{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

åd 600 gram slik i går .. {{forumTopicSubject}}

min mand havde rigtig blandet sig 700 g bland selv slik . nu skulle han hygge sig .. jeg har ligget syg hele ugen og ville lige ud lidt , så vi kørte en tur i fakta , det ku jeg lige klare .. og på den korte tid , havde manden glemt sit slik ...og da vi kom hjem var der et par få lakridser tilbage .. hun havde ådt ihverfald 600 g . både bojscher , chokolade bar , vingummier . hun havde noget tynd mave i går aftes og ville ikke have sin tørfoder . i dag er hun ok .. nøj hun må have hyggede sig -

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  åd 600 gram slik i går ..
  • #1   9. jan 2011 Puha ja der er en som har givet den gas smiley lille slikmund..
    Heldigt at hun er blevet frisk igen idag smiley

• #2   9. jan 2011 altså der var både chokolade , nødder og lign . i .. som man ellers høre er farligt .. min mand siger det er fordi hun er i løbetid , så skulle hun lige have et halv kg sukker

• #3   9. jan 2011 ja sandra . hun har virkelig givet den gas . utrolig nok har hun ikke haft tid til at ødelægge andet imens . da hun fik fat i slikken , da vi havde glemt at lukke døren til stuen .normalt ville der værre større ødelæggelser

• #4   9. jan 2011 De har jeg også prøvet med Tayson da han var mindre. Havde købt en dejlig masse juleslik og lagt det i en lille kurv stuebordet, lidt senere skulle jeg lige ned i vaskehuset og glemte alt om det.....til jeg kom tilbage og kun kurven var tilbage, slik, inkl en masse chokalde som var indpakket i fint parpir selv servietten jeg havde lagt i bunden var pist væk. Han var virkelig kommet i julestemning smiley

• #5   9. jan 2011 Tayson lyder som en der også har haft en rigtig hygge dag , da han var mindre .. nila havde dog efterlade de få stykker chokolade , der var pakket ind .

• #6   9. jan 2011 p.s nu er jeg i det hele taget meget imponeret over hvor hurtigt en rottweiler kan , spise sin mad . kan forstille mig slikken . nila har nok været en del tid om det ..

• #7   9. jan 2011 Ja den har da godt nok hygget lidt.. Vi har meget tit en stor slikskål ståendende på vores sofabord, det har vi haft helt fra vores hund var ca et halv år. Det står der hele tiden og hun er altid i hele huset når hun er alene hjemme.. Dog var der engang en kasse after eight på ´min søsters seng den var væk med det meste papir da døren ikke var blevet lukket..

• #8   9. jan 2011 Uha, hvor jeg kender det. Hvor kan de hygge sig gevaldigt i forbudte sager! *G*
    Keesha har presteret at fortære 1 pose karameller (300 g m. papir) og 1 pose tyggegummi 250 g også stykvis indpakket i papir) og efterlod kun 2 tomme poser. Resultat: Ikke noget som helst at se på hende bortset fra at hun var ekstra tørstig og havde lidt rigelig afføring næste dag.

Næste stunt: 2 poser á 750 g blandet vingummi og lakrids!
    Resultat: Hendes mave lignede en airbag, hun brækkede sig min. 10 gange og drak rigtig meget vand, men ellers fin og frisk efter et par timer.

3. tyveri: 1½ kg færdigstegt flæskesteg med sprød svær. Var kun væk ca 2 min for at kalde min søn ind til aftensmad, og da havde hun slikket alle spor op fra gulvet, bortset fra det staniol, stegen havde været dækket med. Resultat: en veltilfreds, glad og mæt hund! *G*

4. gang - og forhåbentlig sidste var her for nylig, hvor vi var på besøg hos min veninde. Uden vi opdagede noget havde hun tømt en 2 liters isskål, som var fyldt med bl. slik inkl. noget flødechokolade og bars med nødder (havde stået på gulvet i min venindes soveværelse) Resultat: 3 gange opkast og ellers en glad og tilfreds hund.....

Det skal siges at jeg holdt nøje øje med hvordan hunden reagerede men fandt ingen grund til at tage til dyrlægen, for hun fik det hurtigt godt igen. Men jeg har for flere år siden lært (også min søn) at al slik m.v. skal i skuffer og skabe, og mad stilles i microovnen, hvis jeg går fra det. ;o)

• #9   9. jan 2011 Kunne slet ikke leve med at skulle passe på at der ikke lige står noget mad lige når jeg vender ryggen til. Hvis jeg har lavet noget man og spiser det på værelset bliver det måske lige sat i sengen selvom hunden er med og lader det stå selvom jeg lige skal på toilet, hun ligger bare og kigger på det.. Der er læst at der skal siges værværsgosgo inden hun tager noget

• #10   9. jan 2011 Keesha må ind til vidre have rekorten i at spise forbudte ting . hold da på , det bliver altså lidt komisk , når man læser det ha ha . Og kan forstille mig hvor hurtigt det er gået , især med den flæskesteg . vi holdt også nøje øje med nila efterfølgende , hvis en tur til dyrelægen skulle blive nødvendigt . men deres maver må allegevel ku tåle en del .

• #11   9. jan 2011 Nila kender også alt til værsogo reglen . men når man ikke er hjemme , ophøre det åbenbart .. men hun laver heller ikke ballade når vi er her -- men går vi ud af døren , og ind igen , inden for 5 min . kan hun have splittet alt , hvis hun ikke er i de aflukkede rum . ude af øje ude af sind ...

• #12   9. jan 2011 Jeg kan så tilføje at Keesha faktisk ALDRIG har ødelagt noget derudover. Jo tøjbamser, og da hun var unghund kunne hun ikke rigtigt finde ud af hvilke der var hendes og hvilke der egentlig tilhørte min søn. Så han valgte at forære hende bamserne - 1 ad gangen - inkl. en stor en på 1 meter, som gik i atomer ude i haven en sommer, så det så ud som om der havde været snevejr ;o)

• #13   9. jan 2011 Åh ja, de kære hunde. Vi kan jo ikke rigtig undvære de sjove oplevelser. Santos har lavet sådan noget. Den sjoveste var at jeg havde lavet morgenmad en lørdag, 4 halve rundstykker med smør og ost (Ja, jeg er meget sulten om morgen *G*) Jeg sætter mig ned til sofabordet for at se fjernsyn, men skal så tisse. Da jeg kommer ud fra badeværelset igen er alle rundstykkerne fuldstændig skrabet for smør og ost, der var kun 4 stykker våde brød. Hunden sad ved sofa hjørnet og kiggede meget uskyldigt på mig. Brød er åbenbart lidt for sundt *GG* .

• #14   9. jan 2011 Cairo åd en hel bradepande chokolade kage i sidste uge og bradepande stod stadig pænt på bordet da vi kom hjem.....
    Heldigvis fik han ikke ondt i maven, men jeg havde lige glædet mig til kage :o(

• #15   9. jan 2011 Jeg forstår stadig ikke at han åd dem med parpir omkring og servietten det var bredt ud i bunden, men han har nok bare haft travlt med at få det hele ned igennem halsrøret før jeg kom tilbage smiley

Tudefjæs. Mon ikke bare det var en pæn hentydning fra Cairo om at du ikke skal spise kage...altså stakkels hund, den prøver da bare at hjælpe dig smiley

• #16   9. jan 2011 Haha det er du faktisk ikke den eneste der mener ;o)

• #17   9. jan 2011 ha ha ha.... kan altså ikke lade være med og grine... Er glad for jeg har en lille hund selvom han er pisse provokerende... Istedet for og spise ting samt ødelægge ting ja så tisser han i protest!!! Mine forældre skulle passe ham og jeg var indlagt på syghuset, normalt er han i en stor transport kasse når han er alene hjemme fordi han ikke kan være i store rum, han hyler og skriger, men er han i kasse så er han okey.. De havde så lukket ham i køkkenet og ikke lige tænkt over at han SKULLE i kassen, så havde han hoppet op på bordet de spiser ved og tisset op af planten der stod på bordet i protest fordi de var gået... Dumme dyr... Ja hvis jeg skælder ham ud og så går på toilet lige bagefter så kan han finde på og tisse op af sofa puden i det ene hjørne, bare lige et lille strint!! Lille magt syge provokerende dyr......

• #18   13. jan 2011 hehe.. min lille Tilde er åbenbart en "hund" for lakrids, sad og hyggede mig med cola og finsk salt lakrids, tabte et stykke, som hun snuppede og spiste med velbehag, nu står hun så mee store bedende øjne og kratter mig på armen fo at få mere.. slikmund som sin "mor" smiley

• #19   13. jan 2011 Aj bare det var mig men jeg er desværre på slankekur...

Kommentér på:
åd 600 gram slik i går ..

Annonce