{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  video, cesar millan i tv2?
  • #1   7. jan 2011 Sputnik.

• #3   7. jan 2011 ja. men man skal betale for den smiley det var hvis jeg kunne undgå det smiley hehe

• #6   7. jan 2011 hvad dato var det?

• #7   7. jan 2011 nåå tak smiley

• #8   7. jan 2011 hvorfor er det egentlig folk hader ham så meget herinde?

• #9   7. jan 2011 Pga hans træningsmetoder.

• #10   7. jan 2011 syntes faktisk ikke denne video er så slem som andet jeg har set ham gøre.

men han er meget god til IKKE at svare på spørgsmålene.

• #11   7. jan 2011 hvad er der med dem? jeg har kun set få afsnit, og der syntes jeg ikke der har været noget at hidse sig op over... her indrømmer jeg blankt at jeg ikke har en skid forstand på træning og opdragelse af hunde

• #13   7. jan 2011 Mette. Alle de klip hvor der har været noget at sætte fingre på er blevet fjernet af TV stationen National Geografic, det er nok derfor det er svært at se at han gør noget "galt" især hvis man ikke har forstand på opdragelse, for han bruger angst/streng disiplin og direkte voldeligt overgreb, som jeg vil kalde det når man f.eks. lukker af for blodet til hjernen så hunden besvimer og risikere at dø el.får hjerneskade.

• #14   7. jan 2011 okay, hvor har i set de klip henne, hvis de vælger ikke at vise dem?

• #15   7. jan 2011 Mette K
    Hvis du så det lille klip fra go aften danmark i dag, så ved du hvorfor. en stor legesyg berner sennen, ville lege med hunde når den så dem, og han mente at en kvælerhalsbånd (en snor med løkke på) som han bandt stramt ved lige bag ved hunden øre. Han mente at hunden ikke måtte snuse til jorden når den gik tur..
    personligt forstod jeg ikke løsningen på det egentlig problem. Der var hvertfald INTET positivt ved hans enkelte metode der (det var en lille ting). Positiv træning er mest brugt her i DK, og det er han langt fra tilhænger af...!

• #16   7. jan 2011 Jeg har set dem på YuoTube inden at han blev inviteret til Danmark, ;o)

• #17   7. jan 2011 Okay, bare mærkeligt han er så anerkendt ... ikke fordi jeg billigere hans umiddelbare metoder, men det er da underligt

• #18   7. jan 2011 Netop det du beskriver der Cecilie, det er der lukkes der af for hovedpulsåren der går direkte til hjernen, trykker man på den, uanset om det er på hunde el.mennesker så falder man bevidsløs om indenfor et brøkdel af et sekundt og ved længere tid får man hjerneskade for til sidst at dø..

• #19   7. jan 2011 Han er jo kun anerkendt af folk der ikke har ret meget forstand på hunde.. men dem er der jo også millioner af, da det er blevet en modesag at ha hund selv om man ikke aner hvad man skal med den.

Og når selv dyrlæger og kennelklubber er imod hans metoder så er der jo nok en god grund. :o)

• #20   7. jan 2011 Mette K
    Jeg tro han er så anerkendt fordi hans metoder virker her og nu. så folk får det vil ha uden at skulle bruger en masse tid på hund.
    At det så ikke holder i det lange er der jo ikke nogle der snakke om.

• #21   7. jan 2011 har i virkelig ikke andet og tage jer til end at bruge en masse tid på og diskutere hvor ond CM er

jeg har endnu tilgode og se noget dyremishandling så når i finder noget mishandlig af hund så send det gerne til mig og send nu ikke noget med at en hund bliver lagt på jorden eller at en hund har fået et pighalsbånd på

• #22   7. jan 2011 Gå ind på hans hjemmeside, der er et klip med en alaskan malamute der ikke kan tåle andre hunde. Der får du set hans metoder. Eller den med schæferen der ikke kan lide familiens kat. Den fik et elhalsbånd på, og et stød hver gang den ville have fat i katten. Det ender med at hunden er så bange for katten, at den kryber hen over gulvet. I stedet for at hjælpe hunden, har han lavet en tikkende bombe, der på et eller andet tidspunkt nakker katten, når familen ikke ser det

• #23   7. jan 2011 den med schæferen har jeg set enig i det er måske lidt i overkanten

kan ikke finde det med malemutten ??

måske er det enkelte tilfælde men jeg har en tæve som stjerner helt ud ved synes af andre hunde startede inden jeg overhovedet fik hende hjem og der falder brænde ned hvis hun gør det når jeg lufter tolere ikke den slags

• #24   7. jan 2011 *Myret B* Sikke dog en mærkværdig kommentar at komme med, om vi ikke har andet at fortage os !!!
    Vi er alle hundeejere og/eller endda trænere,adfærdspsykologer,vet-sygeplejersker og dyrlæger og han kalder sig Hundehvisker og mishandler hunde, hvis det ikke er et emne som VI bør tale om, hvem pokker skulle så ???
    Vor Herre til hest..

Jeg vil slet ikke tænke på hvordan du opdrager dine hunde, men den opførsel du flejner helt ud over, kan sagtens rettes med postiv indlæring, hvilket med garanti vil gøre hunden gladere end hvis den blir kuet til an given opføsel.

• #25   8. jan 2011 Jeg kan ikke finde nogen videoer på hans hjemmeside?

• #29   8. jan 2011 kunne godt tænke mig og se hvilken type hund dem der er for CM har også hvilken dem der imod har

• #30   8. jan 2011 Nemlig Maj-Britt. Jeg som troede at jeg havde skåeret det ud i pap, ;o) men jeg kan godt se at det er svært at få folk til at skifte mening hvis de enten selv går ind for hans metoder eller ikke har set alle de videoer med stødhalsbånd og besvimede og knækkede/underkuede hunde osv.som desv.er fjernet.
    Går man ind på YT og trykker på mange af hans videoer så kommer der en besked frem om at National Geofrafic har fjernet klippene af den ene el.anden grund. man bør selv kunne regne ud hvorfor,

Palle. jeg ved det ikke da jeg meget sjældent ser tv, jeg vidste slet ikke at man kunne se ham på TV :o).
    Jeg ved kun at National Geografic står for hans "optrændener" da alle hans videoer står i deres navn.
    Men Palle, så godt som jeg mener at kende dig "herinde fra" så er jeg Overbevist om at du Aldrig ville byde dine hunde det, som han byde de hunde han skal træne for folk, at han så bruger nogle metoder som er OK, det gør alle trænere jo, CM er jo ikke dum, bare kold/ond og meget uvidende om hunden anatomi og psyke..

• #31   8. jan 2011 Tanja, jeg tror du vil finde hundeejere med alle racer fordelt over de to yderligheder...

Man skal jo huske, at det han repræsenterer var normen i DK for bare 30 år siden, og der er rigtig mange hundeejere, der fastholder dogmerne fra denne tid - også selvom der er kommet mere videnskabelig dokumentation for, at det netop kun er dogmer frem.

• #33   8. jan 2011 ¨jeg tænker lidt på om folk med brushund som ikke bruger den til brugsarbejde er for ham syens jeg har se lidt der kunne tyde på det. men også om dem der er for ham træner hund??

• #34   8. jan 2011 Tanja, min oplevelse blandt dem som jeg træner med er, at det er helt forskelligt.
    Jeg har flere træningskammerater, der bestemt er for ham og deler hans hyndesyn. Men han er nu ikke en, der på nogen måde fylder i samtalen om hund.

• #35   8. jan 2011 CH
    skal heller ikke sige det er sådan men her hvor jeg bor er mange af de som er for ham folk med brugs hund men de træner ikke i en klub

• #37   9. jan 2011 Palle P
    har du set det link som er skrevet i starten? Det er for åben skrøm at han vælger at udtale sig om at han bruger udstyr som ikke er godt for hunden. Han udtaler at han vejleder folk (ved ikke om han siger det på lige det link), men hvis ha n vejleder, så durde han også vejlede folk til at bruge noget andet udstyr.
    mange mennesker mener, at hvis en hund trækker så skal den have sele på, da halsbånd kan lukke for luftvejene, hvis det er for stramt, eller hvis hunden trækker. I klippet siger han at den ikke må have sele på( forstår egentlig godt hvor han vil hen med det, og hvad han mener med at den ender foran en) CM vælger i stedet at lave en snor om til kvæl. Han placere også snoren så højt bag ørene, at det er livfarligt for hunden... Han mener også at hunden ikke må snuse? hvorfor nu ikke det, det er vel en hund?

Men det med at han har en forklaring på hvorfor han går som han gør synes jeg er godt, men han burde slet ikke skulle forklare hvorfor han gør det, da han slet ikke skal gøre det!!

Bare udsendelsen der var i går på TV3 plus, var ikke helt efter de metoder jeg bruger!

• #38   9. jan 2011 Palle - der er mange mennesker, der tror på at det er det rigtige at gøre. Både på schæferhundepladser og udenfor.
    Selvom der er sket meget indenfor den klub, så er der ikke sket mirakler, og der er som sagt stadig folk der tror på, at Millan har fat i den lange ende. Ikke fordi de beskæftiger sig med ham overhovedet, men bare fordi de gør det, man altid har gjort.....

• #40   10. jan 2011 Ja, jeg synes så det er en fordel netop fordi der er gang i en positiv udvikling, hvor kulturen forandrer sig til det bedre.

Det med at hundene gør, det kan jeg altså ikke med min bedste vilje få til at blive noget, der minder om dyrplageri.
    Det er schæferhunde, de gør af ingenting...

For MIG er det irriterende og jeg ville være glad, om folk ville gøre en indsats for at hundene ikke gøede. Men dyrplageri - nej, det synes jeg er at smøre tykt på.

Kommentér på:
video, cesar millan i tv2?

Annonce