Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulveklo
  • #1   9. jan 2011 Kommer han til skade med den ??
    hvis ikke så er det ikke lovligt at fjerne den..

• #2   9. jan 2011 Ja det vil jeg mene han kan gøre. Den sidder rigtig træls, så han let kan få fat i ting med den + den stritter ud

• #3   9. jan 2011 Er den løs hud, eller er der knogle helt ud til neglen ??

alt efter hvordan den er og hvor kompliceret operationen er skal du nok regne med et sted mellem 1500 og 4500 kr.

• #4   9. jan 2011 Det er ikke et spørgsmål om han KAN komme til skade med den, men at han rent faktisk KOMMER til skade med den..

• #5   9. jan 2011 Vil mene det er løs hud, for man kan flytte lidt rundt med den, dog selvfølgelig begrænset. Hmm jamen tror bare det er et spørgsmål om tid, for den sidder som sagt meget dumt.

Må prøve at snakke med dyrlægen og høre hvad de siger.

• #6   9. jan 2011 Det er 40 år siden jeg har haft en hvaklp med ulveklør...Det var en blanding...
    Han fik dem fjernet af dyllen...Hvad det koster i dag ved jeg ikke med der skal jo fuld narkose til.
    Så prøv at snak med din dyrlæge, om han mener den skal væk og evnt. enm pris.

• #7   9. jan 2011 Min Pyrenær har 2 ulveklør på hvert bagben og da jeg løber agility med hende, er jeg også lidt bange for de skal blive revet af. Men de dyrlæger jeg har spurget til at få dem fjernet, har saget det vil de ikke, for det er forbudt, først i det øjeblik hunden er kommet til skade, vil de fjerne dem.
    det der så er vigtig, da de jo ikke slider de klør selv, er at klippe dem tit, så de ikke krummer for meget, så man minsker chancen for at de hænger i et eller andet.
    Nu ved jeg jo ikke hvordan ulvekloen sidder på din hund, det er da muligt, hvis den sidder forkert at en dyrlæge vil fjerne den. Synes også de siddder træls på min hund, men 7-9-13 der er aldrig sket noget endnu og Quisa er en hund der spænder rundt med 180 i timer om det er skov, strand eller andet og som sagt løber jeg også agility med hende, så jeg er ikke så bekymret længere.

• #8   9. jan 2011 Gitte, det var jo netop det jeg gerne ville undgå at den først kan fjernes når han kommer til skade, at så få den fjernet inden han kommer det : ) Den sidder på højre bagpote og vender helt indad hvis I forstår, altså over mod den anden pote

• #9   9. jan 2011 Det er ikke lovligt at fjerne dem, med mindre hunden rent faktisk er kommet til skade med dem.
    Min gamle hund har MEGET løse ulveklør der hænger og dingler flere cm ud i luften, men til trods for 11 år på agilitybanen og at hun nu er 13½ år, er hun 7-9-13 aldrig kommet til skade.

Kommentér på:
Ulveklo

Annonce