607 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

livets op og ned ture livets op og ned ture

hvor kan jeg bare have søvnløse nætter over tilværelsen nogen gange. jeg underdriver ikke når jeg siger at hverv gang tingene bare kører eller går normalt og man lige er ved at få lidt luft ja så sker der en ny kæmpestor negativ og altid hård økonomisk omkostning, jeg tjener pænt godt men føler jo aldrig jeg får de ekstra lommepenge pga der altid sker noget nyt, det er så frustrerende er der nogen af jer der også bare føler man nogen gange bare ikke kan overskue mere

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  livets op og ned ture
  • SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #1   11. jan 2011 Du siger du tjener pænt, så lav dig en opsparing til de uforudsete udgifter du tilsyneladende er plaget af pt.
    Du vil altid have økonomiske problemer hvis dit budget er spændt til bristepunkltet uden plads til noget.

• #3   11. jan 2011 kender det alt for godt <3..

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #4   11. jan 2011 Man bestemmer selv hvor meget stress man ønsker i sit liv og vil byde sin krop.

• #5   11. jan 2011 der er budgetter så det er ikke det, der er styr over økonomien det er bare træls at man føler man tjener så meget men at man føler det hele bliver slugt op i udgifter som ikke burde være der og slet ikke så mange hele tiden føler mig bare forfulgt af uheld helt seriøst. det er bare håbløst nogen gange når man har mål med noget man gerne vil og igen endnu engang må man føle at det bliver svært at nå pga ert eller andet der sker, så kan budgetter være budgetter, de her ting der sker hele tiden er ting som bare ikke burde ske. havde det bare været vaskemakinen der var nedslidt ok fair nok men det er tiing taget ud af den blå luft

• #7   11. jan 2011 jamen åh hvor skal jeg starte, 1 min hund blev dødsyg i sommers og døde faktisk, havde forsikring men der er i sådan tilfælde en sum til dig også på en 4000. så gik bilen i stykker og ja så blev den anden hund syg og måtte indlægges her op til jul og på medicin i tre mdr, det har skam også kostet 4000 selvom forsikringen betaler så gúd hjælpeme om ikke vores lift til biler gik i stykker i går pga vandskade og væltede halvvejs ned i bilen så ryger der jo lige 6000 til bilen i selvrisiko og i 3000 i selvrisiko før værkstedet er oppe at køre igen plus tiden indtil det er i ordenm, det er mange penge bare på 6 mdr men ja ja skal nok ikke hyle det går nok men åh det er bare lige når det sker uoverskueligt fordi der har været mange ting li. og nogen gange tænker jeg bare lige fuck fuck fuck!!! så går jeg og makker med tanken og savnet over min hund jeg mistede i sommers og ville måske gerne have en havlp igen men ja dete r nok dumt lige at presse citronen pt i hvert fald. Nu skal vi jo lige over det her også

• #10   11. jan 2011 ja det håber jeg godt nok. åh ja bare trist trist trist lige nu.

• #11   11. jan 2011 Åh, Pia, det lyder fannenme ikke fedt. Jeg synes også selv at jeg har meget om ørerne, men det er kun fedt så længe man har styr på det. Tingene må godt lade være med at gå i smadder for en... I skal helt sikkert nok komme ovenpå igen, men der er ikke noget galt i at synes at det hele er noget møg fra tid til anden - så lærer man også at sætte pris på det når det går en godt. smiley

• #12   11. jan 2011 Pia
    Har selv prøvet det, men der er lys i den anden ende af tunellen! Det føles ikke sådan, men det skal nok komme.

• #13   11. jan 2011 Susan H:

Jeg er helt enig: Man bestemmer selv hvor meget stress man ønsker i sit liv og vil byde sin krop.
    Det er i virkeligheden 'bare' et spørgsmål om at beslutte sig og så stå ved sit valg. Ud af 'offer-rollen' og ind i 'skaber-rollen'.

Men jøsses, hvor kan det bare være svært...... og tage lang tid at mestre ;o)

• #14   11. jan 2011 Jeg kender det også alt, alt for godt...

• #15   11. jan 2011 tak allesammen det hjælper trods alt lidt og komme ud med det og få lidt respons selvom vi reelt ikke kender til hinandens liv smiley knus

• #16   11. jan 2011 Ohh gud jeg kender det alt for godt...
    Vi tjener nu ikke så godt da jeg er uden arbejde, men vi har også haft nogle store uforudsete regninger ØV altså.

Og nej ikke alle styre stresset i ens liv.
    Og ikke alle har styrke nok til at få stressen væk...

• #17   11. jan 2011 Syndes sådan set der er være at tjene meget lidt og ingen mulighed have for at øge indtægten OG rende ind i uforudsete udgifter konstant.

Derfor skal min næste hund også være Sygeforsikret så hurtigt den kan blive det.

• #18   11. jan 2011
    Kig sådan på det - vær glad for at du tjener gode penge og kan betale de mange ekstra udgifter, uden at sætte dig i bundløs gæld.

Det vender på et tidspunkt. Har selv en rigtig god indtægt, og har også stået i den situation, at de penge man egentlig skulle have sat på opsparingen gik til en helvedes masse uforudsete ting. Men det stopper på et sidspunkt, og så kan du lige så stille begynde at spare op igen.

• #19   11. jan 2011
    sidspunkt = tidspunkt.... smiley

Kommentér på:
livets op og ned ture

Annonce