{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Når 4 bliver til 2 {{forumTopicSubject}}

Når 4 bliver til 2, ja, Mickey og jeg er blevet alene igen.

Jeg har Mickey, M har Laddie. Været sammen i lidt over 2 år. M kom til aften og hentede tøj og Laddie. Mickey har siddet ved hoveddøren siden... Har haft ham inde, men han går hurtig ud til hoveddøren igen.
Hvor lang tid går der mon, før han "glemmer" M og Laddie?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når 4 bliver til 2
  • #1   14. jan 2011 Det er jeg ked af at læse :o(

• #2   14. jan 2011 smiley Æv..!

• #5   14. jan 2011 Det gør mig ondt og læse.
    Vedr. Micey, så kan det variere meget fra ingen reaktion til en større sorg. Men når du er ked af det kan hunden mærke det.
    Beskæftig dig med ham så meget du har mulighed og kræfter til.

• #6   14. jan 2011 Øv hvor trist...varme tanker herfra...

• #7   14. jan 2011 Ville helt bestemt også have ønsket at jeg kunne få lov at beholde Laddie, men det er jo forståeligt at M vil have Laddie med sig, da han jo oprindeligt er hans hund.

Mickey og jeg skal også på besøg hos nogen veninder i morgen og sørger for at tage lidt ud, men det gør ondt at se ens hund sådan, så kunne være at nogen havde været i samme situation og måske vidste om det tog en uges tid eller en måned

• #8   14. jan 2011 nå hvor er det hårdt!!!

• #9   14. jan 2011 Puh ha', er glad for alle vovserne herhjemme er MINE og KUN mine (altså på papirene)!
    Men er ked af at høre om din aften Jeanett! :'o(
    Tror desværre Mickey kan sørge i noget tid - Hiv ham med ud på en masse oplevelser. Hundeparken/skoven mv. så han kan lege med nogle andre hunde - Hvis han altså synes dén slags er sjovt?
    Men ja, ellers ville endnu en ven jo være en god idé.
    Min Paya ville fx aldrig fungere som enehund længere, så jeg ved hvor ked af det HUN ville være ihvertfald :oS
    Krydser fingre for, at han hurtigt kommer over det (og at du hurtigt kommer over det)..

• #10   14. jan 2011 Må indrømme at jeg tænker tanken om at få en kat eller to til selskab...

• #11   14. jan 2011 Det nærmeste jeg har oplevet dette er ved aflivning. Ronny lå i gangen i stort set 14 dage. Så købte vi Iva. Da kunne vi ikke klare det mere.
    Og Ronny var glad igen.
    Måske du skulle overveje dette. Men der kan gå lang tid. Se tiden lidt an, og se hvordan han er om nogle dage.

• #13   14. jan 2011 Da Shanti blev alene sørgede hun i næsten et år smiley

• #14   14. jan 2011 Årh, Kamilla, det må du ikke sige... smiley

• #15   14. jan 2011 Jeg har så modsatte oplevelser. Da jeg kom af med moderen til min schæfer havde de været sammen fra hun blev født og indtil hun var 6 år og der gik ca. 2-3 dage hvor hun var lidt stille og søgende og det var det.
    Tror som flere af de andre at hvis du kan lade være med at ynke og så aktivere hende godt at du kan være heldig at hun er en af dem der glemmer hurtigt.

• #16   14. jan 2011 Det gør mig ondt Jeanett, håber du er okay.

Aramis sørgede i flere måneder da jeg valgte at flytte og kun tage ham med, han var meget trist og næsten ikke til at få ud af døren, ville helst bare ligge i sofaen og kigge. Det tog lang tid før jeg også selv havde overskud til at aktivere ham fuldt ud, men det hjalp med masser af leg, lange gåture og positive oplevelser. Det skal nok blive bedre, og så snart han kan mærke på dig at du er helt på toppen igen så blir han det også...

• #17   14. jan 2011 Mange tanker herfra.

• #18   14. jan 2011 Jonna...du ved hvor vi er hvis Mickey skal kvikkes op og du har behov for en snak! *knus*

• #19   14. jan 2011 Det er jeg sku ked af at høre Jeanett, jeg håber han hurtigt kommer sig og at du er ok?? Knus

• #20   14. jan 2011 Øv hvor ærgerligt at han reagerer sådan.. Men han har jo også kendt Laddie rigtig rigtig længe..

Jeg tror ikke du kan gøre andet her og nu, end at give ham tid.. Nogle hunde husker som elefanter, og andre glemmer omgående..

Du siger bare til hvis du vil låne et stk. overvægtig hyperaktiv dårligt opdraget kat i en periode smiley

• #21   14. jan 2011 Tak for alle de søde ord.

Jeg ser tiden an, men bliver det ikke bedre, må jeg få en kat eller en lille hund.

Lige nu skal vi bare ud og have en masse gode oplevelser med nogen søde tæver, så nogen, der er friske på en gåtur smiley

• #23   14. jan 2011 Jeanett: du ved jeg er frisk på en gåtur til enhver tid:-)

Jeg er virkelig ked af at høre at Mickey reagerer så kraftigt men han var også meget afhængig af Laddie. Du må altså sige til hvis du har brug for hygge og snak. Mine skuldre er brede så der er plads til meget også tårer.

Ved ikke hvordan du skal få Mickey til at glemme Laddie da jeg jo aldrig har stået i situationen. Men tror at aktivering er en rigtig god ide.

• #24   14. jan 2011 Sender også positive tanker.

Jeg synes at jeg læste engang at det er mindre hårdt for hunden hvis det er den der forlader den anden, frem for at blive forladt - så jeg tænker at du måske kunne aftale med eksen at i mødes et neutralt sted, og så går i stille og roligt hjem hver til sit uden at gøre et nummer ud af det. Så oplever Mickey ikke at der er nogen der går ud af døren for ikke at vende tilbage.

Det tætteste jeg kommer er også aflivning, og der var Watson med hos dyrlægen for at sige farvel. Han var så alene hund da vi gik hjem. Han var lidt sær i perioden efter, men han ledte ikke efter Cais, og virkede ikke som om han forventede at han kom hjem igen..

• #25   14. jan 2011 Hej Jeanett.

Det er jeg godt nok ked af at høre!
    Jeg synes det Søster skriver lyder meget "logisk", ellers ved jeg ikke lige hvad jeg ville foreslå. Det er jo selvfølgelig altid starten der er sværest.

Postive tanker til jer begge.

Håber selvfølgelig at du får dig egen sheltie med kipører smiley

• #26   15. jan 2011 åhh det gør mig ondt for jer, da vi mistede micmi for 6 mdr siden var maya langt nede hun har aldrig været uden ham de var søskende, og hun leder stadig efter ham og går stadig op i soveværelset og hyler ikke så tit som før men hun er aldrig blevet helt sig selv igen desværre selvom de andre hunde er her.

Kommentér på:
Når 4 bliver til 2

Annonce