2.241 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Billig dyrlæge i Horsens. Billig dyrlæge i Horsens.

Nogen billige dyrlæger i Horsens?
Min veninde og hendes mor har besluttet at det er på tide at få aflivet deres gravhund, men de har ikke net, så jeg opretter en tråd for dem.

-Så kender i nogle billige og gode dyrlæger i Horsens, eller ud mod Odder og der?:)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig dyrlæge i Horsens.
  • N A
    N A Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 10
    #1   20. jan 2015 Jeg ville nok ikke gå så højt op i prisen der. Men i Horsens er der da ham dyrlægen lidt uden for Horsens. Han er muligvis lidt billigere end hospitalerne.

• #2   21. jan 2015 Bare pas på, dyrlæge Breth Hansen (Dr Dyre Død) har haft klinik i Horsens - er i tvivl om han har endnu. Aflivning eller ej, ville jeg ikke bruge ham.

Billig er jo et definationsspørgsmål, nok ikke der dyrlægerne er dyrest generelt. Har de da ikke en dyrlæge de normalt bruger?

Ironisk nok er jeg vokset op på siden ud mod Odder, men udover Tvingstrup ved jeg ikke lige helt hvem der er af dyrlæger derude - jeg brugte Bygholm og ellers Hornsyld.
    - Lund skulle vist også være gode og rimelig i priserne, ved i hvert fald at kattefolket er vilde med dem.

• #3   21. jan 2015 Jeg bruger Malene fra Odder dyrlægeklinik, hun har også konsultation i Beder. Jeg er bare SÅ tilfreds med hende smiley Hun er ikke dyr, men ligger meget normalt i prislejet vil jeg tro.
    Nu ved jeg ikke lige hvordan i har det med det, men en aflivning er jo et meget følelsesberørt besøg og der ville jeg vægte dyrlægens personlighed fremfor pris,,og der er Malene simpelthen fantastisk smiley
    Det gør mig ondt med deres Gravhund.

• #4   21. jan 2015 Vrønding dyrelæger

• #5   21. jan 2015 De er lige flyttet derned, så de kender ikke stedet. Selv har jeg boet i Horsens, men synes ikke der står priser på Horsens Dyrekliniks side.

-Men deres net er kommet op i dag, så er sikker på at de får kigget.;)

Kommentér på:
Billig dyrlæge i Horsens.

Annonce