{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Underlige ting der sker på gåturene {{forumTopicSubject}}

Har I oplevet underlige ting der sker omkring jer og jeres hund(e), når I er ude og gå med dem?
Prøver lige at komme nogle eksempler der er sket- altid sammen med Isis - der er sjovt nok ikke sket noget sært mens jeg har været ude med drengene.
1. I foråret er jeg i skoven med Isis. Pludselig går hun amok og jeg kan høre på måden hun gør, at det er et menneske hun gør af ( man kender vel sin hund ). Jeg kigger ind mellem træerne og efter nogen tid, ser jeg at der står en mand ( eller en person) bag et træ. Når jeg går ett skridt henad stien, gør han det samme i modsatte retning, bag træet. Jeg roser Isis højlydt for hendes halsgivning. Til sidst kalder jeg hende på plads og vi går videre.
Får fat i manden bagefter og spørger ham, hvad meningen er. Forklaring: Han lagde spor ( min bar r..- man står sguda ikke stille samme sted i længre tid når man lægger spor )
2. Her i december. Igen i skoven. Isis er heldigvis i snor. Høre noget stort komme brasende gennem krattet. En rytterløs pony kommer galoperende lige forbi os..........
3. I går: isis er lige kommet i line efter at ha løbet løs. Hører noget i krattet til venstre for os. Ud kommer en hare i fuld firspring- og lige ind i munden på Isis......der jo stod med åben mund og polyper. Haren springer dog videre og Isis står og lignere et stort spørgsmåltegn.

Hvad med jer ?
( Det blev vist lidt langt- hva?)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlige ting der sker på gåturene
  • #1   5. jan 2011 Lea A: Hold da op jeg kunne ikke lade være med at grine lidt at den sidste hændelse.
    Jeg ved ikke lige om jeg har nogle oplevelse som jeg lige kan fortælle så stående fod. Men jeg vil give dig ret i at man møde mange mærkelig mennesker på sine gå turer


  • #2   5. jan 2011 Jeg var selv færdig af grin bagefter det med haren.

  • #3   5. jan 2011 Hehe lige det med haren har jeg os prøvet. Gik med Zenta løs på marken og ser så en hare (Zenta havde ikke set den, der lå sne og haren var et stykke væk) Zenta løber rundt og haren sidder stille, indtil de lige pludselig løber mod hinanden, Zenta får øje på den og stopper op, tror hun blev forbavset over den løb mod hende, haren stopper et par meter fra Zenta og begge dyr ligner nogen der lige tænker et par sekunder og så tar fanden ved haren og hunden efter smiley Dog kun et par meter da jeg kaldte hende tilbage.

  • #4   5. jan 2011 Min hund kommer med noget der ligner knoglen af en storetå !
    Kigger på ham; hor har du fundet den henne?
    Han gik ned til stranden hvor der lå et meget udtørret marsvin.. Yirk en stank !

    Og engang gik v i en meget tæt skov, vi havde været der i en time og lige pludselig stod der en chiuaua og gloede på os. Vi var flere kilometer væk fra parkerings pladsen. Men den fulgte med os derhen. Men kun min bil var tilbage..
    Det viste sig så atden havde rendt 15 kilometer hjemmefra... Men han kom da sikkert hjem smiley


  • #5   5. jan 2011 Rikke- godt at den lille hund mødte jer

  • #6   5. jan 2011 Jeg er ikke bange for særlig meget.......

  • #7   5. jan 2011 Jeg kom en dag gående med hundene ad en skovsti pludseligt løber en fasan ud på stien lige foran os og fatter ikke at flytte sig den rendte lige foran snuden på hundene som selvfølgelig blev tændte.

    En anden gang kommer jeg gående på et stort græs areal 2 harer løber rundt og laver et parrings ritual tror jeg men de ænsede ikke hundene og løb frem og tilbage og ind for an hundene flere gange


  • #8   5. jan 2011 åh. jo og så har jeg en gang oplevet der i den skov jeg kommer i havde været et satanist ritual der hang klove i træerne og vores schæfer kom ligepludselig med et koben i munden. Det var klamt. Har heldigvis ikke oplevet det siden.

    Fandt også en gang hva der lignede en elefant hue i læder nede i samme skov.


  • #9   5. jan 2011 Gaia og jeg er en enkelt gang blevet overrasket af en løber. Jeg bor opad en meget stort skov, og den bliver flittigt brugt til O-løb o.l. om sommeren.
    Men jeg er altså ret sikker på at denne løber var løbet forkert. Eller osse har han taget en noget alternativ genvej, for han kom nærmeste springende lige ud i hovedet på os, fra noget krat i et temmeligt tæt-bevokset område.
    Han fik osse lige et højlydt vov med på vejen, og jeg selv lettede jo næsten en halv meter i bare forskrækkelse *G*

    Reiki har nedlagt en hare... Vi gik udover marken, og pludselig springer en hare afsted foran os. Jeg når desværre ikke hurtigt nok at reagere så Reiki stormer efter den. Og stopper forundret da haren er død. ikke fordi han fik fat i den, men fordi han faldt over den *G*
    -han afleverede den pænt, så jeg kunne tjekke om den nu osse var helt død. Det var den, og den kom så med hjem og blev en snack til hundene.
    Men det er dog alligevel den mest besynderlige måde at tage livet af en hare jeg endnu har set.
    Og inden nogen begynder at råbe om snor osv -det er mine forældres marker, og der må vores hunde altså gerne færdes løse. Det hører ikke til almindelig hverdag at de nedlægger dyr. Denne hare var blot mere end almindeligt uheldig


  • #10   5. jan 2011 Michelle: haha. vildt nok

  • #11   5. jan 2011 Michelle døde den fordi hunden faldt over den ?? smiley Sygt nok smiley

  • #12   5. jan 2011 Nu som medløber -jeps. Mit bud er at den har brækket halsen e.l. da han rendte den ned.
    Reiki er normalt ikke super hurtig, så jeg er faktisk forundret over at han overhovedet kunne indhente den.

    Der har osse været en grævling på mine forældres grund. Reiki har forsøgt sig med at grave den ud, men det måtte stoppes. Tror ikke han ville slippe godt fra mødet med sådan en.
    Men flotte er de, hvis man er heldig at se dem når de er ude om natten.


  • #13   5. jan 2011 Vi har næsten oplevet den med haren. Dog var det en due der sløj ind i munden på Gilbert, der blevvoldsomt overrasket og straks spyttede duen ud *G*


  • #14   5. jan 2011 Ja den bedste jeg har var også en halsgivning på en person. Jeg kom gående med Nova og Walle gennem en hundeskov da jeg pludselig får en klokkeklar halsgivning fra Nova. Walle sponser over til hende og deltager ivrigt.
    I grøften de står ved ligger en sort klædt person og trykker sig. Da jeg kommer til og roser hundene (med en knude i maven-troede han var død), kigger han op på mig, malet grøn i ansigtet og med sorte elverøre tapet fast kigger teenageren på mig og råber "FUCK DA OGSÅ!! NU VED DARKELVERNE JO HVOR JEG ER! DET ER SGU DA IKKE FAIR!!!"

    -og ganske rigtigt oppe for enden af stien væltede det pludselig rundt med sortklædte mennesker som så var darkelvere. Vi var endt midt i et live rollespil...

    Spørg lige om jeg lignede et spørgsmålstegn.


  • #15   5. jan 2011 Sarah: hehe. den var god!

  • #16   5. jan 2011 Det mærkeligste jeg har oplevet var de her 2 episoder..

    Den første var tilbage i 05 jeg lufter hundene ud over markerne hvor jeg boede og Fluffy render efter kragerne som altid, hun er omkring 9 måneder der.. pludselig kommer hun tilbage med en krage hængende ud af munden, jeg siger spyt ud og det gør hun og kragen flyver pænt væk imens den skælder os ud, hun havde ikke krummet en fjer på den *LOL*

    2 episode var igen Fluffy, mig og min mor lufter hundene inkl hendes egen på en mark hvor hun bor og så kommer Fluffy hen til os men vi undre os over hvad det er der pipper, jeg kigger på Fluffy der ser meget hemmelighedsfuld ud og siger spyt ud, hun åbner så munden forsigtigt og sætter snuden ned til jorden og ud løber en lille kylling *LOL* Den var ikke engang våd bagefter hun troede bare den skulle med hjem *LOL* Der ligger en byggelegeplads dernede og de havde ikke hegnet deres nye kyllinger godt nok ind, så vi gik pænt retur med den og forslog dem et bedre hegn for næste gang var der nok en der åd dem....


  • #17   5. jan 2011 Var ikke så stolt af situationen da et vildsvin med unger kom bragende ned fra en skrænt med retning direkte mod os.
    Ja ja godtnok er der hegn, men hvor sikkert er hegnet mod et vredt vildsvin ??


  • #18   5. jan 2011 Et vredt vildsvin ?? Jeg havde skidt i bukserne for at sige det mildt . .!

  • #19   5. jan 2011 Sarah, LoooooooooL Det er noget af det sjoveste jeg nogensinde har hørt *GG*

  • #20   5. jan 2011 Min tidligere lille plørepløjerhund(Lhasa apso) og jeg var lige gået ud af vores bagdør, da hun knurrende og uden tøven fes ind i nærmeste busk og kom ud med noget i munden.

    Troede at hun havde fået fat i en fugleunge eller lignende og gik hen og lagde min hånd ud for hendes mund og bad hende aflevere..og vupti stod jeg med en sitrende ikke helt død ungrotte i hånden....måtte derpå lige få aflivet kalorius og trak hunden med tilbage mod døren for nu ville jeg sg* have vasket hænder.

    Jeg var meget overrasket over at hun havde reageret på den måde og helt uden tøven for herhjemme holder vi altså kælerotter, og dem legede hun altid med på sofaen...også efterfølgende smiley


  • #21   5. jan 2011 Ej en medløber...
    Ejjj hold op... Jeg er knust af grin nu.. Kan slet ikke stoppe

    I love it


  • #22   5. jan 2011 LOOOL

    Rikke ja det havde hun i sine yngre dage, i dag er det rådyr og hare hun går efter, heldigvis uden held smiley


  • #23   5. jan 2011 Sarah -FANTASTISK *G*

    Er fuldstændigt færdig af grin over de billeder jeg får i hovedet hihi


Kommentér på:
Underlige ting der sker på gåturene

Annonce