{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Øv bøv {{forumTopicSubject}}

Nu ska jeg altså lige ha noget med ynk her!!! Mor er rigtig dum... Først så snakker hun om at jeg ska hen til ham der der ALTID stikker, mener hun kalder ham dr. dyr men de 2 benedes sprog er nu også underlig... MEN hun må ikk så meget JOKE med jeg ska der hen, for de er farlige smiley og som om det ikk er nok så snyder mor mig!! mor skulle ibad og jeg fik lov at komme med ind og jagte bobler, jeg eeeelsker og fange bobler på gulvet og knurre og hoppe efter brugseren og eelsker at blive våd, MEN så giver hun mig Shampoo på AAAADDDD det er så klistert og lugter underligt og så SKAL man have det over det HELE på kroppen!!! og nu vil hun også ha vi ska ud og rejse til et heeelt andet AMT for at komme hen til en anden dr. dyr!!! og mor mener jeg måske har protein forgiftning og så må jeg ikk engang gnave i min egen rumbe eller hale!!!!! hende mor der er altså ved at være lidt FOR ond syns jeg godt nok!!! og nu ska jeg til og ha klippet klør smiley tør slet ikk tænke på hva hun vil imorgen snøft
kryds poter for mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv bøv
Kommentér på:
Øv bøv

Annonce