentlige årsag. Ja det er den dovne løsning..!
    Hvis en hund gør ved syn af andre hunde, og så for et sprøjt så vil den hurtig associere andre hunde med ubehag.
    Hvis din hund gør ude i haven, så må man som ejer kontrollere hunden så den ikke gør uhæmmet.
    Jeg ville arldrig putte sådan et redskab på en hund

Kommentér på:
Anti-gø halsbånd

Annonce