782 visninger
|
Oprettet:
Bortløbne hunde {{forumTopicSubject}}
Er det bare mig eller er der ikke utrolig mange bortløbne hunde lige nu ?
Bliver de måske skræmt af at der stadig forekommer nytårsfyrværkeri og derfor løber væk ?
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Men ja, det sker hvert eneste år -folk tnker sig ikke om når de lukker Fido i haven e.l. og væk er den, når fyrværkeriet begynder.
Mine forældre har hele 2 år i streg, fundet hunde der gemte sig på deres gård. De var igang med noget byggeri, og så har hundene gemt sig i/under byggematerialer.
Heldigvis har ejerne kunnet findes, men hundene var bange og kolde, og har bestemt ikke haft det sjovt den/de dage de har været væk.
Måske der burde laves "oplysningskampagner" e.l. omkring nytår -for folk kan åbenbart ikke selv tænke så langt som til at holde hunden i snor, osse i haven, hvis den da ikke er 200% "skudsikker" og i øvrigt yderst lydig.
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
http://www.hundogejer.dk/photogallery.php?photo_id=238
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 274
Jeg har set overraskende mange hunde rundt omkring det sidste stykke tid. Frygteligt !
Er enig med Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen ! , hvis folk ikke selv kan tænke sig til at holde godt øje med sin hund i denne tid, så må man forsøge at oplyse folk om at de skal have hundene i snor, inkl. i haven !
Det er da frygteligt at de render rundt ude på gaderne... der kunne ske ulykker i trafikken, m.m.
Bortløbne hunde