{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Korsbånd - glycosamin {{forumTopicSubject}}

Pipsen var her i søndags på ulovlig springtur (uden mundkurv - og uden snor)... Hun nød det så meget at hun i sin kådhed kommer til skade med venstre bagben. Mandag afsted til Dr. Dylle og her igår fik hun så taget røngten. Han kunne konstatere at hendes gamle korsbåndsskade er sprunget op igen, og hun har bl.a begyndende slidgigt i knæet. Nu venter vi i 5 uger, hvor hun skal holdes i ro, får nogle specielle indsprøjtninger hver 6. dag samt får Canosan og Flex Vital...

Nogen der har erfaringer med korsbåndsskader samt ovenstående kosttilskud der har lyst til at dele erfaringer ??

Nå ja... hun fik også fjernet en mega knude på skulderen så ligner et fint broderi på skulderen... Mig - ja jeg blev såmænd 8500 fattigere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Korsbånd - glycosamin
  • #1   6. jan 2011 Sikke uheldigt.
    Jeg har ingen erfaring at dele ud af med de tilskud, så vil såmænd bare sige god bedring til tøsen


  • #2   7. jan 2011 Det lyder da ikke så godt mette, dejligt at tøsen har en god mor.
    Hvad fik hun den første korsbåndsskade af?
    Der findes noget hos Olivers der hedder Body Boost, som vist minder lidt om det du spørger om. Det er skaldyr, hajbrusk, olier o.s.v. og det er beviseligt at det bl.a. virker på slidgift, hvis det er noget til det du eftersøger, men såvidt jeg kan se også andet. Du kan se det på deres side og deres dyrlæge har skrevet noget om det. Der skulle jo gerne være mange gode år tilbage i hende endnu, Chiko er da 7-9-13 stadig sund og rask. Kan du gi` hende et knus og ønske hende rigtigt god bedring. - Jeg har et nr. man kan ringe til Olivers dyrlæge og få gode råd, hvis du ønsker det.


  • #3   7. jan 2011 Fru BY:
    Rico 9 3/4 år med slidgigt i højre hofte fik i juni Cartrofen indsprøjtninger (4 gange med en uges mellemrum). Det har haft en fantastisk effekt, virkede omg. og virker stadig.

    Derudover giver jeg Canosan (grønlæbet musling), fås som tabl. hos dyrlægen, jeg køber granuleret i Tyskland, samt 1½ tabl. smertestillende Rimadyl. Sidstnævnte har han fået gennem mange år.

    For 4 måneder siden er han påbegyndt Royal Canin Mobility, som indeholder alle de gode ingredienser mod gigt, også grønlæbet musling, og han har fået det meget bedre end han havde det for et halvt år siden.

    Senest er der kommet massage til, nu 1 gang om måneden, det har også virket godt. Han er glad og fuld af krudt, som man nu kan være i den alder smiley


  • #4   7. jan 2011 Tak for god-bedring hilsner til Pipsen... Lige pt. er man selvfølgelig også på kogt kalkun og ris - er man syg eller hvad :))))

    Første skade kom ligesom den sidste - hun tror ganske enkelt hun er Supermand !! Hvorfor gå stille og roligt NED fra sofaen hvis det nu går dobbelt så hurtigt at springe over ryglænet. Eller hvorfor trave stille og roligt når man nu kan spurte afsted ??!!

    Cartrofen får hun nu. 5 gange med 6 dages interval. Rimadyl fik hun kun til og med igår da Dylle siger det ikke går godt i spænd med Cartrofen. Det har mest været for at dulme smerter fra hendes operation i skulderen. Om 5 uger skal vi så igang med massage og genoptræning...

    Mette jeg tænker lidt mht. Body Boost at det ikke indeholder Glycosamin?? Men send gerne nummer, der kan jo ikke ske nogen skade ved at snakke med dem smiley


  • #5   8. jan 2011 Det er sådan et kort jeg får fra olivers med hvalpepakken til hvalpekøberne, hvor der står om deres tilknyttede dyrlæge, kan besvare på spørgsmål om foder, men mon hun ikke ved noget om alle deres produkter. Deres dyrlæge hedder Linda Due Hansen, har mail:
    LDH@olivers.dk og tlf. 40197834.
    Nu ved jeg godt mennesker og dyr ikke er ens, men min mand tog glycosamin i en lang periode mod et slidt knæ, hvor brusken var væk og smerterne var derefter næsten væk i mange år. og han tror ellers ikke på sådan noget. Så der er nok noget om det.
    Du må få hende til at indse, at hun er en ældre dame efterhånden. Chiko tager nogle gange tingene så stille og roligt, at man bliver træt af at vente på hende, især når det ikke passer hende at komme.


Kommentér på:
Korsbånd - glycosamin

Annonce