Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundens første fødselsdag
  • #1   4. jan 2011 Jeg tror nu nok din hund er ret så ligeglad......Bare den har det godt smiley

• #2   4. jan 2011 Gå en god tur med vovsen. Hvis du synes der skal laves noget særligt for din hund, er det jo egentlig kun for din skyld. Hunden ved jo ikke at den har fødselsdag ( ligesom små børn heller ikke ved den slags )

• #3   4. jan 2011 uuuha, Frida har også hendes første fødselsdag her i Januar. Som Lea A siger, så ved hunden det ikke, og kan ikke mærke forskel på dagene alligevel.. Jeg har alligevel tænkt hun skal have en rigtig god tur, og et stort kødben når hun kommer hjem. smiley

Sådan har vi altid gjort med vores hunde i min familie, da jeg var lille

• #5   4. jan 2011 Haaah!.:) Har aldrig holdt fødselsdag for en hund, men rimelig sjov ide hvis man trænger til lagkage..;)

• #6   4. jan 2011 Her er nogle link der måske kan inspirere dig til hvordan/om du skal holde din vovses fødselsdag!

http://www.dog-birthday-parties.com/

http://www.dogbirthdaysandparties.com/dogbirthdaymain.htm

Ikke at jeg siger det er sådan JEG ville gøre - men det var da en mulighed! smiley

Leopold fylder også 1 år til marts - og jeg har proklameret overfor familie og venner - at der blir holdt fødselsdag den dag.. Leopold elsker selskab og min familie og venner elsker Leopold.. Jeg laver en hundelagkage til ham - og en menneskekage til os andre! smiley Og så går vi allesammen en lang tur og leger med Leopold på en nærliggende "legeplads" hvor vi normalt kommer.. Jeg forventer ikke at folk har gaver med til ham, men jeg kender min familie - så det har de! smiley Og så skal han selvfølgelig pakke dem ud selv..

Og nej - han aner jo ikke han har fødselsdag.. Ligesom han heller ikke aner det er jul, 1, sommerferie, 1. april eller hvilken som helst anden tid på året! smiley Så det er ren og skær egoistiske grunde - jeg benytter enhver lejlighed til at bage og invitere gæster - så hvorfor ikke også fejre Leopold.. smiley

• #7   4. jan 2011 vores har endnu ikke haft deres første fødselsdag..
    men regner med at inviterer deres venner på leg...
    med min gamle hund havde vi hundeleg og en gottepose til hundene der kom. vi mennesker fik lagkage, boller og varm kakao....

• #8   4. jan 2011 Jeg har holdt forskellige fødselsdage for mine. Nogle gange er de bare smuttet forbi, med en ekstra godbid kun - andre gange har der været hundevenner, hundelagkage og massere af gaver smiley

Men de fleste bliver bare holdt alene, med en hundelagkage og en enkelt gave smiley

• #9   4. jan 2011 Links fødselsdag er ikke anderledes end andre dage, det er ikke noget vi holder, det kan da godt være han får et kødben, men det er nok lidt mere et tilfælde end noget andet

• #10   4. jan 2011 Den første fødselsdag blev fejret med familien, altså Nalas familie. Opdrætter inviterede alle "hvalpene" til 1 års fødselsdag, med lang gåtur ved havet, boller og kage i haven, og selvfølgelig leg og hygge i lange baner.

Der var 2 hanner der desværre var på ferie (det er d. 3. juli), men vi var de andre 5 fra kuldet. Desværre er Nalas mor blevet aflivet, så hende fik vi ikke fornøjelsen af at se sammen med hvalpene igen smiley

Vi havde en fantastisk dag med hjemmebagte hundekiks til hundene og hygge smiley

Da vi ikke slev havde mulighed for at fejre Nala herhjemme den dag, blev hun i stedet fejret på 1 års dagen for at vi fik hende, så der stod den på forkælelse og gode ture hele dagen smiley

• #11   7. apr 2012 Der holdes også fødselsdag for Freja hun får gæster og gaver
    God anledning til at holde noget hygge kom sammen:-)

Kommentér på:
Hundens første fødselsdag

Annonce