Billig dyrlæge i Svendborg Billig dyrlæge i Svendborg
Nogen der kan anbefale en forholdsvis billig dyrlæge i Svendborg?
Vi bruger dyrehospitalet i Svendborg, og er rigtig glade for deres behandling, men jeg synes godt nok de er lidt krydrede i deres priser.. Vi giver 540 kr i konsultation... Mon ikke det kan findes lidt billigere?
Må gerne være i nærheden af Skårup også hvis nogen kender en dyrlæge dér, da vi flytter dertil om et halvt år... Men ellers bare i Svendborg...
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Søg foreks. på Krak under dyrlæger og så postnr hvor du søger,
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Men bortset fra det, så kender jeg ikke dyrlæger i svendborg.
Men egen mening er klart at prisen er underordnet, hvis jeg ved min vappi er i bedste hænder
dec 2009
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Hvad enten det er tøj, frisør, foder og dyrlæge..
Vi har været ved en billigere dyrlæge før (ikke pga. pris men omdømme), gør det ALDRIG igen
Men de findes da sikkert.
God jagt.
dec 2009
Og det betyder ikke at jeg går på kompromis med behandlingen af mine dyr bare fordi jeg vælger en der er billigere, men jeg ser seriøst ingen grund til at betale ekstra for nogle ting bare fordi det er et dyreHOSPITAL...
Hesselager er lidt langt væk, men jeg vil da lige se ad... Ellers tror jeg jeg vil ringe rundt til nogle forskellige og spørge om deres priser... Men ville lige høre om der var nogle der kunne anbefale nogen jo.... Vores forsikringsmand anbefalede en i Svendborg, ikke langt fra dyrehospitalet, så det kan jeg jo også lige undersøge..
dec 2009
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.584
selv har vi kun brugt dyrlægen i korsgade en gang hvor vor egen havde ferie...vac. + sundhedsbøger til et hvalpekuld......vi var ikke tillfredse....han fortalte os hele tiden at sådan var det ikke på en labrador....... nu har jeg jo heller aldrig hørt at 2 lundehunde kunne få labradorhvalpe.... og så skrev han at en 8 ugers hvalp var kryptokid.....niks , det må han først skrive når den er 8 mdr.... derimod må han skrive at han ikke kunne mærke den ene sten.
vi har været forbi dyrehospitalet et par gange (når vor egne dyrlæge har ferie) de 2 gange var prisen ok, og 1 gang hvor jeg vil kalde det overpris.... vi betalte vel det det samme for forbinding (20-30 cm...max) som hele rullen har kostet i indkøb.
vi bruger bontvedsvejens dyreklinik.... han er ikke blandt de billigste heller.
Billig dyrlæge i Svendborg