3.880 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Artfex bur Artfex bur

Er pga. familieforøgelse ved at købe ny bil. Denne bil har ikke helt så meget plads bagi, som vores nuværende gulpladebil. Jeg er derfor på jagt efter et par nye bure.

Har kigget lidt på dem der hedder "Artfex". Nogen der har erfaring med disse?

Bilen vi køber er en vw caddy - måske andre har andre forslag til hundebure?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Artfex bur
  • #1   13. jan 2011 Jeg ville helt klart vælge Variocage den er super sikker og har indstillings muligheder. jeg købte min hos Bigbullies.dk. De vidste lige hvorfor en der passede til min bil=;0)

• #2   14. jan 2011 det er bare så djævelsk tungt! Men ellers et fedt bur!

• J H
    J H Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
    #3   14. jan 2011 Tjek det her - super lækkert bur - i aluminium altså slet ikke tung.
    (link fjernet)

• #4   14. jan 2011 jeg kender en der laver lige efter dine mål og så er han billig.
    det er flotte bure. du kan kigge på hundebixen.dk og under bure.

• #5   14. jan 2011 Artfex buret er også crachtestet lige som Variocage burene. Min veninde har lige købt et Artfex. Det der frastøder mig er at det er små bitte kvadrater og ikke lange vandrette rør buret er lavet over. Jeg tænker at de kan blive helt mast op imod sådan et "hønsenet".

Jeg har både et Variocage og et G-linebure., Lukningen på G-line buret er meget bedre end på Variocage buret, men jeg kan så bedre lide at de kan kigge ud af Variocage buret. Jeg skifter lidt en gang imellem afhængig af hvor mange hunde jeg skal have med. Hvis det kun er til ugentlig træning, så bruger jeg G-line buret, da det er lidt mindre end det andet.

• #6   14. jan 2011 Vi har Variocage, og er super glad for det. Og vi ka ha barnevogn ved siden af buret eller stellet til barnevogne. Vi køre i en Citroen C5 stationcar.

• #7   14. jan 2011 der hvor min far arbejder Hakon sælger hundebure der kan tilpasses ens bil hvis det er, man kan ogsåå bare købe dem i forskellige str. den er også crashtestet, de har et billede derinde hvor en bil er kørt galt, og slet ikke til at kende mere, det eneste der er intakt er hundeburet.
    de sælger også hundegårde og meget mere smiley

her er linket til hjemmesiden: http://www.hakon-profil.dk/

• #8   14. jan 2011 Charlotte, så vidt jeg ved er det ikke crashtestet. Det betyder meget for mig at der er teste, og bestået, da jeg har kørt galt i bil med mine hunde. Det var før jeg fik Variocage buret, og jeg er ked af i dag, at de ikke havde sådan et bur dengang (2006).

• #9   14. jan 2011 Har også selv et variocage bur.

Men jeg er nu ikke så begejsret mere.

1. Hvis buret ikke er spændt ordenligt fast er sikkerheden lig 0

2. bilen skal påkøres direkte bagfra - før variocage sikkerhedsfineser virker

3. buret er tungt som et ondt år, så er det ikke fastspændt ordentligt er det desideret farligt for passagere og medtrafikanter.

Jeg overvejer vores kommende bure - skal være almindelig flytransport kasser - Begrundelsen for at vælge disse

1. Nem og handi, kan bruges på udstillingerne også.

2. nemt at fastspænde og pris mæssigt iorden

3. hvis det voldsomme uheld er ude ville de her bokse højst knusses til atomer - Min hunde burde altså sidde forholdsvis sikkert den største del af uheldet.

VÆLG ALDRIG metalbure til bagagerummet, de kan i værste tilfælde spide hunden ifm uheld. Har desværre haft kontakt til en dame der har prøvet det smiley

• #10   14. jan 2011 G-line er gode - dem bruger vi

http://www.designerhunde.dk/group.asp?group=69

• #11   14. jan 2011 det irriterer mig, at man ikke kan få nogen der er lodrette i ryggen, så man kan få to bure, og stille dem ryg mod ryg, så lågerne vender mod sidedørene i bilen (til når bagsædet er ude eller lagt ned. )

• #12   14. jan 2011 Marie Louise - Det kan du da godt?

Kommentér på:
Artfex bur

Annonce