Snart 1 år siden... Snart 1 år siden...
Det nærmer sig 1 år siden jeg sagde farvel til Tikka.
Meget mærkeligt at tænke på. Jeg tænker sjældent på hende, men når jeg ser billeder af hende, niver det lidt i hjertet.
Hun VAR min baby og vi levede i symbiose. Det gav hverken Tikka eller jeg noget godt. Ihvertfald ikke på sigt..
Det nærmer sig samtidig også 1 år siden jeg fik Belli ind i mit liv. Og der er sket meget på det år. Jeg har lært en masse om at være hundeejer, og jeg er blevet en bedre hundeejer, hvis jeg selv skal sige det. Men der vil jo altid være noget man skal gøre bedre, og det er der også for mig
Det er blevet nemmere at være hundeejer, og det skylder jeg Belli en del af skylden for.
Han er en pragtfuld hund, og vi passer godt sammen.
Vi NYDER begge at træne og gør det dagligt. Det er en stor velsignelse i min dagligdag. Vores kvalitetstid sammen.
Jeg håber at Belli holder sig frisk og med masser af livsmod mange år endnu.
Han har endnu en del at lære mig
Og jeg har en del mere jeg vil give ham
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
Så er det også snart et år siden jeg lærte dig at kende :o)
Ih jeg savner den skoletid...
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.332
Det har du lige præcis ret i Anita
Kan godt følge dig mht. skoletiden !
Charlotte
Der ramte du vist lige hovedet på sømmet. Med ham går tiden nemlig hurtigt. Vildt, når man pludselig ikke behøver at have nævneværdige bekymringer for sin hund mere !
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.478
Du og Belli fandt hinanden på det HELT rigtige tidspunkt:-))
jan 2008
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
I fortjener hinanden så meget. Selvfølgelig bliver han gammel, han er jo godt skruet sammen. Det har vi da sammen set.
Man glemmer aldrig de hunde man har haft. Men det er ikke så hårdt at tænke tilbage på, når man er nået til den erkendelse, at det var det bedste for hunden at få fred. Man mindes jo heldigvis de gode stunder man har haft med hunden.
jan 2008
Jeg er stadig rørt over at jeg måtte få ham
Snart 1 år siden...